Groeien weinig bomen op een parkeerplaats.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:04 schreef theguyver het volgende:
[..]divje is beetje verlegen
![]()
en kust liever op de grond dan dat ie eerst been boom in moet klimmen en zo..
Bij vrouwen is dat cute jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zei het toch!
[..]
Toffe film, enjoy
Ik denk dat Schommel heen en weer schommelt tussen man en vrouw.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Bij vrouwen is dat cute jatenzij jij iets over schommel weet wat ik niet weet.
Ah, ik moet dus uitkijken naar een man met tieten. Oke.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat Schommel heen en weer schommelt tussen man en vrouw.
Nee, ik denk dat jij nog heeel veel films moet gaan kijken miep!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:16 schreef MotherFoker het volgende:
Hands down best movie ever. Geweldig de humor af en toe er tussen door, en de plot twisten, en mijn god Chris Pratt ook weer eens anders gezien dan in Parks en Rec.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah, ik moet dus uitkijken naar een man met tieten. Oke.niks mis mee.
edit: zolang het er vrouwelijk uitziet
Heb geen schommelend (Noujaquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat jij nog heeel veel films moet gaan kijken miep!
begin eerst hier maar mee
TV / FOK! Film Top 100 2014 - 13e Editie
[..]
[ afbeelding ]
enig idee hoe hij er uberhaupt uit ziet?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb geen schommelend (Nouja) persoon gezien dusssss.
Nopequote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
enig idee hoe hij er uberhaupt uit ziet?
He bah.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moge, nee helaas het is woensdag
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
enig idee hoe hij er uberhaupt uit ziet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hehe ik was er wel, alleen maar heel even, ik was namelijk niet alleen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 02:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Nope
Dacht op een gegeven moment wel dat hij me op m'n schouder klopte. Maar dat bleek iemand te zijn die ik 20 seconden daarvoor een elleboogstoot heb gegeven in de moshpitwas niet zo vrolijk.
Dat is eigenlijk ook de samenvatting van de avondelleboogjes heen en weer, op schoenen staan, op mijn schoenen staan
, een reactie op Tingo tussendoor, bier wat niet smaakt, piemels die een hitman zochten (echt wtf
) en meiden die sjansen maar zich daarna toch bedachten..
Heb ook nog zo'n hoelahoep uit iemand's oor getrokken in die moshpit
Gouden Pijlvolgend jaar weer.
En aangezien we er beide weer vroeg uit moesten zijn we niet lang gebleven.
Ik heb wel iemand gezien toen we weer weg gingen waarvan ik dacht, misschien is dat Div.
Alleen beetje moeilijk, aangezien de helft daar petjes droeg![]()
Als jij een zwart vest aan had over je shirt, met aan de linker arm twee strepen, dan was jij het!
Die gene was wel druk bezig met de muziek, heb hem maar gelaten omdat wij ook weer weg moesten qua tijd.
En alle pinautomaten waren trouwen buitenwerking![]()
Kwam ook nog eens bij dat de muziek een keer uitviel, prachtig allemaal weer in dit mooie Emmen.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hehe ik was er wel, alleen maar heel even, ik was namelijk niet alleen.
Ik heb wel iemand gezien toen we weer weg gingen waarvan ik dacht, misschien is dat Div.
Als jij een zwart vest aan had over je shirt, met aan de linker arm twee strepen, dan was jij het!
Die gene was wel druk bezig met de muziek, heb hem maar gelaten omdat wij ook weer weg moesten qua tijd.
Kwam ook nog eens bij dat de muziek een keer uitviel, prachtig allemaal weer in dit mooie Emmen.plaatje
vind niet gek dat je met iemand was .. ik neem aan dat je niet op eigen HOUTJE naar binnen kon
Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]Hmm nee dat was ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hehe ik was er wel, alleen maar heel even, ik was namelijk niet alleen.
Kwam ook nog eens bij dat de muziek een keer uitviel, prachtig allemaal weer in dit mooie Emmen.heb jou ook niet gezien, weinig schommelstoelen daar
Ik vroeg me al af waarom die gozer de hele tijd schreeuwde dat je binnen kon pinnen
Was wel weer een mooie avond, lekker beuken met die partysquad. Maar toen was je alweer weg denk ik?
Ook dat het hele publiek naar links moest rennen, en weer naar rechts. Loopt er zo'n waus precies andersom. Die ging vlak
oh ah toma toma vem vem vem vem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |