Nee ik niet, ik heb onze huurwoning 15 jaar verbouwd en toen gekocht minus 10% natuurlijk.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]succes! ze zitten met smart op je telefoontje te wachten.
De beste argumenten van huurders 'waarom de verhuurder iets moet oplossen of vervangen wat eigenlijk voor rekening van de huurder zelf is':quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:36 schreef hoas het volgende:
[..]
Nee ik niet, ik heb onze huurwoning 15 jaar verbouwd en toen gekocht minus 10% natuurlijk.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:35 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een vlag op een strontschip.... Gedateerde badkamer met nieuwe wasbak.....
Maar wél in Amsterdam Centrum. Ik weet niet waar jij woont?quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:47 schreef Gieliovd het volgende:
[..]![]()
Huurhok met 28 jaar oude meuk. Ik wist het wel.
Niet iedereen wil in een stad wonen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:51 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Maar wél in Amsterdam Centrum. Ik weet niet waar jij woont?
Dan woon jij niet zo ver bij mij vandaan. 😄quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:04 schreef Gieliovd het volgende:
In het mooie Delfzijl.
Gaat niet om de locatie. Ik bedoelde, afdwingen dat er onderhoud wordt gedaan. Want daar betaal je die asociaal hoge huur voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |