veels te klein dat dingquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:49 schreef Montelly het volgende:
als man moet je minstens een keer per week deze rocken
[ afbeelding ]
hou opquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:49 schreef Montelly het volgende:
als man moet je minstens een keer per week deze rocken
[ afbeelding ]
Ja. Tfw uit de 50s en nu nergens meer te krijgen. Nu een cheap imitatieding besteld om te kijken of het me überhaupt zou staan, maar de vormen zijn dan toch weer net anders ghdfhngdafjhdh.quote:
Hjb, jij hebt geen smaak.quote:
quote:
google horn rimmed glassesquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:46 schreef krioro het volgende:
Ik wil deze bril (no brildrager):
[ afbeelding ]
Rayban maakt ook zulke brillen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja. Tfw uit de 50s en nu nergens meer te krijgen. Nu een cheap imitatieding besteld om te kijken of het me überhaupt zou staan, maar de vormen zijn dan toch weer net anders ghdfhngdafjhdh.
[..]
Hjb, jij hebt geen smaak.
het gaat er toch niet om dat het ananas is, het gaat erom dat het eruitziet als een bloem, op een cupcake, en het is ananas, geen bloem, ananas, EEN ANANAS DUSquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:50 schreef Crip het volgende:
[..]
vind jij dat attractive uitzien als je weet dt het ananas is ;s
Verse sappige ananas
quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:50 schreef McNulty het volgende:
[..]
google horn rimmed glasses
[ afbeelding ]
Nee, ik wil OG American Optical Sirmonts snap je.quote:
dat heb je van mijn picca afgekekenquote:
still turned off srynotsry wouldnoteat/10quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
het gaat er toch niet om dat het ananas is, het gaat erom dat het eruit ziet als een bloem, op een cupcake, en het is ananas, geen bloem, ananas, EEN ANANAS DUS
Dan had ik het niet gezegd nubquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:52 schreef McNulty het volgende:
[..]
dat heb je van mijn picca afgekeken
een echte bloem kun je over het algemeen niet eten, toch verbaasd dat jij niet zou eten aangezien jij echt alles in je mond stoptquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:52 schreef Crip het volgende:
[..]
still turned off srynotsry wouldnoteat/10
als decoratie is wel oke maar dn kun je ook een echte bloem gebruiken
Alleen Krio's dick tegenwoordig.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
een echte bloem kun je over het algemeen niet eten, toch verbaasd dat jij niet zou eten aangezien jij echt alles in je mond stopt
wie is luau?quote:
feestjequote:
quote:
quote:
quote:
nee jij gaat er met alle drank vandoorquote:
ja truequote:Op maandag 10 augustus 2015 20:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
nee jij gaat er met alle drank vandoor
ja nou ja liever niet neequote:
harder rukken danquote:
kriolicious plsquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, moet wel eerst even cutten voor ik in zwembroek kan.
is goedquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kom alleen als je mijn levensstijl respecteert en geen alcohol serveert
afvalprogramma?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |