Het is nou niet bepaald de Sagrada Familiaquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit een lelijke kerk vinden
[ afbeelding ]
Het is een beetje hypocriet dit. Elke dag worden hier dezelfde onelines en grappen gepost. Dat is allemaal grappig en leuk. Nu is er een keer wat anders en dan ontstaat dit gekanker. Sorry voor mijn woordkeuze maar vind het echt naar.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoef niet te koelen hoor. Ik maakte gewoon een luchtig grapje over Emmeloord. En in tegenstelling tot sommigen hier reageer ik niet als door een wesp gestoken omdat Fylax veel posts plaatst.
Volgens mij kun je zélf beter wat verkoeling zoeken. Loop een rondje om die lelijke kerk of zo.
Of die hem ontworpen heeft. Maar ik google wel evenquote:
Ik ben het 100 procent met je eens.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is een beetje hypocriet dit. Elke dag worden hier dezelfde onelines en grappen gepost. Dat is allemaal grappig en leuk. Nu is er een keer wat anders en dan ontstaat dit gekanker. Sorry voor mijn woordkeuze maar vind het echt naar.
Die jongen heeft ambitie, ook al vind iedereen het een kneus en maken ze hem dag in dag uit belachelijk. Hij heeft een ludiek idee. Houdt zich aan de spelregels en omdat er hier een keer wat anders plaats vind dan de herhalingen van normaal krijgen we dit.
Dankjewel Yasmin, erg lief!quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is een beetje hypocriet dit. Elke dag worden hier dezelfde onelines en grappen gepost. Dat is allemaal grappig en leuk. Nu is er een keer wat anders en dan ontstaat dit gekanker. Sorry voor mijn woordkeuze maar vind het echt naar.
Die jongen heeft ambitie, ook al vind iedereen het een kneus en maken ze hem dag in dag uit belachelijk. Hij heeft een ludiek idee. Houdt zich aan de spelregels en omdat er hier een keer wat anders plaats vind dan de herhalingen van normaal krijgen we dit.
En valt me echt tegen dit. Je kan zeggen wat je wilt over hem maar ken weinig fokkers die zoveel plezier beleven aan fok en ook zo verschrikkelijk trots zijn op hun tagje.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben het 100 procent met je eens.
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffft.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ambitiequote:Op maandag 10 augustus 2015 21:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja hoe komt die anders aan zn record. De hele sc is trouwens inhoudsloos. Dat is mijn punt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffft.
Inhoudsloze posts puur en alleen om zijn posts op te krikken, dat is waar mensen over vallen.
En natuurlijk is Fylax net 16 jaar, maar dat betekent niet dat we alles maar moeten gedogen.
Niks om je druk over te maken, je kunt beter van je vakantie genietenquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:19 schreef d4v1d het volgende:
Jongens wat heb ik gemist.
Wat heeft onze fyllie gedaan
WAAROM zou je ingodsnaam een record moeten hebben, als het alleen maar gebagger is?quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja hoe komt die anders aan zn record. De hele sc is trouwens inhoudsloos. Dat is mijn punt.
Ja, in MEN bijvoorbeeld?quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja hoe komt die anders aan zn record. De hele sc is trouwens inhoudsloos. Dat is mijn punt.
Opgelost.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan post ik toch lekker niet meer op de Frontpage, wat jij wil joh.
Omdat het een ludiek idee is. Omdat hij daar plezier uit haalt?quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
WAAROM zou je ingodsnaam een record moeten hebben, als het alleen maar gebagger is?
Mjah, je bent ook gewoon een HEUL gevoelig mens. Soms is het beter om de dingen even los te laten, om te voorkomen dat ze verergeren.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan post ik toch lekker niet meer op de Frontpage, wat jij wil joh.
Het idee van een forum is dat je berichten post. Kijk: als hij nou echt serieuze topics inhoudelijk ging verzieken, dan kon ik de klacht snappen. Maar het waren allemaal slowchat-topics. Niemand is verplicht om slowchat-topics te lezen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En valt me echt tegen dit. Je kan zeggen wat je wilt over hem maar ken weinig fokkers die zoveel plezier beleven aan fok en ook zo verschrikkelijk trots zijn op hun tagje.
Het is niet ludiek, het is heel treurig. De gevestigde records zijn gewoon ontstaan omdat iemand in een topic veel te zeggen had, niet omdat iemand nutteloos rond gaat lopen posten.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat het een ludiek idee is. Omdat hij daar plezier uit haalt?
Waarom worden elke dag hier dezelfde grappen en onelines geplaats?
Graag, maar dan wil ik ook beeldmateriaal, en dat kan hier nietquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:22 schreef LTVDK het volgende:
Kunnen we het niet gewoon over tieten hebben ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |