dan rammel ik van de honger, maaltijdsalade principe heb ik niet genoeg aanquote:Op zondag 9 augustus 2015 21:49 schreef Fer het volgende:
Pastasalade maken en meenemen in een koeltasje met element.
Pastasalade is gewoon koude macaroni, hè... Dat is niet te vergelijken met een paar blaadjes sla.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:02 schreef Konniefeer het volgende:
[..]
dan rammel ik van de honger, maaltijdsalade principe heb ik niet genoeg aan
Mooi zo!quote:
Dat is sowieso een aanrader van formaat. Cognac mag ook vermoed ik.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:52 schreef _Newman_ het volgende:
Mensen die uit de nachtdienst komen drinken meestal een glas whisky voor ze gaan slapen.
Je moet wel in een normaal tempo eten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:20 schreef Konniefeer het volgende:
Gisteren wat misselijk geworden. Denk door de maaltijd vroeg te eten.
10 uur uit bed, 10:10 uur warme maaltijd, 10:30 uur auto. Had toch wat meer rust tijd moeten zitten denk ik.
Misselijkheid was overigens binnen uurtje weg.
Wellicht is dat het probleem geweest idd haha.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:24 schreef Jordy-B het volgende:
Je moet wel in een normaal tempo eten.
Ik vind dit eigenlijk superlogisch klinken, nooit zo over nagedacht!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:47 schreef PestPiloot het volgende:
Het idee er achter is dat ze een werkdag voor de boeg hebben, en de energie harder nodig hebben dan s'avonds.
Dit eigenlijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:19 schreef minilot het volgende:
Afgezien van gezond of niet, vind ik het ook gewoon hartstikke lekker om 's ochtends warm te eten.![]()
[..]
Mooi zo!
Als ik niet in Nederland woonde maar bij wijze van in Azie at ik elke ochtend voor ontbijt iets Aziatisch/ warm. Toen ik bijvoorbeeld in Bali was een jaartje of wat geleden, had ik onderstaande elke ochtend als ontbijt of tenminste een variatie erop.quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:28 schreef Konniefeer het volgende:
Is het ongezond (lees: slecht voor darmen en maag) om als eerste maaltijd een warme maaltijd te nuttigen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
Die bonen hoeven voor mij niet maar verder !!quote:Op woensdag 23 september 2015 15:09 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
Full english, the only way to go.
[ afbeelding ]
Werkelijk alles wat je je voor een goede start kan wensen, en dan staan de 3 soorten marmalade nog buiten beeld hier.
Er is niets lekkerders dan met een gezond warm vol buikje aan de dag beginnen, alles lijkt veel makkelijker te gaan, en je houdt het zeker vol tot een uur of 11 als de pre-lunch knor in je buik je toeroept dat er weer ruimte beschikbaar is.
Vergeet de sterke hete zoete thee niet, is een bindende factor in je maag, en voorkomt dat je de suikers uit het voedsel te snel opneemt.
Dat is een soort worst met havermout. Eigenlijk is het min of meer de black pudding zonder bloed.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:58 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat is white pudding? Ik heb vorig jaar een full English met black pudding gegeten in Londen bij the Orange, zo vreselijk lekker...ik wil terug!
Met die reden aten de meeste Nederlanders voorheen 's middags warm.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:50 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk superlogisch klinken, nooit zo over nagedacht!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |