SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
albundyjumpsoutofaplane.gifquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:16 schreef LTVDK het volgende:
Moet ik al een TR zetten of komt Specularium straks vanzelf wel langs?
Waarvoor?quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:16 schreef LTVDK het volgende:
WOW ECHT NU MOETEN we beste vriendinnen wordenquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
OMG OMG, dat is ook mijn favoriete kleur
Ik werk in de horeca.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
WOW ECHT NU MOETEN we beste vriendinnen worden
Vertel?quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jawel maar de gasten zijn nogal typisch...
Ja maar sp3c of Frutselgod nog niet hoop ik.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat heeft geen nut, Speculaas is al lang uit het raam gesprongen.
Ik heb nog geen idee, daarom ga ik nog lekker twee jaartjes havo doenquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Precies! Wat wil je later worden?
Waarom?quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:16 schreef LTVDK het volgende:
Is dat betaald trouwens?quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:27 schreef Fylax het volgende:
al zou admin van fok zijn wel leuk zijn toch
Het is FOK!.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:27 schreef Fylax het volgende:
al zou admin van fok zijn wel leuk zijn toch
Dus dat.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
geen tijd voor hoofdletetrs en uitroeptekens
Echt nog geen ideequote:Op maandag 10 augustus 2015 13:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
als het onbetaald is moet je er wel naast werken. Wat wil je dan doen?
Ga je nog livestreamen?quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
geen tijd voor hoofdletetrs en uitroeptekens
hhahahaj a dta kanquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoe je als een malle zit te typen.
Ik heb nog 1,5 jaar de tijd.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is toch al een beetje tijd om een beetje te weten wat toch :p
jawel. geen interpunctie meer :pquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
1315
heb zon gevoel dat t niet gaat lukken
goed ideequote:Op maandag 10 augustus 2015 13:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
jawel. geen interpunctie meer :p
kattenhaar bahquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Net brood met hagelslag en nog wat kattenhaar.
jawel. had die twee katten toch hier. Dus iknet brood smeren. En het dwarrelde nog steeds rond.quote:
he bahhhhquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
jawel. had die twee katten toch hier. Dus iknet brood smeren. En het dwarrelde nog steeds rond.
Dus dat. had eerst mijn handen gewassen afgedroogd. Was ik eerst dus bezig om ze van mijn handen te halen. Dacht dat ik zou doordraaien serieus.quote:
Echt vies ik ben misselijk nuquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus dat. had eerst mijn handen gewassen afgedroogd. Was ik eerst dus bezig om ze van mijn handen te halen. Dacht dat ik zou doordraaien serieus.
Chichauahquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja puppiesZou wel een Deense dog willen. en jij?
neeejoh ze zijn echt liefquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat zijn echt kut beesten. Dat geblaf van ze.
Mijn opa en oma hebben er ook eenquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat wel. Mijn oma had er een. Ze was er zo gehecht aan.
Wat doe jequote:Op maandag 10 augustus 2015 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft die van die leuke oortjes?quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
ehhhhhh geen idee hoe die kleur heet
jaa ik vidn van welquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heeft die van die leuke oortjes?
Doe maar gewoon niet. geloof het allemaal wel ;Pquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:41 schreef Fylax het volgende:
Ik heb wel een foto die kan ik misschien zo uploaden kost wel tijd
Supercute kittens plaatsen, dat zie je toch.quote:
Kost tijd om voorbij te scrollen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Supercute kittens plaatsen, dat zie je toch.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kost tijd om voorbij te scrollen.
Zo cuter is het nietquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Supercute kittens plaatsen, dat zie je toch.
lekker siestaaquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:44 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga straks gewoon even een tukkie doen.
Nee.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mooi! Heb jij trouwens een bijbaan?
Redactie FOK.nl ookquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mooi! maar bijbaantje staat wel goed op je cv he
Hmm nee, daar had moemoe het over maar dat doe ik nietquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja heb je gelijk. Je deed toch ook iets met schoolkrant
Oh jammer. Wil je wel?quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hmm nee, daar had moemoe het over maar dat doe ik niet
Misschien gaan ze wel lezen door jouquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, niemand leest dat. als mensen het nou zouden lezen...
Mooie droom haha, maar nee.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien gaan ze wel lezen door jou
Dat heb ik ook gedaan voor gratis entreequote:Op maandag 10 augustus 2015 13:50 schreef Fylax het volgende:
Ik zit in de activiteitencomissie, dat is ook leuk
Ik heb het eigenlijk gedaan zodat ik nognaar binnen kon want de feesten zijn voor klas 1 en 2quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan voor gratis entree
Dus je gaat dan feesten met de jonkies?:Pquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk gedaan zodat ik nognaar binnen kon want de feesten zijn voor klas 1 en 2
maar nu ben ik voorzitter en dat is wel leuk
Nee ik sta bij de drankjes, loop beetje rond om die kut blagen beetje in de hand te houdenquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus je gaat dan feesten met de jonkies?:P
Ze krijgen alleen fris zekerquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee ik sta bij de drankjes, loop beetje rond om die kut blagen beetje in de hand te houden
Met bonnetjes ja.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Met bonnetjes of gewoon onbeperkt?
Ook duur voor ze.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Met bonnetjes ja.50 cent
maar wij lekker gratis
Haha hij is mad.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zijn Yasmin is alleen nog maar gefocused op jouw posts.
Ja.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja das waar. En komt er dan een dj?
Hmm nee ik vraag niets aan maar grande komt wel 1x per feest voorbij jaquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En jij vraagt zeker de hele tijd die Grande aan
Oh welke angsten?quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:56 schreef Fylax het volgende:
wel grappig want op zo'n schoolfeest heb ik bijna geen last van mn angsten
hoe bedoel jequote:Op maandag 10 augustus 2015 13:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
JOh. fok is echt een aparte plek :p
Oh ja klopt hahaquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou zijn meerdere mensen met angsten
jaquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:58 schreef LTVDK het volgende:
Fylax?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoi
ja ik bij mn bedquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja heb ze ook vaak onder de douche
neequote:Op maandag 10 augustus 2015 13:58 schreef anonymoussie het volgende:
Is Felix niet wat jong voor je, Y-ass?
ik vind ze ook vooral viesquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Veel mensen zijn bang voor spinnen
Sowieso een beetje jammer voor iedereen, dat er nu niet normaal gepost kan worden omdat die kleuter zijn record hier moet gaan halen, en die greppelkut van een Yasmin en dikke mongool van een Mani gewoon mee doen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zijn Yasmin is alleen nog maar gefocused op jouw posts.
ja eigenlijk wel :pquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:58 schreef anonymoussie het volgende:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Sowieso een beetje jammer voor iedereen, dat er nu niet normaal gepost kan worden omdat die kleuter zijn record hier moet gaan halen, en die greppelkut van een Yasmin en dikke mongool van een Mani gewoon mee doen.
Het zit diep.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Sowieso een beetje jammer voor iedereen, dat er nu niet normaal gepost kan worden omdat die kleuter zijn record hier moet gaan halen, en die greppelkut van een Yasmin en dikke mongool van een Mani gewoon mee doen.
Het had zijn moeder kunnen zijnquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:58 schreef anonymoussie het volgende:
echt he, yasmin en ik praten gewoonquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn dus gewoon nog irritanter heh.
Precies. Dit is een slowchat. Dat doen we ookquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
echt he, yasmin en ik praten gewoon
dit is gwn irritant
Ik ga gewoon even lekker op mijn nest liggen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Precies. We zijn gwn goed bezig.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Precies. Dit is een slowchat. Dat doen we ook
Slaap lekker.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga gewoon even lekker op mijn nest liggen.
Dus toch.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan ben je echt zielig.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus toch.
Straks even alles deleten, dan telt het niet mee.
'Ze' dan, wat jij wil, het is een uitdrukkingquote:
Is goed Yasmin, bedankt voor het LEUKE GESPREK DAT WE HIER MOGEN EN KUNNEN HEBBEN.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik moet douchen en sigaretten halen
quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Fylax is vandaag bezig met een recordpoging voor het meeste aantal posts op één dag. Het huidige record staat op iets van 2800.
Klacht: Op Fok! records willen breken en daar enige waarde aan hechten
Nee, dan is hij gewoon een mod die zijn werk goed doet. Krijgt hij weer in een pluim in Feedbackquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:03 schreef Fokker89 het volgende:
Yasmin vind het ook niet leuk, kijk maar:
[..]
Dat komt niet van mijquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:03 schreef Fokker89 het volgende:
Yasmin vind het ook niet leuk, kijk maar:
[..]
Niet afzwakken he ! Je kan het serieus halenquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is goed Yasmin, bedankt voor het LEUKE GESPREK DAT WE HIER MOGEN EN KUNNEN HEBBEN.
Z'n werk? Yasmin en ik praten gewoon.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, dan is hij gewoon een mod die zijn werk goed doet. Krijgt hij weer in een pluim in Feedback
Yasmin en ik hebben gewoon een gesprek in een slowchat, dat heb je in slowchats.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maak je eigen baggertopic dan en kom het hier niet verneuken.
Maakt mij niets uit.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Ze' dan, wat jij wil, het is een uitdrukking
Ga lekker in ONZ een topic openen ofzo, hier breng je toch niks in zo.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Z'n werk? Yasmin en ik praten gewoon.Dat jullie wegblijven, lol.
''SC''quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ga lekker in ONZ een topic openen ofzo, hier breng je toch niks in zo.
Ja dus? Ik praat ook gewoon met Yas, maar dat gaat via DM zodat het hier voor iedereen leuk blijftquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Z'n werk? Yasmin en ik praten gewoon.Dat jullie wegblijven, lol.
En yas en ik kiezen ervoor om het hier te doen, wat gewoon kan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dus? Ik praat ook gewoon met Yas, maar dat gaat via DM zodat het hier voor iedereen leuk blijft
Wow.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En ik heb een post in KLB-FB gemaakt, kon de klacht namelijk niet vinden in het topic
Snap nooit zo goed waarom sommige mensen zo fucking negatief zijnquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En ik heb een post in KLB-FB gemaakt, kon de klacht namelijk niet vinden in het topic
Echt he, misgunners.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Snap nooit zo goed waarom sommige mensen zo fucking negatief zijn
Als hij nou gewoon normaal meepost overal, of heel MEN volspamt door gewoon spelletjes te spelen hoor je mij niet klagen, maar hij post nu gewoon overal nutteloos en zo kort mogelijk, en heeft zelf waarschijnlijk niet eens meer door wat hij zegt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Snap nooit zo goed waarom sommige mensen zo fucking negatief zijn
Tuurlijk weet ikw el wat ik zeg.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als hij nou gewoon normaal meepost overal, of heel MEN volspamt door gewoon spelletjes te spelen hoor je mij niet klagen, maar hij post nu gewoon overal nutteloos en zo kort mogelijk, en heeft zelf waarschijnlijk niet eens meer door wat hij zegt.
Heb liever dat ie daar zijn aids gaat zitten spetterpoepen dan hier.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik ga ff lekker poepen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb liever dat ie daar zijn aids gaat zitten spetterpoepen dan hier.
Ja, of gewoon een topic in ONZ openen. NIet hier, en ook daar is KLB niet voor bedoelt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb liever dat ie daar zijn aids gaat zitten spetterpoepen dan hier.
Nee, dat doe ik nooit.quote:
Niet hier? Dit is gewoon een slowchat man. daar praat jequote:Op maandag 10 augustus 2015 14:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, of gewoon een topic in ONZ openen. NIet hier, en ook daar is KLB niet voor bedoelt.
wauwquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik nooit.
Sowieso
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Gewoon een reactie in NWS, heb je de OP überhaupt wel gelezen?
Arme Liesquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Weg, als ie gaat baggeren in serieuze topics is het zo afgelopen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Alsof dat meisje er iets aan kon doen, het is niet eerlijkquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:19 schreef Mani89 het volgende:
Ja lekker Jasmijn, nu is het KLB topic dicht omdat jij de klacht uit de OP hebt gesloopt.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:19 schreef Mani89 het volgende:
Ja lekker Jasmijn, nu is het KLB topic dicht omdat jij de klacht uit de OP hebt gesloopt.
Zo rolt Yas, saboteur eerste klassequote:Op maandag 10 augustus 2015 14:19 schreef Mani89 het volgende:
Maak in onz danquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:23 schreef Yasmin23 het volgende:
nah dit was niet de bedoeling. Wilde iets positiefs neer zetten
Sorry
Volgens mij ben je inmiddels zo ver, dat je ook door gewoon te posten het prima kan halen, maar doe dan normale gesprekken ipv halve zinnen en kapotte woorden.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja maar dan is het hahaa fielaks maakt een baggertopic
dat lukt echt nietquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je inmiddels zo ver, dat je ook door gewoon te posten het prima kan halen, maar doe dan normale gesprekken ipv halve zinnen en kapotte woorden.
Waarom zou je dan een record willen? met alleen maar bagger, en het risico op een ban, en met een beetje geluk raak jeje FP en Weblog ook nog kwijt omdat niemand je meer serieus neemt.quote:
Ojaquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom zou je dan een record willen? met alleen maar bagger, en het risico op een ban, en met een beetje geluk raak jeje FP en Weblog ook nog kwijt omdat niemand je meer serieus neemt.
Ja, dit zet de crew wel in een slecht daglicht. Dan krijg je straks weer van zulke excessen met als excuus 'ja maar de crew doet het toch ook'.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom zou je dan een record willen? met alleen maar bagger, en het risico op een ban, en met een beetje geluk raak jeje FP en Weblog ook nog kwijt omdat niemand je meer serieus neemt.
Zijn er regels in onzin?quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:29 schreef Fokker89 het volgende:
Dat topic is natuurlijk ook zo dicht op deze manier, probeer er dan wat van te maken zeg
Uhuquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, dit zet de crew wel in een slecht daglicht. Dan krijg je straks weer van zulke excessen met als excuus 'ja maar de crew doet het toch ook'.
Ja natuurlijk, ook bagger is daar niet welkom, een beetje een fatsoenlijke OP is wel het minste wat vereist is.quote:
Oh. Hmmm. De op is toch niks mis mee?quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ook bagger is daar niet welkom, een beetje een fatsoenlijke OP is wel het minste wat vereist is.
Zal aan de bui van de ONZ moderator liggen denk ik. Normaal gaan dit soort topics gewoon dicht.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh. Hmmm. De op is toch niks mis mee?
Jij zou daar wel een goede mod zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zal aan de bui van de ONZ moderator liggen denk ik. Normaal gaan dit soort topics gewoon dicht.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij zou daar wel een goede mod zijn.
Valt niet zoveel te modereren daar.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij zou daar wel een goede mod zijn.
De Gym kuchquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Valt niet zoveel te modereren daar.
Nee das waar, maar dan kun je wel tijdig ingrijpen bij soortgelijke topics.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Valt niet zoveel te modereren daar.
Had ik graag gedaan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee das waar, maar dan kun je wel tijdig ingrijpen bij soortgelijke topics.
Toch wel een TR gemaakt?quote:
Echt wel volgens mijquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens mij is daar amper of nog nooit een TR gezet, gewoon een net topic.
Ojaquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ohja, met pixelbitty, dat was dan ook de enige keer.
En je topic is dicht. Wat nu?quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Nah mijn laadklepje voor op mijn tel breekt af
Was het wel, go Yasquote:Op maandag 10 augustus 2015 15:19 schreef Yasmin23 het volgende:
En dat was dus serieus niet de bedoeling Mani.
Om hem te doen geloven dat hij kans maakt het record te halen, vermakelijke tactiek wel.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
waarom zou ik dan zoveel tijd in een gesprek met fylax steken?
Jij bent echt gemeen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om hem te doen geloven dat hij kans maakt het record te halen, vermakelijke tactiek wel.
1850 ofzoquote:Op maandag 10 augustus 2015 15:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zelfs in onzin gaan topics dicht dus.
Op hoeveel zit je nu?
Ik? Moet je jezelf zien, een beetje dat blaagje valse hoop geven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |