Ik heb hem vaak genoeg op TV gezien. Beetje ontregelend optreden, veel meer is het niet. Komt nooit erg veel zinnigs uit zijn mond.quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:31 schreef DO2 het volgende:
[..]
Hartman is iemand die heel bewust met tv - en het effect ervan - bezig is. En daarbij heeft ie n gezonde dosis humor. Ik denk dat ie heel verrassend uit de hoek kan komen.
Nee nee, dat kan niet meer.quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:36 schreef robin007bond het volgende:
Bij nader inzien neem ik mijn uitspraak terug. Ze deed toch wat dubieuze uitspraken over de bevolking daar.
Dank jequote:
Herkenbaar?quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:39 schreef alors het volgende:
Ik was net even weg omdat het me niet boeide, maar dit had ik wel interessant gevonden.
Laatste twee fragmenten waren wel weer interessant.quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:39 schreef alors het volgende:
Ik was net even weg omdat het me niet boeide, maar dit had ik wel interessant gevonden.
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:42 schreef Scuidward het volgende:
Dit is toch eigenlijk wederzijdse uitbuiting?
Hoezo? Monogamie is een spook. Al ben ik ook tevreden met mijn monogame relatie.quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:43 schreef Deckard het volgende:
Goede woorden over de liefde, jammer dat ze niet monogaam is.
Monogamie zit redelijk ingebakken in de menselijke natuur. Er zijn natuurlijk wel wat culturen die polygaam zijn, maar grosso modo overheerst de monogamie. Fenomenen als jaloezie zie je eigenlijk zelfs ook wel in polygame samenlevingen. We zijn nou eenmaal geen bonobo's.quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoezo? Monogamie is een spook. Al ben ik ook tevreden met mijn monogame relatie.
Lijkt mij wel leuk eigenlijk. Een heel harem om mij heenquote:Op zondag 9 augustus 2015 21:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Monogamie zit redelijk ingebakken in de menselijke natuur. Er zijn natuurlijk wel wat culturen die polygaam zijn, maar grosso modo overheerst de monogamie. Fenomenen als jaloezie zie je eigenlijk zelfs ook wel in polygame samenlevingen. We zijn nou eenmaal geen bonobo's.
Wat wil ze nou zeggen? Aan de ene kant vindt ze romantiek en veel van één iemand verwachten onzin. Aan de andere moet je maar voor elke behoefte een ander regelen en polygaam zijn. Dan ben je toch veeleisend? Als je dat niet met één iemand kunt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |