Nee, geen kut, da's het punt juistquote:
Neen. Zit ik zo'n best te doen om via daar ook maar iets te regelen. Zoekende naar iets... Zo hop plof. Mijn gebeden zijn verhoord, Purple-Jezusquote:
Hoe dan?quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:18 schreef Alvi het volgende:
[..]
Neen. Zit ik zo'n best te doen om via daar ook maar iets te regelen. Zoekende naar iets... Zo hop plof. Mijn gebeden zijn verhoord, Purple-Jezus
Things changequote:
Volgens mij is er niks mis mee om je gesprek met “Hoi, hoe gaat t?” te beginnen, zelfs al zit je in een 3 sterren Michelin. T is gewoon een gespreksstarter en vanaf dara zie je t wel. Dat geforceerde “het moet origineel zijn” dat komt me ook m’n neus uit. Zolang t maar niet blijft hangen na de standard Hoe is ‘t? – Goed, en met jou? – Ook goed. …. Stilte.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:23 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Tsja, als je naar de MacDonalds gaat, dan moet je geen drie-Michelin-sterren-zesgangen-diner verwachten.
[..]
Die van mij is ineens gereset lijkt tquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb wel leuke/goeie ervaringen met OKCupid. Da's wat meer op relaties en minder op seks gericht.
Dan waren we “verder”quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:54 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Als we hetero's waren, dan waren er nu al Fok! kinderen geweest.
AFBLIJVEN!quote:
Maar dudesnude draait toch ook om kletsen?quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:39 schreef Gellarboy het volgende:
Grindr is denk ik het platste plat(whehe)form van allemaal. Afstand doet immers niet ter zake voor een gezellig kletspraatje. Die app draait maar om één ding (hint: ze hebben 't niet Chatr genoemd).
Ik lig inmiddels al een seizoen achter geloof ikquote:
Die ken ik van Cucumber / Bananaquote:Op zondag 9 augustus 2015 21:21 schreef wonderer het volgende:
Hey Vlinder, kijk, het kan wel: http://www.independent.co(...)-black-10443832.html
Jaa... maar ik bedoel, als je een app gebruikt die primair bedoeld is om te sekssnacken, dan moet je niet verbaasd zijn dat je daar voornamelijk mannen ontmoet die een seksdate willen. En daar ook op selecteren.quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:08 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij is er niks mis mee om je gesprek met “Hoi, hoe gaat t?” te beginnen, zelfs al zit je in een 3 sterren Michelin. T is gewoon een gespreksstarter en vanaf dara zie je t wel. Dat geforceerde “het moet origineel zijn” dat komt me ook m’n neus uit. Zolang t maar niet blijft hangen na de standard Hoe is ‘t? – Goed, en met jou? – Ook goed. …. Stilte.
Ja, ik lig ook nog een seizoen achter.quote:Ik lig inmiddels al een seizoen achter geloof ikIs t nog leuk?
Ik vind t een erg doorsnee 13 in dozijn Amerikaans knulletje, qua uiterlijk.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:28 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Maar Dylan O"Brien blijft cute.
Nee heb ik niet gezien. Jij?quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:57 schreef Gellarboy het volgende:
Ang3l, heb jij toevallig 'Rundfunk?' gezien op de Parade?
We pakten maar een blotebillenfoto want we konden geen andere foto vinden.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:42 schreef sebastiansdrawings het volgende:
http://www.expreszo.nl/op(...)is-geen-zetpil-hoor/
Ontzettend luie beeldredacteur, ja.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:17 schreef Steve het volgende:
[..]
We pakten maar een blotebillenfoto want we konden geen andere foto vinden..
Maaien ze ook gras?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:06 schreef Peter het volgende:
Waar lopen dit soort poolboys?
[ afbeelding ]
Had dan op z'n minst mijn reet genomen.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:06 schreef Peter het volgende:
[ afbeelding ]
Nergens. Wat als ze er zo uitzien hebben ze geen tijd voor ander werkquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:06 schreef Peter het volgende:
[ afbeelding ]
Die is knap :#quote:
In mijn dromen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:06 schreef Peter het volgende:
[ afbeelding ]
YAAAAAAS! Ik zag het.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:06 schreef Ang3l het volgende:
Hey Dirkie, Sense8 is vernieuwd voor seizoen 2
(dit klinkt als een angliscisme)
Checkquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
YAAAAAAS! Ik zag het..
Volgt niemand het hier? Echt wel de moeite waard hoor.
Ik ben nog steeds bij afl2quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
YAAAAAAS! Ik zag het..
Volgt niemand het hier? Echt wel de moeite waard hoor.
Damn wat is Gtst anders gewordenquote:
Ja, ze acteren ineens stukken beter!quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:05 schreef Gellarboy het volgende:
Hoe is 't eigenlijk afgelopen met die bullchat-date?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:33 schreef Alvi het volgende:
[..]The dude abides!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Het uitsluiten doe ik nietquote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:28 schreef Gellarboy het volgende:
Ach, dates met BarebackCumWhore1997 heus wel uitlopen op succesvolle LTRs hoor.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:20 schreef Gellarboy het volgende:
The odds?
SO TAKE A LOOK AT ME NOW-HOW-OW!!!!
Oh there's just an empty space.
And there's nothing left here to remind me,
of my cum upon your face.
Oh take a look at me now!
I'm back at that Club Church place,
and you coming in my ass is against all odds and that's why I've got a face.
Mooi ja, zeker met de schetslijnen er nog opquote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:40 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ] iets voor jou, vlinder?
Die kwam bij mij ook ergens voorbijquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:55 schreef wonderer het volgende:
http://www.vice.com/en_uk(...)eggs-inside-yourself
Als je alles gehad denkt te hebben...
Pffft... Nah ja. Ieder z'n ding.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:55 schreef wonderer het volgende:
http://www.vice.com/en_uk(...)eggs-inside-yourself
Als je alles gehad denkt te hebben...
T is vooral erg Furry en Hentai volgens mijquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:41 schreef wonderer het volgende:
Die hele site was een WTF momentje. Ik dacht dat ik alles wel wist qua seksspeeltjes maar toch leer ik steeds nieuwe dingen bij
Yup.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T is vooral erg Furry en Hentai volgens mij
Lekker een kunst paardenpiemel in mequote:
Beter dan een echte, lijkt me...quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lekker een kunst paardenpiemel in me
Auquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beter dan een echte, lijkt me...
Er gaan weleens mensen dood aan, ja.quote:
Dat bericht ken ik ook jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er gaan weleens mensen dood aan, ja.
Risico van 't fuck?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat bericht ken ik ook ja
Risico van het..... uh, vak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |