Iedereen gebruikt drugs:quote:
Ja maar jij hebt gesnoept van de pot cocaïne of MDMA.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:26 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Iedereen gebruikt drugs:
- Nicotine
- Cafeïne
- Alcohol
Ja dus, want direct met allerlei drogredenen komen om het drugsgebruik te verdedigen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:26 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Iedereen gebruikt drugs:
- Nicotine
- Cafeïne
- Alcohol
Een heuvel pep gesnatst dus, wat verwacht je dan?quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:26 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Iedereen gebruikt drugs:
- Nicotine
- Cafeïne
- Alcohol
Blijkbaar niet veel dusquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:54 schreef Le_Professeur het volgende:
26 jaar.. op de top van je kunnen man.
Raar opkijken als je op maandag bier drinkt maar zelf wel elk weekend kotsend in de gracht liggen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:29 schreef Geerd het volgende:
Wat heb je gegeten? Hoeveel gedronken? Ben je drank gewend of ben je zo een "doordeweeks drink ik niet" maar het weekend helemaal laveloos??
dat je het als top bestempeld is nog aardig, matige top hoorquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:54 schreef Le_Professeur het volgende:
26 jaar.. op de top van je kunnen man.
Verkapte ik ben jaloers omdat ik geen drugs op heb reactiequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:44 schreef Myrr het volgende:
Verkapt ik heb drugs op topic.
Niets mis mee overigens.
Volgend jaar is het weer feest voor mij.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:45 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Verkapte ik ben jaloers omdat ik geen drugs op heb reactie
Dan pas?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Volgend jaar is het weer feest voor mij.
O ja, dan kan je beter ff wachten tot je klaar bent met borstvoeding enzo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ben mijzelf momenteel aan het vermenigvuldigen.
Precies. Daarna is het weer feest.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:49 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
O ja, dan kan je beter ff wachten tot je klaar bent met borstvoeding enzo.
Juist dat soort figuren :pquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 05:14 schreef CrackaPlease het volgende:
[..]
Raar opkijken als je op maandag bier drinkt maar zelf wel elk weekend kotsend in de gracht liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |