Insinueer jij dat Liverpool veel te veel uitgeeft aan beperkte spelers?quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:39 schreef Pedroso het volgende:
Ruim 40 miljoen voor een speler die alleen kan koppen is best wel veel eigenlijk.
Ik zou niet durven met het geslaagde transferbeleid de laatste jaren bij Liverpool.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Insinueer jij dat Liverpool veel te veel uitgeeft aan beperkte spelers?
Andy Carroll destijdsquote:Op zondag 9 augustus 2015 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Insinueer jij dat Liverpool veel te veel uitgeeft aan beperkte spelers?
Zelfde type als wat ze nu hebben gehaald dus. Van der Gijp zal er blij mee zijn overigens.quote:
Dat ze die weer hebben kunnen doorverkopen voor 20 miljoen, onbegrijpelijk.quote:
Sowieso die transfers toen. Torres voor 60 miljoen, Carrol voor 40 miljoenquote:Op zondag 9 augustus 2015 17:42 schreef Stringer het volgende:
[..]
Dat ze die weer hebben kunnen doorverkopen voor 20 miljoen, onbegrijpelijk.
Gehaald voor ca. 40 miljoen toch ?quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:42 schreef Stringer het volgende:
[..]
Dat ze die weer hebben kunnen doorverkopen voor 20 miljoen, onbegrijpelijk.
Mede omdat clubs liever niet aan directe concurrenten willen verkopen...quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gehaald voor ca. 40 miljoen toch ?
Sowieso betalen ze daar voor binnenlandse transfers belachelijk veel.
En omdat Engelse middelmaat nog wel eens schromelijk wordt overschat.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mede omdat clubs liever niet aan directe concurrenten willen verkopen...
Denk dat je het grote verschil pas zult zien als de aanvoer deugt (helemaal bij hoge voorzetten van de zijkanten). Zoals vanmiddag moet je van een Benteke niet al teveel verwachten.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:15 schreef Maver24 het volgende:
Kan aan mij liggen maar ik vind Benteke niet beter dan Balotelli. Zelfs nog minder
Dat sowieso. Is het niet een gebrek aan kwaliteit, dan is het vaak wel een gebrek aan professionaliteit en volwassenheid. Al gaat het schijnbaar de laatste jaren wat beter met Engelse jongens die zich qua drank en uitgaan enzo misdragen... 10-15 jaar geleden was dat toch een wat groter probleem.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:13 schreef Downwards het volgende:
[..]
En omdat Engelse middelmaat nog wel eens schromelijk wordt overschat.
Waarom speelde Firmino niet basis?quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:18 schreef Maver24 het volgende:
Ik vind het sowieso een slechte wedstrijd. Firmino moet er in komen
Tja, dan moet je of als coach spelers opstellen die wel voor die aanvoer zorgen, of een spits erin zetten die daar minder van afhankelijk is...quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:16 schreef Downwards het volgende:
[..]
Denk dat je het grote verschil pas zult zien als de aanvoer deugt (helemaal bij hoge voorzetten van de zijkanten). Zoals vanmiddag moet je van een Benteke niet al teveel verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |