abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 november 2002 @ 10:52:12 #76
27459 MiepMuts
Gek??? Prettig gestoord!!
pi_6815620
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 10:33 schreef VendoR het volgende:

[..]

Schaam je, je generaliseert alle bejaarden niet alleen, maar je plaatst je kwaal boven de ziekte van ouderdom... Je zegt het zelf al dat je gewoon kan lopen enzo, de echt bejaarden kunnen dat dus niet! Dan is het toch logisch dat je opstaat? Denk eens aan anderen ipv jezelf egoistische bitch.

Maar als ik daar midden in die bus onderuit ga en niet meer verder kan draag jij me dan naar huis?
Plus dat ik kan lopen ja, maar staan is dan nog wat heel anders. Lopen kan ik niet lang, maar staan houdt ik niet uit. De ziekte waar dit een oorzaak van is geeft eventueel ook recht op een invalideplaats. En als je zegt dat echte bejaarde niet kunnen lopen generaliseer je ze zelf ook.
[url]http://www.cmcm.tk[/url]
pi_6815659
quote:
[b]Op vrijdag 15 november 2002 10:51 schreef
Miepmuts ik bedoelde niet goed lopen, dat is wat anders dan niet lopen.
.

Sorry dat ik zoveel reageer... maar juist die blinde (niet alle ) wil niet als een invalide behandelt worden en zijn erg zelfstandig, blinden kunnen uitstekend staan in trams etc. Ze hebben nl geen lichamelijke gebreken afgezien van hun blindheid?

Laatste woorden Voltaire, nadat een priester hem vroeg Satan te verwerpen:
"Nou, nou, mijn beste man, dit is niet het moment om vijanden te maken."
.
  vrijdag 15 november 2002 @ 10:56:44 #78
27459 MiepMuts
pi_6815690
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 10:47 schreef VendoR het volgende:

[..]

Ik oordeel totaal niet over haar situatie maar meer over haar denken? Ik zeg toch dat ze een kwaal had (had het ook kwaaltje kunnen noemen)?

Ik noem een spierziekte waar ik de rest van mijn leven last van zal hebben geen kwaaltje.
  vrijdag 15 november 2002 @ 11:02:14 #79
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_6815776
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 09:56 schreef K3 het volgende:

[..]

En voor je het weet schiet zo'n kutmedelander van 14 dan op jouw plaats met een triomfantelijk gezicht...

dan schop je er die toch weer af?

I hoef nooit op te staan want ik zit nooit. geen zin en geen ruimte.
ik hoef toch max 10 minuten in de tram of bus te zitten.
En a;ls ik zit, zitten er geen herintrejers in de tram of bus. dan is het meestal tegen middernacht.

pi_6815785
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 10:56 schreef MiepMuts het volgende:

[..]

Ik noem een spierziekte waar ik de rest van mijn leven last van zal hebben geen kwaaltje.

En ik noemde het dus ook geen kwaaltje, lees. Je moet wat voorzichtiger zijn in wat je zegt, je laat mensen verkeerde dingen denken ( -edit- eigenlijk alleen mij misschien). Als je nou gezegd had dat je wel had opgestaan maar door lichamelijke gebreken dit niet KON, dan was alles duidelijker geweest. (-edit- terug lezend zei je dat eigenlijk ook)

[Dit bericht is gewijzigd door VendoR op 15-11-2002 11:51]

.
  vrijdag 15 november 2002 @ 11:07:12 #81
27403 henkalex
full-time rare gast
pi_6815844
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 11:02 schreef VendoR het volgende:

[..]

En ik noemde het dus ook geen kwaaltje, lees. Je moet wat voorzichtiger zijn in wat je zegt, je laat mensen verkeerde dingen denken. Als je nou gezegd had dat je wel had opgestaan maar door lichamelijke gebreken dit niet KON, dan was alles duidelijker geweest.

Jij kan ook wel wat voorzichtiger zijn in wat je zegt...
Als iemand slecht ter been is kan je redeneren dat het niet per se iets kleins is. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen graag te koop loopt met een ziekte. Door dan zo te reageren lok je wel kwaaie reacties uit vindt ik.
Waarom normaal doen als je ook raar kan doen?
pi_6815848
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 10:25 schreef Nuke het volgende:

[..]

Lekker sociaal... het gaat er juist om dat ze het niet HOEVEN vragen, maar dat je uit jezelf opstaat.... maargoed, dat zal je wel niet begrijpen

na wat nou ?? zallik niet begrijpen..

als ik GVD de hele dag heb gewerkt (gestaan, in een winkel) dan heb ik toch ook recht om te zitten of niet ?? die mensen dienen te VRAGEN of ze mogen zitten, en dan ben ik de eerste die staat..
ze van je plek afkijken zal bij mij NIET gebeuren.

pi_6815856
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 11:02 schreef VendoR het volgende:

[..]

En ik noemde het dus ook geen kwaaltje, lees. Je moet wat voorzichtiger zijn in wat je zegt, je laat mensen verkeerde dingen denken. Als je nou gezegd had dat je wel had opgestaan maar door lichamelijke gebreken dit niet KON, dan was alles duidelijker geweest.

gast als je leest en niet het IQ van een baksteen hebt dan begrijp je toch wel hoe de vork in de steel zit.
WH0EI
pi_6815944
Sorry ik gebruikte haar bericht misschien als uitlaatklep voor wat ik daarvoor ook allemaal gelezen had. Mijn excuses ik verwijder mijn stuitende woorden.
.
pi_6815963
Ik sta alleen op als er geen plaats meer is en als die persoon slecht ter been is, de meesten kunnen best nog gewoon staan en anders moeten ze net als ik maar een halte eerder nemen zodat ze zeker kunnen zitten...
  vrijdag 15 november 2002 @ 11:20:34 #86
27459 MiepMuts
pi_6816010
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 11:14 schreef VendoR het volgende:
Sorry ik gebruikte haar bericht misschien als uitlaatklep voor wat ik daarvoor ook allemaal gelezen had. Mijn excuses ik verwijder mijn stuitende woorden.
Ik begrijp dat ik misschien ook niet duidelijk ben geweest. daar dan mijn excuses voor.
pi_6816055
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 11:14 schreef VendoR het volgende:
goedzo, dankjewel
WH0EI
pi_6816073
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 11:20 schreef MiepMuts het volgende:

[..]

Ik begrijp dat ik misschien ook niet duidelijk ben geweest. daar dan mijn excuses voor.

ik vond je duidelijk genoeg.
WH0EI
  vrijdag 15 november 2002 @ 11:35:19 #89
15621 Nuke
Kaboom.... :)
pi_6816232
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 11:07 schreef MaffiaInc het volgende:
als ik GVD de hele dag heb gewerkt (gestaan, in een winkel) dan heb ik toch ook recht om te zitten of niet ?? die mensen dienen te VRAGEN of ze mogen zitten, en dan ben ik de eerste die staat..
ze van je plek afkijken zal bij mij NIET gebeuren.
Op het moment dat jij ziet dat er geen vrij plaatsen zijn, en je ziet een bejaard oud vrouwtje aan komen lopen.... dan hoor je het FATSOEN te hebben om op te staan.

(Al is het alleen al omdat sommige bejaarden niet durven te vragen om een zitplaats, en dus bijna omver vallen als een trein / bus optrekt)

Die mensen hebben hun hele leven gewerkt, en hebben dus iets meer RECHT op die zitplaats dan jij.

Insert lame signature here.....
  vrijdag 15 november 2002 @ 11:37:59 #90
24417 OviivO
** - KONING - **
pi_6816277
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 09:51 schreef Piertje het volgende:
Goeiemorgen,
als jullie in een bus of tram of trein zitten en er komt een oude vrouw of man langs staan jullie dan op als er geen plek meer is voor die man of vrouw? ik doe het wel
Ik sta zeker op.........
Maar heb laatst een keer gelachen, stapt er zo'n omaatje in de bus en niemand stond op, zegt z op en gegeven moment tegen een jonge kerel: "zeg jongenman sta eens op jij hebt nog jonge benen", zegt die kerel: "ja dat zal wel maar jij hebt ervaren benen".
En hij bleef gewoon zitten.
Het ligt er ook aan op wat voor manie zo'n oud iemand het vraagt!!
Je bent het type meisje dat de wereld best kan missen. Te dom en te lelijk om tegenaan te pissen. Ik heb naar je geluisterd naar je zielige gezeik. Er is maar één conclusie, schat: je vriendje had gelijk
pi_6816316
mijn antwoord op de hoofdvraag:

ligt er aan of het individu goed of fout in de oorlog is geweest

pi_6816327
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 09:52 schreef MaffiaInc het volgende:
als ze het beleefdt vraagt zeker wel, anders niet..
soms proberen ze je echt van je stoel te kijken, nou dan denk ik bij mezelf..... "Tyf maar op, ouwe graftak!"
Non nobis solum sed toti mundo nati. - Not for ourselves, but for the whole world were we born
  vrijdag 15 november 2002 @ 11:44:31 #93
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_6816360
Het ligt helemaal aan de situatie. Ik ben vaak genoeg voor mensen opgestaan die het ook echt nodig hebben, maar er zijn ook zat situaties waar je uit je stoel word gekeken door mensen die doen alsof ze bejaard zijn en je plek nodig hebben en zoals Scotty ook al schreef de hele dag al hebben rondzeulen en dan pijn in hun benen hebben... Maar dan kan ik voor elke winkelende huisvrouw opstaan die met het geld van manlief hebben lopen shoppen!!

Het ligt dus helemaal aan de situatie. Ja ik sta op voor oudere personen (mensen die niet zomaar kunnen blijven staan of zich kunnen beethouden aan de railing), jonge mensen die slecht ter been zijn, blinden en/of slechtzienden die op zoek zijn naar een plek, etc... etc...

Wat overigens super irritant is op het moment dat die bejaarde opstaat om uit de bus te stappen iemand anders je plekje inpikt!!! Vooral als deze net binnen is komen lopen!!

Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_6816522
ja geen probleem !
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
  vrijdag 15 november 2002 @ 12:22:39 #95
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_6816942
Als ik op zo'n plek zit voor oudjes of minder validen, kijk ik eerst of nog voldoende plek is in de bus.
Is dat niet het geval dan sta ik op, is dat wel het geval dan blijf ik zitten tenzij er netjes om gevraagd wordt of ze er mogen zitten.

Als het op zo'n toon gaat van "Ga eens weg, ik moet daar zitten!", dan mogen ze van mij in de stront zakken.

Het gaat om wederzijds respect, en dat willen sommige oudjes nog wel eens te vergeten
(sommige jongeren trouwens ook daar niet van).

Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  vrijdag 15 november 2002 @ 12:42:03 #96
36596 SPaC3MaN
coole lanparty www.explolan.nl
pi_6817247
ik laat me oma wel zitten maar de rest mag lekker op tieven. zij tijd genoeg gehad om te zitten in het leven wat ze hebben gehad wij moeten nog zo veel zitten dus ga maar lekker staan
ik sta al genoeg elke dag sta ik de hele dag in hyet bedrijf waar ik werk . dus
Zin een een COOLE lanparty CHECK www.EXPLOLAN.NL
  vrijdag 15 november 2002 @ 13:08:45 #97
38807 Piertje
AjAx AmStErDaM
pi_6817668
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 12:42 schreef SPaC3MaN het volgende:
ik laat me oma wel zitten maar de rest mag lekker op tieven. zij tijd genoeg gehad om te zitten in het leven wat ze hebben gehad wij moeten nog zo veel zitten dus ga maar lekker staan
ik sta al genoeg elke dag sta ik de hele dag in hyet bedrijf waar ik werk . dus
als jij later bejaard bent wil je ook wel dat mensen voor je opstaan ofniet somss?
V.D VAART WIE KENT UM NIET V.D VAART V.D VAART IS EEN ECHTE AJACIED!!!!
  vrijdag 15 november 2002 @ 13:10:21 #98
38807 Piertje
AjAx AmStErDaM
pi_6817698
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 11:44 schreef WaSTeiL het volgende:
Het ligt helemaal aan de situatie. Ik ben vaak genoeg voor mensen opgestaan die het ook echt nodig hebben, maar er zijn ook zat situaties waar je uit je stoel word gekeken door mensen die doen alsof ze bejaard zijn en je plek nodig hebben en zoals Scotty ook al schreef de hele dag al hebben rondzeulen en dan pijn in hun benen hebben... Maar dan kan ik voor elke winkelende huisvrouw opstaan die met het geld van manlief hebben lopen shoppen!!

Het ligt dus helemaal aan de situatie. Ja ik sta op voor oudere personen (mensen die niet zomaar kunnen blijven staan of zich kunnen beethouden aan de railing), jonge mensen die slecht ter been zijn, blinden en/of slechtzienden die op zoek zijn naar een plek, etc... etc...

Wat overigens super irritant is op het moment dat die bejaarde opstaat om uit de bus te stappen iemand anders je plekje inpikt!!! Vooral als deze net binnen is komen lopen!!

dat is zeker irri want dan heb jij je plaats aan iemand weggeven en dan gaat diegene weg en dan kan jij niet eens meer zitten!
pi_6817727
sta je ook op voor jonge mensen die niet goed kunnen staan? die wel naar school moeten, dus met een reden reizen

staan jullie op uit jezelf of alleen als het je gevraagd word...

[Dit bericht is gewijzigd door Erik180480 op 15-11-2002 13:13]

vrijdag 15 november 2002 @ 13:12:38 #100
38807 Piertje
AjAx AmStErDaM
pi_6817740
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 13:11 schreef Erik180480 het volgende:
sta je ook op voor jonge mensen die niet goed kunnen staan? die wel naar school moeten, dus met een reden reizen
ja als ze een gebroken been hebben bijvoorbeeld sta ik wel fftjes op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')