Of een van die grindhouse meesterwerkjesquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Pulp Fiction was veel beter geweest
Female empowerment: Baise Moi. Kutfilm maar dan druk je wel je punt met iets waarover drieduizend klachten per minuut van zullen binnenkomen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
aub niet zeg, zijn slechtste werk.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:07 schreef danos het volgende:
[..]
Of een van die grindhouse meesterwerkjes
Mwoah, dat zou ook wel erg voorspelbaar zijn. Ik zou voor From dusk til Dawn zijn gegaan.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Dat zegt ze niet, maar het verklaart wel de waarschuwing van de VPRO.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Blijkbaar moet je Tarantino geweldig vinden, anders hoor je er niet bij.
Is niet van Quentin Tarantino. Hij speelt er alleen in.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, dat zou ook wel erg voorspelbaar zijn. Ik zou voor From dusk til Dawn zijn gegaan.
Hij schreef ook het scenario. Rodriguez regisseerde het inderdaad, maar dat was volgens mij ook geen criterium.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:09 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Is niet van Quentin Tarantino. Hij speelt er alleen in.
En niet onverdienstelijkquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:09 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Is niet van Quentin Tarantino. Hij speelt er alleen in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
Oh, ik wist niet dat hij het scenario had geschreven.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij schreef ook het scenario. Rodriguez regisseerde het inderdaad, maar dat was volgens mij ook geen criterium.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:10 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
En niet onverdienstelijkPrima film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossoneri siamo noi.
Ik had het over Tarantino en z'n rol in die film. Verder vind ik het wel een redelijke kutfilm, maar daar had ik het dus niet over.quote:
Dan kan ik het nog wel een prima film vinden?quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:13 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik had het over Tarantino en z'n rol in die film. Verder vind ik het wel een redelijke kutfilm, maar daar had ik het dus niet over.
25 jarige die eruit ziet als een 40 jarige moeder van 3 kinderen. Mwah.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:14 schreef robin007bond het volgende:
Oh ze is echt cool zeg. Ook kritische vragen over het gevangenissysteem.
Heerlijk out of the box. Ik vind dit prima. Vergelding is primitief.
Ja, hij neukt ook een net pasgeboren baby voor de ogen van de moeder.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:14 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Wat steekt die daar in dat ooggat? Z'n lul?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |