quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben niet zo iemand als guyv die een hele bruine arm bij je heb gehaald
AMAB
ik hou nog steeds van je tjacka.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:12 schreef Tjacka het volgende:
sorry blaadjes
was grapje
maar je hapte niet
enige wat tjacka doet is dan uit frustratie tegen een betonnen prullenbak schoppenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
echt jongen waar is je seizoens plek ik sla je op je bek volgende wedstrijd dat ik er ben.
quote:
En dan APAB !! schreeuwen met z'n blote bast?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
enige wat tjacka doet is dan uit frustratie tegen een betonnen prullenbak schoppen
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:19 schreef Divje het volgende:
[..]
En dan APAB !! schreeuwen met z'n blote bast?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:22 schreef Divje het volgende:
"Spoor van vernielde prullenbakken in hartje Amsterdam"
"Getuigen hoorden een luid gejoel en de kreet 'APAB', ze waren te laat om een duidelijk signalement door te kunnen geven maar de politie is op zoek naar een jongen zonder shirt."
Nee dat deed jij indirect zelfquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Maak jij Tjacka nu uit voor mongool?
Helemaal niet!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee dat deed jij indirect zelf![]()
Ik zal een mede ajacied niet uitschelden voor mongool.
dag later!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:22 schreef Divje het volgende:
"Spoor van vernielde prullenbakken in hartje Amsterdam"
"Getuigen hoorden een luid gejoel en de kreet 'APAB', ze waren te laat om een duidelijk signalement door te kunnen geven maar de politie is op zoek naar een jongen zonder shirt."
Hoe bruin is jou arm al?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Helemaal niet!ik stelde 't me gewoon zo voor.
Ik hou van Tjacka dus zou hem nooit mongool noemen.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
dag later!
"beruchte APAB prullenbak jongen is opgepakt bij het ziekenhuis"
de jongen die gisteren een spoor van vernieling in hartje amsterdam achterliet is aangetroffen bij Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis hij had een gebroken teen.
De agenten waren hem op het spoor doordat ze wat bloed vonden bij een betonnen prullenbak!
De jongenman had een ajax shirtje aan van Daley Blind waarvan zeer opmerkelijk was dat de naam Daley Blind Blauw was gemaakt!
Niet, Vaseline all the way. En handschoenen tot de oksel!quote:
Ja ik had het door, had het best kunnen laten staanquote:
Insinueer je nu dat houden van mongolen niet mogelijk is?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Helemaal niet!ik stelde 't me gewoon zo voor.
Ik hou van Tjacka dus zou hem nooit mongool noemen.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat houden van mongolen niet mogelijk is?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat houden van mongolen niet mogelijk is?
En ze hebben altijd een + puntje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:49 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En ze hebben altijd een + puntje.Nou zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh ah toma toma vem vem vem vem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |