Meh. Vind ik niet de moeite waard.quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:26 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Aan iemand laten zien!
"Kijk eens wat een hunk! Hij lijkt op <naam van een acteur ofzo>"
Wat een leukerdquote:Op zondag 16 augustus 2015 23:52 schreef Ang3l het volgende:
En dat je dan beide onafhankelijk van elkaar hetzelfde idee hebt voor je Skype date![]()
#liefdeis
[ afbeelding ]
quote:
Wil je mijn ball & chain lenen?quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij vindt zelf van niet, maar dat heeft ook te maken met t feit dat indiers in SG als 2e rangs gezien worden een beetje. Terwijl al m'n vrienden hier zoiets hebben van "tering, wat een knappe jongen!"
Als ie in December hier komt, dan ben ik m zo kwijt!![]()
![]()
Bedoel je dan je figuurlijke ball 'n chain als in "je vriend" of bedoel je dan de andere (ook figuurlijke) ball 'n chain als in "je gaat ook onder de plak zitten"?quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wil je mijn ball & chain lenen?
Ik bedoel de figuurlijke ball&chain om 'm aan de ketting te kunnen leggenquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bedoel je dan je figuurlijke ball 'n chain als in "je vriend" of bedoel je dan de andere (ook figuurlijke) ball 'n chain als in "je gaat ook onder de plak zitten"?
Want op beide zeg ik: Nee
quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik bedoel de figuurlijke ball&chain om 'm aan de ketting te kunnen leggen
Nooit.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:00 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Maken jullie eigenlijk ook wel eens sneaky foto's van als je ergens een leuke jongen of mooie man ziet?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:41 schreef wonderer het volgende:
Jezus, toen ik zo oud was al jij, liep ik al twintig jaar met een bril0,5 is een vage herinnering.
Face is, vanaf nu is het allemaal bergafwaarts, en hoe ouder je wordt, hoe sneller het gaat (momentum).
Neem dan ook een leuk montuur..quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:21 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bought me some glasses. Mijn eerste brilletjes. 0,5 en 1,25!
Ik ben oud. Al bejaard in homojaren!
Dat die linker gvd eens een jas aan doet zeg! T sneeuwt!quote:
Ik heb al heeeeeeeeeeeeeeeel lang -8quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:41 schreef wonderer het volgende:
Jezus, toen ik zo oud was al jij, liep ik al twintig jaar met een bril0,5 is een vage herinnering.
Face is, vanaf nu is het allemaal bergafwaarts, en hoe ouder je wordt, hoe sneller het gaat (momentum).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |