SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar 2 assists zijn de keiharde feiten waar grote clubs naar zullen kijkenquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
je zag gisteren een statistiek?misschien eens een wedstrijd kijken dan, volgens mij gaat hij voorop in gecreëerde kansen
Oh.![]()
Ik kijk niet veel naar de Premier League, maar ik kan me toch ook voorstellen als je de ene pass na de andere geeft, waardoor vleugelspelers aangespeeld worden en spitsen die wellicht hun kansen niet afmaken, statistieken niet zoveel zeggen.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Ik ben overigens ook erg blij dat Sinkgraven steeds vaker laat zien wat voor heerlijke speler het is
HeatWave zal het wel niks vinden![]()
HeatWave ziet waarschijnlijk het liefst een proletenelftal zoals Feyenoord gisteravond.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:30 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben overigens ook erg blij dat Sinkgraven steeds vaker laat zien wat voor heerlijke speler het is
HeatWave zal het wel niks vinden![]()
Één goede helft op de mat leggen? Volgens mij is dat precies wat ze tegen Rapid hebben gedaan.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:38 schreef Durmada het volgende:
Gefeliciteerd, beter hadden jullie dit tegen de Oostenrijkers gedaan.![]()
Die Vjenne1418 zal ook wel roepen dat Sinkgraven te licht isquote:Op zondag 9 augustus 2015 17:30 schreef Heeinz het volgende:
HeatWave zal het wel niks vinden
Oh.![]()
Effectief zijnquote:Op zondag 9 augustus 2015 17:41 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Één goede helft op de mat leggen? Volgens mij is dat precies wat ze tegen Rapid hebben gedaan.
AZ
ALKMAAR![]()
Hou je maar gewoon met je eigen meningen bezig.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HeatWave ziet waarschijnlijk het liefst een proletenelftal zoals Feyenoord gisteravond.
Sinkgraven speelde gewoon prima op die positie ja.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Voor het middenveld voorlopig wel ja, liever Gudelj daar.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Vjenne1418 zal ook wel roepen dat Sinkgraven te licht is
Sink mooi met Fisscher laten strijden voor LB.![]()
Sinkgraven kan prima op het middenveld spelen hoor.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Voor het middenveld voorlopig wel ja, liever Gudelj daar.
Sink mooi met Fisscher laten strijden voor LB.
In de Eredivisie straffen ze het niet zo genadeloos af als een absolute topclub als Rapid WienOh.![]()
Waarom juicht El Ghazi niet als hij scoort? Er kan niet eens een lachje vanaf. Hij lijkt er niets aan te vinden.... Of hoort dat bij zijn stijl?![]()
Dat is het nieuwe voetbal.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:10 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom juicht El Ghazi niet als hij scoort? Er kan niet eens een lachje vanaf. Hij lijkt er niets aan te vinden.... Of hoort dat bij zijn stijl?Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Vast vanwege de critici en zo. Dat is erg in, om niet te juichen als er ergens vier-hoog-achter iemand heeft gezegd dat je een wedstrijd kut hebt gespeeld.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:10 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom juicht El Ghazi niet als hij scoort? Er kan niet eens een lachje vanaf. Hij lijkt er niets aan te vinden.... Of hoort dat bij zijn stijl?
Balotelli en CR deden dat ook ooit.![]()
Waar sloeg dat vingertje nou weer op?
Groot talent maar volgens mij een ontzettend vervelend jochieIf I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
Zie hierboven.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:17 schreef MaxC het volgende:
Waar sloeg dat vingertje nou weer op?
Groot talent maar volgens mij een ontzettend vervelend jochie![]()
Jij bent een naar mannetje.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:19 schreef Sunri5e het volgende:
Ah Jeroen Elshof dacht het zelfde. Naar mannetje El Ghazi.
Zei toch dat het goed zou komen. Talent spat van deze selectie af.![]()
Als je dit al naar vindt dan ben ik benieuwd naar je mening over Kazimquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:19 schreef Sunri5e het volgende:
Ah Jeroen Elshof dacht het zelfde. Naar mannetje El Ghazi.![]()
Opportunist ben je ook.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent een naar mannetje.
Zei toch dat het goed zou komen. Talent spat van deze selectie af.Oh.![]()
Wel walgelijk gedrag van El Ghazi.
"Boehoe we krijgen kritiek dus ik ben niet blij als ik scoor". Ajax kreeg gewoon terechte kritiek joh.Oh.![]()
Hadden ze beter in een package deal met Kishna in Italië kunnen dumpenquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel walgelijk gedrag van El Ghazi.
"Boehoe we krijgen kritiek dus ik ben niet blij als ik scoor". Ajax kreeg gewoon terechte kritiek joh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: