Naja schoolvakanties Noord-Nederland in ieder geval. De rest mag nog evenquote:
Oooooquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naja schoolvakanties Noord-Nederland in ieder geval. De rest mag nog even
Haha ik werk van vakantie naar vakantiequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OooooSchoolvakanties boeien me niet zo. En die van t Noorden nog minder
Da's wel erg vroeg, niet? Lowlands mopet nog beginnen!
Het lijkt wel steeds verder uit elkaar te lopen dan!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha ik werk van vakantie naar vakantie
De laatste regio gaat pas tegen september aan beginnen.
Neuh valt best mee. De totale zomervakantieperiode in Nederland duurt 9 weken. Zit altijd drie weken overlap (ouderwetse bouwvak) en verschil in.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het lijkt wel steeds verder uit elkaar te lopen dan!
Heel soms, ja. Maar ik zie er niet zo veel.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:00 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Maken jullie eigenlijk ook wel eens sneaky foto's van als je ergens een leuke jongen of mooie man ziet?
Ik durf dat echt nietquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:00 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Maken jullie eigenlijk ook wel eens sneaky foto's van als je ergens een leuke jongen of mooie man ziet?
Gewoon doen alsof je iets leest. Dus eerst je telefoon uit je zak halen en er een poosje iets mee doen en daarna een foto maken en hem niet meteen wegstoppen. Of een selfie nemen en dan snel van camera wisselenquote:
Nee. What's the use? 's Avonds naar kijken of zo?quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:00 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Nee, dat durf ik nietquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:00 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Aaaah wat lief!quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:52 schreef Ang3l het volgende:
En dat je dan beide onafhankelijk van elkaar hetzelfde idee hebt voor je Skype date![]()
#liefdeis
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:52 schreef Ang3l het volgende:
En dat je dan beide onafhankelijk van elkaar hetzelfde idee hebt voor je Skype date![]()
#liefdeis
[ afbeelding ]
Aan iemand laten zien!quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. What's the use? 's Avonds naar kijken of zo?
Ja, meestal als ik het tegen mijn vrienden zeg, vragen ze om een fotoquote:Op maandag 17 augustus 2015 09:26 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Aan iemand laten zien!
"Kijk eens wat een hunk! Hij lijkt op <naam van een acteur ofzo>"
Dat jaquote:Op maandag 17 augustus 2015 09:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, meestal als ik het tegen mijn vrienden zeg, vragen ze om een foto
In je profiel zetten dat je niet neukt op de eerste date is geen optie?quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik heb meestal een hekel aan dateapps. Vooral omdat een date voor velen niet meer is dan een potje seks.
Alsof iemand dat ooit heeft geholpen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
In je profiel zetten dat je niet neukt op de eerste date is geen optie?
Veel mensen kijken (op welke site dan ook) alleen naar foto's. Lezen is er niet meer bij tegenwoordig...quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
In je profiel zetten dat je niet neukt op de eerste date is geen optie?
quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Alsof iemand dat ooit heeft geholpen.
Er staat in caps: X NO SEX DATES. Gemiddelde eerste reactie is: Geil?
Oh.quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:43 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Veel mensen kijken (op welke site dan ook) alleen naar foto's. Lezen is er niet meer bij tegenwoordig...
Ik heb een foto met een tosti. Lijkt me duidelijk genoeg.quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
[..]
Oh.
Foto met een bordje "nee, niet geil" als profiel?
Meh. Vind ik niet de moeite waard.quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:26 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Aan iemand laten zien!
"Kijk eens wat een hunk! Hij lijkt op <naam van een acteur ofzo>"
Wat een leukerdquote:Op zondag 16 augustus 2015 23:52 schreef Ang3l het volgende:
#liefdeis
[ afbeelding ]
quote:
Wil je mijn ball & chain lenen?quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij vindt zelf van niet, maar dat heeft ook te maken met t feit dat indiers in SG als 2e rangs gezien worden een beetje. Terwijl al m'n vrienden hier zoiets hebben van "tering, wat een knappe jongen!"
Als ie in December hier komt, dan ben ik m zo kwijt!![]()
![]()
Bedoel je dan je figuurlijke ball 'n chain als in "je vriend" of bedoel je dan de andere (ook figuurlijke) ball 'n chain als in "je gaat ook onder de plak zitten"?quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wil je mijn ball & chain lenen?
Ik bedoel de figuurlijke ball&chain om 'm aan de ketting te kunnen leggenquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bedoel je dan je figuurlijke ball 'n chain als in "je vriend" of bedoel je dan de andere (ook figuurlijke) ball 'n chain als in "je gaat ook onder de plak zitten"?
Want op beide zeg ik: Nee
quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik bedoel de figuurlijke ball&chain om 'm aan de ketting te kunnen leggen
Nooit.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:00 schreef sebastiansdrawings het volgende:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:41 schreef wonderer het volgende:
Jezus, toen ik zo oud was al jij, liep ik al twintig jaar met een bril0,5 is een vage herinnering.
Face is, vanaf nu is het allemaal bergafwaarts, en hoe ouder je wordt, hoe sneller het gaat (momentum).
Neem dan ook een leuk montuur..quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:21 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bought me some glasses. Mijn eerste brilletjes. 0,5 en 1,25!
Ik ben oud. Al bejaard in homojaren!
Dat die linker gvd eens een jas aan doet zeg! T sneeuwt!quote:
Ik heb al heeeeeeeeeeeeeeeel lang -8quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:41 schreef wonderer het volgende:
Jezus, toen ik zo oud was al jij, liep ik al twintig jaar met een bril0,5 is een vage herinnering.
Face is, vanaf nu is het allemaal bergafwaarts, en hoe ouder je wordt, hoe sneller het gaat (momentum).
Kloptquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb al heeeeeeeeeeeeeeeel lang -8
Maar als t goed is wordt dat iets beter naarmate ik ouder wordt, want dan krijg ik ouderdom-plus en dat compenseert dan een beetje die dike min
Ik ook (tenminste, van lenzen heb ik -8, van bril -9).quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb al heeeeeeeeeeeeeeeel lang -8
Maar als t goed is wordt dat iets beter naarmate ik ouder wordt, want dan krijg ik ouderdom-plus en dat compenseert dan een beetje die dike min
Ja weet t ook niet precies, maar vond wel dit:quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook (tenminste, van lenzen heb ik -8, van bril -9).
En ik weet niet of dat klopt, als je er "+" bij krijgt, dat het dan beter zou worden. Dan zouden er geen multifocusglazen bestaan...
quote:Bijzienden hebben minder snel een leesbril nodig dan verzienden of mensen zonder oogafwijking (emmetropen), doordat hun vertepunt dichterbij ligt.
Groetjes aan Dizerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:24 schreef Ang3l het volgende:
OMG! Vanavond fok minimeet sushi reunion!
Met Dizer en Steef en Vlarp en Kugari Ken
verwijderdquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wat een niveau de laatste week op Grindr. Variatie tussen:
- Zin om gepijpt te worden?
- Neuken?
- Geil ventje ben je, zou je vanavond nog doen.
Heerlijk.
Wat verwijderd?quote:
Terecht. Het is soms wel echt grappig. Nog nooit afgesproken though.quote:
Waar is t anders voor?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wat een niveau de laatste week op Grindr. Variatie tussen:
- Zin om gepijpt te worden?
- Neuken?
- Geil ventje ben je, zou je vanavond nog doen.
Heerlijk.
Om in contact te komen met je medehomo?quote:
Ik ben niet boos, maar dit is als zeggen dat datingapps enkel bedoeld zijn voor seks. Dat is niet zo en dat geef ik duidelijk aan in mijn profiel.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:48 schreef Ang3l het volgende:
Dit is als boos zijn op de Aldi dat ze godverdomme geen fatsoenlijke kaviaar hebben
Of een zoekertje plaatsen op expreszoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:14 schreef Gellarboy het volgende:
Het heet notabene Grindr!
Misschien moet je de Libelle app installeren..
Contact being sex.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Om in contact te komen met je medehomo?
Ja. de meeste wel ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, maar dit is als zeggen dat datingapps enkel bedoeld zijn voor seks.
Dat is wel zo, alleen jij wil hem anders gebruiken. Dat 9 van de 10 je profile niet lezen zegt al genoeg: het gata om het plaatje, niet de tekst.quote:Dat is niet zo en dat geef ik duidelijk aan in mijn profiel.
Mijn buurmannen verderop wel. Want toen ik lief en leuk deed waren ze snel uitgepraatquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Lekker in kaders denken danNiet iedereen die op Grindr zit zoekt seks.
Dat is leuk, maar je hebt de mogelijkheid om in te vullen: Wat je zoekt. Lijkt me sterk dat als ik deze functie er is om aan te geven of je wel of geen seks, liefde, relatie, vriendschap, casual zoekt, terwijl er eigenlijk enkel mensen voor seks op zitten.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. de meeste wel ja.
[..]
Dat is wel zo, alleen jij wil hem anders gebruiken. Dat 9 van de 10 je profile niet lezen zegt al genoeg: het gata om het plaatje, niet de tekst.
In mijn straat zitten er ook een paar. Iedereen kent elkaar ook, al heb ik maar heel kort met een van hen gesproken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn buurmannen verderop wel. Want toen ik lief en leuk deed waren ze snel uitgepraat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |