Issie terug jaquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:15 schreef Scrummie het volgende:
Echt, zodra die Lambiekje ergens post heb ik er al geen zin meer in. Tegen zoveel onzin kan geen zinnig mens op.
Net optijd voor het jaarlijkse het is September de wereld vergaat gezeik.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Issie terug jaheb je al hartelijk welkom geheten?
Is Tom in Nederlandquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:31 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Net optijd voor het jaarlijkse het is September de wereld vergaat gezeik.
Vanavond naar Mission Impossible met Tom Cruise!
Zeker zeker. Als verloren zoon onthaald, die Lambiek.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Issie terug jaheb je al hartelijk welkom geheten?
Mijn moeder vind hem niks met z'n 1.65, net zo lang als mij is ie dan, de tering hee gelijk poster van dr kamer af.quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker zeker. Als verloren zoon onthaald, die Lambiek.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:34 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Mijn moeder vind hem niks met z'n 1.65, net zo lang als mij is ie dan, de tering hee gelijk poster van dr kamer af.
Best raar dat Tom Cruise even lang als mij is, like, gast wat ben je dan klein.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:36 schreef Divje het volgende:
[..]Straks even lezen.
[..]kleintje! cute
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ben zojuist ongeschikt bevonden voor een baan in de detailhandel/zakenwereld.
Toekomstige Div:
[ afbeelding ]
Wel toevallig, ik heb 10 bollen + 10 knakworsten gekocht.![]()
Had eerst een potje met 8 in de hand en een zakje met 6 bollen. Dat kwam niet uit want dan heb ik:
6 bolletjes met 1 worstje en 2 worstjes over. No-go
4 bolletjes met 2 worstjes en 2 bolletjes over. No-go
4 bolletjes met 1 worstje en 2 bolletjes met 1 en dat kan natuurlijk niet.
5 bolletjes met... Ah you get the point.
Nu 5 bolletjes met 2 worstjes en nog 5 bolletjes over waar ik pindakaas op kan doen! En het verschil in prijs was 36 cent meer voor de 10+10 , pindakaas had ik al!
Natuurlijk had die pindakaas ook gebruikt kunnen worden in de 6+8 situatie, maar wie denkt daar nou aan?![]()
gotta love stonerlogica
In films lijkt hij groter door CGI. Ik heb hem nog nooit in het echt gezien. Zou hij helemaal CGI zijn? Overal waar je 'm ziet?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:37 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Best raar dat Tom Cruise even lang als mij is, like, gast wat ben je dan klein.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:37 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Best raar dat Tom Cruise even lang als mij is, like, gast wat ben je dan klein.
Hij doet zijn eigen stunts, heeft laatst nog uit een vliegtuig gehangen misschien nog meer gekrompen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:38 schreef Divje het volgende:
[..]
In films lijkt hij groter door CGI. Ik heb hem nog nooit in het echt gezien. Zou hij helemaal CGI zijn? Overal waar je 'm ziet?
Vreemd.
God zie nu dat ik ook een typfoutje heb gemaakt.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:38 schreef theguyver het volgende:
[..]potverdikkie div
ik zit altijd met dat probleem 10 knakworstjes en 6 borodjes houd er altijd 1 over
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:41 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hij doet zijn eigen stunts, heeft laatst nog uit een vliegtuig gehangen misschien nog meer gekrompen.
We willen natuurlijk wel foto's als proof!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:41 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hij doet zijn eigen stunts, heeft laatst nog uit een vliegtuig gehangen misschien nog meer gekrompen.
Dit?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Ook dat het hele publiek naar links moest rennen, en weer naar rechts. Loopt er zo'n waus precies andersom. Die ging vlak
Jup, Scientologyquote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:26 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hij zat toch bij een sekte ofzo?
Mijn god man.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Jup, Scientology
BNW / Scientology #3 - lees eerst de disclaimer in de op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |