abonnement Unibet Coolblue
pi_155763088
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:06 schreef Scarface88 het volgende:
Kwam deze tegen. Erg mooi gedaan dat er dus twee dingen staan afhankelijk vanuit welke hoek je er naar kijkt.

[ afbeelding ]
Het verhaal er achter.

http://www.foxnews.com/he(...)ng-about-depression/

quote:
Tattoos are known conversation starters, and a 20-year-old Oregon woman’s new ink is doing just that.

Rebekah “Bekah” Miles, a junior at George Fox University, in Newberg, got a tattoo symbolizing her struggle with depression and posted about it on Facebook on Sunday, Aug. 23 to raise awareness of the mental disorder. Since then, the post has gone viral— garnering over 324,000 shares, 398,000 likes and 37,000 comments as of Tuesday morning.

The tattoo is on her left thigh and reads “I’m fine” to people facing her but “Save me” from her viewpoint.

“To me, it means that others see this person that seems okay, but, in reality, is not okay at all,” Miles wrote in her post. “It reminds me that people who may appear happy, may be at battle with themselves.”

Miles told Fox 12 Oregon that she was inspired to get the tattoo after one of her psychology professors at George Fox, Dr. Kristina Kays, spoke about her plight with depression.

“I decided a few years back that it was something that would be important for my students to know that It wasn’t just other people but it’s people they know and there is a way out,” Kays told Fox 12 Oregon.

According to the National Institutes of Health (NIH), nearly 16 million American adults suffer from depression. The World Health Organization (WHO) says depression carries the heaviest burden of disability among mental and behavioral disorders.

Miles wrote in her post that she hopes her tattoo helps eliminate the stigma of mental illness.

“Mental illness is not a choice and will likely hit everyone at some point in their life,” she wrote. “If it’s such a huge issue, why aren’t we having this conversation about it? That’s why I got this tattoo; they are great conversation starters. This forces me to talk about my own struggle, and why the awareness of it is important.”
Land of the free. Home of the brave.
pi_155765550
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:37 schreef Turbomuis het volgende:
Het verhaal achter de tattoo: Toen ik geboren werd hebben mijn opa en oma een boom voor me laten planten in Israël. Op het certificaat wat ze kregen en dat nu in mijn babyboek zit staat deze boom. Ik acht de kans dat ik 'm ooit in het echt ga zien vrij klein, dus op deze manier kan ik 'm toch bekijken  
(Ik heb een tattoo met een verhaal! Woohoo!)

[ afbeelding ]
Ben je niet bang dat zo'n kleine, donkere en gedetaileerde tattoo over een paar jaar nog enkel een zwarte vlek is?
  woensdag 2 september 2015 @ 19:33:22 #78
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_155767401
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:30 schreef akaQ het volgende:

[..]

Ben je niet bang dat zo'n kleine, donkere en gedetaileerde tattoo over een paar jaar nog enkel een zwarte vlek is?
Heel gedetailleerd is het niet, het is shading en dotwork, en dat creëert de indruk van gedetailleerdheid :)
Het zijn grotere vlekken lichter en donkerder grijs, dus ik denk dat het mee gaat vallen. En zo niet zien we dat tegen die tijd wel weer :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  woensdag 2 september 2015 @ 19:34:32 #79
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_155767440
quote:
14s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:02 schreef okedoei het volgende:

[..]

Mooi hoor. Waarom acht je de kans klein dat je de boom ooit in het echt zal zien? Israel is maar 3 uurtjes vliegen hoor. :P
Niet zozeer vanwege de vliegtijd, maar volgens mij is Israël niet echt heel gezellig om op vakantie te gaan, in ieder geval niet waar het woud is waar mijn boom staat...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_155788069
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:58 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik heb 3 kinderen gekregen. Voor elk kind een blaadje/hartje. Op zich niet zo bijzonder natuurlijk ;)
Maar mijn oudste zoon zit in een sekte in Australië, maar weinig tot geen contact mee, mijn 2e kind is een meisje, geboren en overleden op de dag dat ik uitgerekend was (11 aug, gisteren dus) en dan is daar nog mijn 3e kind, een zoon die een gezinnetje heeft en ik wel vaak zie en een goeie band mee heb :) Vandaar nogal speciaal.
Op deze manier (erg lang mee gelopen hoe wat en waar) kan ik vorm geven aan alledrie en zijn en zie ik ze alle 3 op elk moment van de dag O+
Lees dit nu pas..
Ik heb ook drie kinderen (6, 4 en 1 jaar) en ben al lange tijd op zoek naar een tattoo wat een betekenis heeft voor mij voor hen (en dan liever niet drie namen op mijn arm).
Die van jou vind ik erg mooi bedacht!
Je dochter is trouwens op een mooie datum geboren, mijn verjaardag...jammer dat het zo kort was voor haar en jullie
pi_155797068
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:34 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Niet zozeer vanwege de vliegtijd, maar volgens mij is Israël niet echt heel gezellig om op vakantie te gaan, in ieder geval niet waar het woud is waar mijn boom staat...
Ik ben vorig jaar als lange hoog blonde vrouw alleen naar Israel gegaan. 10 dagen rond gewandeld en het onveiligste voelde ik me toen ik terug kwam op Amsterdam Centraal :P

Het is echt een schitterend land en echt veilig. Mensen zijn behulpzaam en vriendelijk. Ik weet niet waar je boom staat maar Israel zelf kan ik je echt aanraden.

Mooie tattoo overigens 👍🏼
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 4 september 2015 @ 19:49:21 #82
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_155823336
Morgen mag ik... Ineens ben ik bang voor pijn. :@
  zaterdag 5 september 2015 @ 15:27:17 #83
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_155841535
Bang om niks. Pijn deed het niet, hooguit gemeen. :D
pi_155842200
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 15:27 schreef Voszje het volgende:
Bang om niks. Pijn deed het niet, hooguit gemeen. :D
Ik was ook zo zenuwachtig voor die tijd hoor. Maar stelde idd weinig voor :)
  zaterdag 5 september 2015 @ 20:01:26 #85
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_155848352
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 15:55 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Ik was ook zo zenuwachtig voor die tijd hoor. Maar stelde idd weinig voor :)
Ik had te veel spookverhalen gelezen. :D Die paar hysterische reacties wegen op de één of andere manier zwaarder dan wanneer iemand schrijft dat het wel meevalt.
pi_155848625
Nog maar 2 weken en dan eindelijk mijn afspraak bij Ondrash in Tsjechië! Begin nu toch wel zenuwachtig te worden, helemaal omdat hij pas een ontwerp maakt als je daar bent.
  zaterdag 5 september 2015 @ 20:16:00 #87
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_155848715
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 september 2015 20:12 schreef Capt.Hillstrand het volgende:
Nog maar 2 weken en dan eindelijk mijn afspraak bij Ondrash in Tsjechië! Begin nu toch wel zenuwachtig te worden, helemaal omdat hij pas een ontwerp maakt als je daar bent.
Mooi werk op die website!
pi_155849197
Ik mag morgen weer, krijg ik eindelijk kleur in mijn tattoo. Tot nu toe zijn er alleen nog zwarte delen gezet. Stiekem vind ik het net zo spannens als mijn allereerste sessie.

Maar ik ben nog steeds echt superblij met wat er op mijn been staat. Nog iedere morgen als ik uit bed kom denk ik "Cool, ik heb een tattoo!" 8-) Vandaag een rok aan waar net een stukje tat onderuit kwam en ik voelde me gelijk behoorlijk badass. :D :@
pi_155851337
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 september 2015 20:12 schreef Capt.Hillstrand het volgende:
Nog maar 2 weken en dan eindelijk mijn afspraak bij Ondrash in Tsjechië! Begin nu toch wel zenuwachtig te worden, helemaal omdat hij pas een ontwerp maakt als je daar bent.
Je gaat naar Ondrash, tof! Waterverftattoo neem ik aan? Hij is één van de beste van Tsjechië, erg bekend hier :). Hoe lang heb je op de afspraak moeten wachten als ik mag vragen?
pi_155855050
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 21:39 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

Je gaat naar Ondrash, tof! Waterverftattoo neem ik aan? Hij is één van de beste van Tsjechië, erg bekend hier :). Hoe lang heb je op de afspraak moeten wachten als ik mag vragen?
Ik heb 2 jaar geleden gemaild en kreeg het antwoord dat ze nog zouden laten wanneer het zou kunnen. En zo'n 3 maanden terug kreeg ik dan eindelijk een datum. Dus je moet wel geduld hebben :o
pi_155862518
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 23:17 schreef Capt.Hillstrand het volgende:

[..]

Ik heb 2 jaar geleden gemaild en kreeg het antwoord dat ze nog zouden laten wanneer het zou kunnen. En zo'n 3 maanden terug kreeg ik dan eindelijk een datum. Dus je moet wel geduld hebben :o
Dat klopt dan inderdaad met wat ik gehoord heb, wachttijden van zo'n 2 jaar. Gaat het wel waard zijn, weet ik zeker. :Y Ben erg benieuwd naar het resultaat straks!
pi_155863365
Ik vind twee maanden op een tattoo wachten al lang :@
Land of the free. Home of the brave.
pi_155864912
Maar even een inhoudelijke tvp post plaatsen hier. :)

Ik loop al jaren met het idee een tattoo te laten plaatsen, maar wist niet welke, en op welke plek die zou passen. Hij hoeft niet op te vallen, ik wil zelf de keuze hebben hem te tonen of niet. En het moet niet alleen een plaatje zijn, er moet een verhaal achter zitten.

Een paar maanden geleden wist ik het! Ik heb redelijk recent een nier gedoneerd (anoniem) en van de onbekende ontvanger een mooie kaart gekregen. Nu wil ik een kleine tattoo op/rond het operatielitteken (onderbuik), met hetgeen op die kaart staat.

Hoe en wat weet ik nog niet precies. Sowieso wacht ik nog een jaar, tot het litteken goed grenzen is.
Maar uit nieuwsgierigheid wel vast een vraag: heeft iemand ervaring met tatoeëren over een litteken? Kan dat, wordt dat mooi, is het plaatsen extra pijnlijk?

En nu meelezen hier, ideeën opdoen voor mijn ontwerp en de stijl ervan, en wellicht al info over tattoeerders opdoen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_155865812
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 14:41 schreef Cat22 het volgende:
Maar even een inhoudelijke tvp post plaatsen hier. :)

Ik loop al jaren met het idee een tattoo te laten plaatsen, maar wist niet welke, en op welke plek die zou passen. Hij hoeft niet op te vallen, ik wil zelf de keuze hebben hem te tonen of niet. En het moet niet alleen een plaatje zijn, er moet een verhaal achter zitten.

Een paar maanden geleden wist ik het! Ik heb redelijk recent een nier gedoneerd (anoniem) en van de onbekende ontvanger een mooie kaart gekregen. Nu wil ik een kleine tattoo op/rond het operatielitteken (onderbuik), met hetgeen op die kaart staat.

Hoe en wat weet ik nog niet precies. Sowieso wacht ik nog een jaar, tot het litteken goed grenzen is.
Maar uit nieuwsgierigheid wel vast een vraag: heeft iemand ervaring met tatoeëren over een litteken? Kan dat, wordt dat mooi, is het plaatsen extra pijnlijk?

En nu meelezen hier, ideeën opdoen voor mijn ontwerp en de stijl ervan, en wellicht al info over tattoeerders opdoen.
Ervaring mee :) Kan prima! Deed bij mij zelfs minder pijn (omdat de zenuwen daar doorgesneden zijn geweest maar dat kan per persoon verschillen). Je ziet wel een heel klein beetje verschil met normale huid dus ik zou voor een rustig ontwerp gaan met niet al te veel detail. Wel zou ik je aanraden een artist te zoeken die ervaring heeft met tattoos over littekens want het kan zijn dat het nog een keer bijgewerkt moet worden.

Wat voor litteken is het? Is ie mooi plat of verheven op je huid? Respect dat je trouwens anoniem een nier hebt afgestaan. Ik zou dat nooit kunnen als ik diegene niet ken.
Land of the free. Home of the brave.
pi_155866187
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 15:20 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ervaring mee :) Kan prima! Deed bij mij zelfs minder pijn (omdat de zenuwen daar doorgesneden zijn geweest maar dat kan per persoon verschillen). Je ziet wel een heel klein beetje verschil met normale huid dus ik zou voor een rustig ontwerp gaan met niet al te veel detail. Wel zou ik je aanraden een artist te zoeken die ervaring heeft met tattoos over littekens want het kan zijn dat het nog een keer bijgewerkt moet worden.

Wat voor litteken is het? Is ie mooi plat of verheven op je huid? Respect dat je trouwens anoniem een nier hebt afgestaan. Ik zou dat nooit kunnen als ik diegene niet ken.
Zo snel al een ervaringsdeskundige, wauw! ^O^
Het is onderhuids gehecht, nu nog wat hobbelig met een plooitje maar ik verwacht dat het een mooi plat streepje wordt. En hopelijk over een poosje ook minder gevoelig. Nu is het litteken juist wat gevoeliger, al is de huid eronder voor een deel weer gevoelloos. Die zenuwen he. :P

Mag ik vragen bij welke artist jij je tattoo hebt laten zetten? En misschien een foto van je tattoo-over-litteken? :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_155866917
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 14:41 schreef Cat22 het volgende:
Maar even een inhoudelijke tvp post plaatsen hier. :)

Ik loop al jaren met het idee een tattoo te laten plaatsen, maar wist niet welke, en op welke plek die zou passen. Hij hoeft niet op te vallen, ik wil zelf de keuze hebben hem te tonen of niet. En het moet niet alleen een plaatje zijn, er moet een verhaal achter zitten.

Een paar maanden geleden wist ik het! Ik heb redelijk recent een nier gedoneerd (anoniem) en van de onbekende ontvanger een mooie kaart gekregen. Nu wil ik een kleine tattoo op/rond het operatielitteken (onderbuik), met hetgeen op die kaart staat.

Hoe en wat weet ik nog niet precies. Sowieso wacht ik nog een jaar, tot het litteken goed grenzen is.
Maar uit nieuwsgierigheid wel vast een vraag: heeft iemand ervaring met tatoeëren over een litteken? Kan dat, wordt dat mooi, is het plaatsen extra pijnlijk?

En nu meelezen hier, ideeën opdoen voor mijn ontwerp en de stijl ervan, en wellicht al info over tattoeerders opdoen.
yep!
Over 3 littekens heen gezet zelfs.
2 ervan gingen prima. De derde deed wel zeer en ik had wat last van wondvocht.

Zal ff foto's makwn
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_155867147
litteken boven op schouder, einde van sleutelbeen



litteken op schouderblad


litteken op bovenarm
maar je ziet er niks van....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_155868465
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 16:16 schreef Vicky het volgende:

[..]

yep!
Over 3 littekens heen gezet zelfs.
2 ervan gingen prima. De derde deed wel zeer en ik had wat last van wondvocht.

Zal ff foto's makwn
Mooie tattoo, bedankt voor de foto's!
Waren er nog zaken waar je speciaal op moest letten qua kleuren, vormgeving of iets dergelijks?
Ik twijfel nog tussen kleur of zwartwit, maar denk dat ik voor zwartwit ga.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_155868651
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 17:17 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Mooie tattoo, bedankt voor de foto's!
Waren er nog zaken waar je speciaal op moest letten qua kleuren, vormgeving of iets dergelijks?
Ik twijfel nog tussen kleur of zwartwit, maar denk dat ik voor zwartwit ga.
nee helemaal niks.
Enige is dat het litteken minstens een 1 oud moest zijn.
Maar qua kleur en vorm geen bijzonderheden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_155868964
Nog niet klaar. :( Maar ik trok het niet meer qua pijn. Over twee weken de laatste twee bloemen laten inkleuren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')