NWS-SC is natuurlijk altijd een geweldige topshow.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
NWS SC is wel leuk om te volgen nu
Goed plan!quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:01 schreef ChocoFan het volgende:
Ga jij maar brugklas kijken en laat die zeikers maar zeiken.
Het is geen eens een kindersoap te noemen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:01 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zet je uit want ik heb geen behoefte aan kindersoaps. Laters Fylax.![]()
Dit ja..quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:01 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zet je uit want ik heb geen behoefte aan kindersoaps. Laters Fylax.![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is geen eens een kindersoap te noemen.
Ooit bedacht door mensen met veel te veel drugs op.
Veel plezier ermee.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:02 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dit ja..
en nu ga ik mn tuin in over Chocofan fantaseren...
Een zogenaamde realityserie laten acteren. En dan niet zomaar geacteerd, maar echt groep 8 musical niveau.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat vind ik een heel goede verklaring eigenlijk.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:05 schreef Nober het volgende:
Hopelijk gaat Paxcon nu snel 1500 posts plaatsen terwijl Fylax eten is dan krijgen we een spannende ontknoping.
Toen het een paar jaar geleden begon met Zoop, had ik zoiets van, ok, moet dit nu. En mijn kinderen hadden toen precies de leeftijd ervoor. Blij dat ze nu ouder zijn en ik die nieuwe kindersoaps niet meer hoef te zien. Of wat voor naam je er ook aan moet geven dan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een zogenaamde realityserie laten acteren. En dan niet zomaar geacteerd, maar echt groep 8 musical niveau.
Dat er mensen zijn die hier belastinggeld aan hebben gespendeerd
Maar ZOOP en Het Huis Anubis werden nog wel gewoon redelijk geacteerd en zeker bij de laatste een boeiende verhaallijn (voor pubers)quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toen het een paar jaar geleden begon met Zoop, had ik zoiets van, ok, moet dit nu. En mijn kinderen hadden toen precies de leeftijd ervoor. Blij dat ze nu ouder zijn en ik die nieuwe kindersoaps niet meer hoef te zien. Of wat voor naam je er ook aan moet geven dan.
Oh ja, Anubis, dat ging ook nog wel.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ZOOP en Het Huis Anubis werden nog wel gewoon redelijk geacteerd en zeker bij de laatste een boeiende verhaallijn (voor pubers)
Maar Brugklas is eigenlijk alleen grappig als je heel erg naar de klote bent.
Ik heb het ook maar twee keer gezien. 1x per ongeluk toen ik niet wist wat het was en toen zat ik de hele tijd met eenquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, Anubis, dat ging ook nog wel.![]()
En bij brugklas dus alleen kijken als je onder behoorlijke invloed bent en dan is het misschien grappig.Ik zal het onthouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |