Ik las het zo dat een IS-aanslag in India zou leiden tot een reactie van India op Pakistan. India zou daarbij gesteund worden door de VS omdat die toch al strijden tegen de IS. Vervolgens wordt de moslimwereld nog bozer op de Amerikanen met nog meer aanslagen op bijv. India vanuit Pakistan. Die landen liggen elkaar toch al niet . En dan moet India daar weer op reageren met een apocalyptisch vervolg, iets waar IS wellicht op hoopt?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:12 schreef Twiitch het volgende:
Ik zie niet in hoe een aanval van IS op India een confrontatie tussen India en de VS zou triggeren?
Tevens lijkt me het weer eerder een stukje surrealistische IS propaganda. Zoals hun "Rome, we are coming" shit, ofzoiets.
Enige gevaarlijke is dat die apenlanden wel allemaal een zooi ICBM's hebben liggen. Daar moeten ze kosten wat kost niet bij kunnen komen. Een stateloze extremistische organisatie met wat nukes achter de hand, dat is een reden om zelf te beginnen met het inzetten van je atoomwapens, brrrrr.
Natuurlijk is het een reële dreiging. Het lijkt wel of sommige mensen nog steeds niet beseffen dat IS de vrije westerse wereld (en allerlei andere gebieden, waaronder dus ook India) de oorlog heeft verklaard.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:10 schreef Frutsel het volgende:
http://indianexpress.com/(...)onfrontation-report/
[..]
Amerikaanse bangmakerij en propaganda of een reële dreiging?
En wat zou dat precies opleveren? Een India dat woedend op Pakistan gaat reageren?
Zelfs al komt het tot een aanslag, dan gaat India echt niet zomaar Pakistan nuken. Dat zou nog altijd het einde van beide landen betekenen. Heb je wel meteen je apocalyptisch gevolg. Maar zo stom zijn die landen niet. En al helemaal niet vanwege een mogelijke aanslag.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik las het zo dat een IS-aanslag in India zou leiden tot een reactie van India op Pakistan. India zou daarbij gesteund worden door de VS omdat die toch al strijden tegen de IS. Vervolgens wordt de moslimwereld nog bozer op de Amerikanen met nog meer aanslagen op bijv. India vanuit Pakistan. Die landen liggen elkaar toch al niet . En dan moet India daar weer op reageren met een apocalyptisch vervolg, iets waar IS wellicht op hoopt?
Maar goed,zoals jij het zegt dan zie ik inderdaad ook de reden niet dat de VS en India met elkaar in conflict komen.
Verklaren is nog wat anders dan deze ook daadwerkelijk kunnen uitvoeren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een reële dreiging. Het lijkt wel of sommige mensen nog steeds niet beseffen dat IS de vrije westerse wereld (en allerlei andere gebieden, waaronder dus ook India) de oorlog heeft verklaard.
Naïviteit en politieke correctheid zegevieren in de discussie die we in Europa voeren.
Waar denk je waar dit plan vandaan komt?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:20 schreef DuracellPower het volgende:
[ afbeelding ]
Scheelt niet heel veel met vroeger
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |