Voor hoeveel?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:13 schreef Aether het volgende:
Iemand nog een server nodig
[ afbeelding ]
http://vocore.io/wiki/index
Echt waar joh?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:04 schreef robin007bond het volgende:
mega.co.nz is definitief naar mega.nz verhuist. Fishy.
Zet je de monitor uit als je weggaat? Dat kan iig met displayport wel verwarring veroorzaken, misschien ook met HDMI..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:47 schreef Rafeiro het volgende:
En eigenlijk een vergelijkbaar probleem met de monitor.
Elke keer als ik thuis kom, dan is het weer "~ $ xrandr --output HDMI-1 --mode 1920x1200 --primary"
Omdat de oude tweede monitor dan weer als primary staat. Nu is een crontab mogelijk, maar dat lijkt me wat raar, dat moet eenvoudiger kunnen.
Vast een detail gemist, maar er is vast iemand die de oplossing weet
Ik zet ze niet uit meestal, maar:quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:12 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Zet je de monitor uit als je weggaat? Dat kan iig met displayport wel verwarring veroorzaken, misschien ook met HDMI..
dat doen ze beide wel.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Gaat het ding niet gewoon in slaapstand of zo? Dat werkt op veel computers gewoon slecht.
Alleen de processor + WiFi incl. verzendkosten is $19.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 00:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Voor hoeveel?
[..]
Echt waar joh?
Hoeveel bladen gebruik je en welke terminal??quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:09 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ik wil meerdere tab bladen in een terminal, maar ik faal daar hopeloos in. Hoe doe ik dat
Stuk of 4, de comnandline terminal. Debian distroquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoeveel bladen gebruik je en welke terminal??
Welke precies??quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Stuk of 4, de comnandline terminal. Debian distro
Gewoon ctrl+shift+t (uit mijn hoofd).quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:09 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ik wil meerdere tab bladen in een terminal, maar ik faal daar hopeloos in. Hoe doe ik dat
Dan dat uitzetten. Van je computer dan, van je scherm maakt meestal weinig uit in mijn ervaring.quote:Op zondag 23 augustus 2015 07:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik zet ze niet uit meestal, maar:
[..]
dat doen ze beide wel.
Screen of tmuxquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:09 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Inderdaad, dank jequote:Op zondag 23 augustus 2015 22:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gewoon ctrl+shift+t (uit mijn hoofd).
Edit: Ubuntu terminal, that is.
Nzbserver.comquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:44 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm SSL error met SpotLite, zonder SSL werkt het wel. Iemand een idee? Of een alternatief?
DIG / Usenet #42 Met cheap monkeysquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:44 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm SSL error met SpotLite, zonder SSL werkt het wel. Iemand een idee? Of een alternatief?
gebruik \\ ipv \, of gebruik quotes of gebruik tabcompletionquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 01:30 schreef mime_negert het volgende:
Ik dacht even een sciptje te maken op mijn Rpi en nu wil ik deze verwijderen, alleen lukt dit niet.
Wanneer ik dit probeer met "rm \home\pi\domoticz\scripts\check_device_online.py" krijg ik de melding "No such file or directory".
[ afbeelding ]
Zoals hierboven te zien is bestaat dit bestand wel. Hoe kan ik dit alsnog verwijderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |