je vindt GoT natuurlijk ook geweldig door dat homostelletje.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan staat dat nu op #1 van het lijstje
ik ben geen mega-fan, gewoon iemand die de feitelijk beste show op aarde kan waarderenquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent mega-fan, dus dat geloof ik dan weer niet.
Je kan Vikings waarderen ja?quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben geen mega-fan, gewoon iemand die de feitelijk beste show op aarde kan waarderen
paar anime, of zoals ze het hier noemen hentaiquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Oke sorry, wist niet dat je series volgde op dit moment.
zaten inderdaad weinig negers in.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:36 schreef Crip het volgende:
Heb 2 seizoenen ofzo gekeken van GoT, vind het helemaal niets.
Black Sails, geile chicks die het met elkaar doenquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had gisteren een klein lijstje gemaakt met series die ik nog moet kijken
The Leftovers
The Sopranos
Dexter
Banshee
Prison Break
Black Sails
Warehouse 13
Black Matter
dus beter stil
Als Warehouse 13 op je lijst staat zet Eureka er dan ook opquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had gisteren een klein lijstje gemaakt met series die ik nog moet kijken
The Leftovers
The Sopranos
Dexter
Banshee
Prison Break
Black Sails
Warehouse 13
Black Matter
dus beter stil
nicequote:Op maandag 10 augustus 2015 20:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Black Sails, geile chicks die het met elkaar doen
Hij moet nog wel tijd overhouden voor zijn datequote:Op maandag 10 augustus 2015 20:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als Warehouse 13 op je lijst staat zet Eureka er dan ook op
3000 moet ook nog makkelijk lukkenquote:
nee die vind ik er gay uit zienquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als Warehouse 13 op je lijst staat zet Eureka er dan ook op
zijn allemaal pilots gelekt vandaag, als je nu kijkt kun je mooi een paar maandjes wachten voor de volgende afleveringquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:39 schreef Montelly het volgende:
is deze wat?
Minority.Report.S01E00.Pilot.720p.HDTV.x264-TOPKEK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |