Jij zal het fantastisch hebben gevonden in JNG.quote:
Klopt. Echt jammer want ik had toen wel een account.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij zal het fantastisch hebben gevonden in JNG.
Een grote groep aandachtsgeilen bij elkaar.
Jij had vast meegeholpen om dat gedeelte nog iets eerder te laten sluiten.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Klopt. Echt jammer want ik had toen wel een account.
Nou, nee hoor.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij had vast meegeholpen om dat gedeelte nog iets eerder te laten sluiten.
Allemaal mensen die hun gram moesten halen bij elkaar.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom ging het forum ookalweer dicht?
iedereen zat elkaar te naaien en ruzie te makenquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom ging het forum ookalweer dicht?
Dus alles over mij is gelogenquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben 99% van de tijd niet serieus op fok als het gaat om hosselen
maar die post was oprecht
hun gram?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Allemaal mensen die hun gram moesten halen bij elkaar.
En aangezien jij ook gek genoeg bent om 3k+ posts te halen om 22 uur de grote fylax show te kunnen hebben zou jij daar best in mee zijn gegaan.
oh nee zo ben ik nietquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
iedereen zat elkaar te naaien en ruzie te maken
Was wel lachen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
iedereen zat elkaar te naaien en ruzie te maken
datchoort ook bij de 1%quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus alles over mij is gelogen
nu hebben we ruzie
ik had ook mijn dronken posts daarquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was wel lachen.
Snachts was altijd wel chill postte daar altijd katje bezopen tussen 1 en 5 snachts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |