Ha ha ha ha hoe kom je er opquote:Op maandag 10 augustus 2015 16:23 schreef RingBewoner het volgende:
Waarom moet een pietendiscussie zwart zijn?
Ik parafraseerde jouw pietendiscussie.quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:34 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het is "zwartepietendiscussie" zonder spaties.
Eerder een zwartepietenschreeuwfestijn, zwartepietengebedzonderend of een flikkeropmetdiezwartepietenongein. Of nog beter een lalalalaikhoorjenietikhoorjenietsituatie.quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:34 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het is "zwartepietendiscussie" zonder spaties.
Heb je hem uitgelegd hoe wij tegen andersoortigen aankijken?quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
Had het afgelopen zaterdag met een maatje uit Ierland over het fenomeen Zwarte Piet. Die vindt het echt een van de meest bizarre en politiek incorrecte dingen die hij ooit heeft gezien.
Potverdomme, jullie moeten wel een wild leven hebben als zwarte piet een van de meest bizarre dingen isquote:Op maandag 10 augustus 2015 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
Had het afgelopen zaterdag met een maatje uit Ierland over het fenomeen Zwarte Piet. Die vindt het echt een van de meest bizarre en politiek incorrecte dingen die hij ooit heeft gezien.
Die lacht ook z'n pants of bij een zure bomquote:Op maandag 10 augustus 2015 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
Lief dagboek...quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
Ik legde hem uit dat wij het toejuichen als vluchtelingen bij bosjes verdrinken.quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:42 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Heb je hem uitgelegd hoe wij tegen andersoortigen aankijken?
Alsof Ieren recht van spreken hebben, met de IRA.quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
Wij als in jij en je vrienden?quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik legde hem uit dat wij het toejuichen als vluchtelingen bij bosjes verdrinken.
Toen viel alles op z'n plaats.
Wat lul jij nou weer?quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:46 schreef IDDGGG1 het volgende:
[..]
Alsof Ieren recht van spreken hebben, met de IRA.
Iets politiek incorrect noemen terwijl de Ieren ook nogal wat politieke incorrecte dingen gedaan hebben. Ik noem maar een aanslag op Thatcher. Nee dan zal Zwarte Piet heel wat bizarder zijn.quote:
Nee, de Nederlander.quote:
Ze stoppen niet voordat Piet dood en begraven is. Piet moet eraan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:10 schreef Thrilled het volgende:
Ze gaan vast wel janken over de gouden oorbellen of de dikke gouden lippen.. die huillies vinden altijd wel wat..
Elkaar de kop inslaan om het geloof is helemaal niet incorrect dat is menselijk.quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:48 schreef IDDGGG1 het volgende:
[..]
Iets politiek incorrect noemen terwijl de Ieren ook nogal wat politieke incorrecte dingen gedaan hebben. Ik noem maar een aanslag op Thatcher. Nee dan zal Zwarte Piet heel wat bizarder zijn.
Alsof fuckin' Ieren recht van spreken hebben, asociaal dom tokkievolk met een drankprobleem.quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |