Daarmee zit je redelijk goed, dat kan ik niet ontkennen helaas.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:42 schreef ForzaMilan het volgende:
Hij vergelijkt nu een ingenieur met een autistische dolfijn.
Het bewijst dat je best slimme dolfijntjes hebt.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:42 schreef luxerobots het volgende:
Dit bewijst dat de ingenieur een nuttig groepsdier is.
Dit bewijst helemaal niets, flapdrol.
Hoor ik hier een boze alfa?quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:42 schreef Ryon het volgende:
Ingenieurs als nuttig groepsdier. Het gaat wel weer ver vanavond.
Bij mij achter in de vaart elke dag om 10 uur.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nooit gezien dat dolfijnen dit doen.
Mooi man.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:43 schreef Deckard het volgende:
[..]
Bij mij achter in de vaart elke dag om 10 uur.
Eens.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:44 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind ''snap je'', niet alleen een irritant, maar ook een hautain stopwoord.
Hetzelfde. Mooi om te zien inderdaad.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ongekend slim voor zeedieren.
Elk beroep is nuttig idd. Meneer de ingenieur kan niet zonder Freek de vuilnisman.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hetzelfde. Mooi om te zien inderdaad.Er zijn vele interessante documentaires over dolfijnen.
Ben het eigenlijk wel eens met Ryon dat hij toch wat overdrijft met dat ingenieurs als nuttige groepsdieren. Ik denk dat de meeste mensen wel nuttig zijn voor de groep, ongeacht hun vakgebied.
Dat is ook zo'n typische betagedachte, dat ze onmisbaar zijn. Zonder alfa's zou er helemaal geen noodzaak zijn tot de verrichtingen van beta's.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hetzelfde. Mooi om te zien inderdaad.Er zijn vele interessante documentaires over dolfijnen.
Ben het eigenlijk wel eens met Ryon dat hij toch wat overdrijft met dat ingenieurs als nuttige groepsdieren. Ik denk dat de meeste mensen wel nuttig zijn voor de groep, ongeacht hun vakgebied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |