Google.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar heb je die korting vandaan want 19 euro is zeker niet duur!
Ik denk dat ik het ook ga proberen. Bedankt alvastquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:32 schreef agter het volgende:
Google.
Vond deze code: MAMAMARLEY
Geeft 20 euro korting.
Same here, alleen gerechten van week 7 sep spreken me niet heel erg aan dus denk dat ik volgende week nog even kijkquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het ook ga proberen. Bedankt alvast
Zo dus: een doosje per maaltijd, alleen vlees/vis losquote:One thing I really like about Hello Fresh is everything is compartmentalized; you get three boxes that have everything except the protein, which is packed under all of the boxes with the freezer packs to keep them cold.
With Blue Apron, sometimes it was a hassle to separate out all of the ingredients and figure out what went together (and to put everything in the fridge, it was annoying to have little pieces of garlic or herbs just sitting around).
Ik denk ik ook wel, als ik terug ben van vakantie. Twee weken weer, even vergelijken met Hello Freshquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het ook ga proberen. Bedankt alvast
Ja, maar dan in zakjes.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:27 schreef megamandy het volgende:
Werkt Marley Spoon niet ook zo? Meen dat ergens gelezen te hebben.
Niemand wil die code hebben omdat; ze er zelf al 20 via de post hebben gekregenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:26 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
Ik heb nog een kortingskaart t.w.v. ¤20 voor Hello Fresh. Iemand interesse? (Hij is geloof ik alleen geldig voor nieuwe 'leden', niet geldig voor de proef- of fruitbox. En minimale afname is twee boxen.) Op FHF wilde niemand hem hebben, vandaar dat ik het hier probeer
Haha, duidelijk. Gaat ie weg.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:32 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Niemand wil die code hebben omdat; ze er zelf al 20 via de post hebben gekregen![]()
Of ze hier een kortingscode voor 1 box gratis hebben gekregen
Voor de drukke peuter die zelfstandig kookt, maar geen tijd heeft voor boodschappenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:01 schreef Bleie het volgende:
Er zat zelfs zo'n kaart voor 20 euro korting in het proefnummer van de Okki die mijn dochter mee naar huis had genomen.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor de drukke peuter die zelfstandig kookt, maar geen tijd heeft voor boodschappen
En dat kan ik me ook wel weer voorstellen. Je moet toch tijd houden om die Okki te lezen he?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor de drukke peuter die zelfstandig kookt, maar geen tijd heeft voor boodschappen
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
'Bizar veel groente', nu ben ik benieuwd!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:12 schreef Vanyel het volgende:
Poeh, mail van albert over de allerhandebox.
Heel betaalbaar enzo, maar ook enorm onevenwichtig. Naast een gerecht met bizar veel groente ook een met als 'groente' 1 kilo aardappel, 2 ons sperziebonen en 1 komkommer. Vreemd.
Ok, eerlijk is eerlijk, ik vind 1 gram kikkererwt vaak al teveel, dat kleurt wel. Maar vergeleken met die halve sperzieboon pp vind ik het echt raar. En ik dacht dat t per 2 personen was. Oh en de schaal trostomaat is 450 gr.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:28 schreef minilot het volgende:
[..]
'Bizar veel groente', nu ben ik benieuwd!
Ik ga eens opsnorren wat voor gerecht dat dan is..
Edit, gevonden denk ik: de Spaanse groentenstoof?
"400 g kikkererwten (blik)
2 gele paprika's
2 preien
1 schaal trostomaat
1 rode pepers"
Voor vier personen. Vind ik nogal meevallen, maar goed, deze hoeveelheden groenten werk ik met twee personen ook wel weg.![]()
Ik heb sowieso vaak met Allerhande-recepten (die echt tof zijn, overigens!) dat ik de groentehoeveelheid voor vier personen gebruik voor ons tweeën, terwijl ik vlees/pasta/kaas/etcetera wel halveer. Ze zijn in mijn ogen nogal zuinig met de voorgeschreven groente. Al ben ik misschien ook wel gewoon een zeur, ik wil minimaal 250 gram groente in de avondmaaltijd (meestal meer), omdat mijn meneer tussendoor geen groente eet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:28 schreef minilot het volgende:
[..]
'Bizar veel groente', nu ben ik benieuwd!
Ik ga eens opsnorren wat voor gerecht dat dan is..
Edit, gevonden denk ik: de Spaanse groentenstoof?
"400 g kikkererwten (blik)
2 gele paprika's
2 preien
1 schaal trostomaat
1 rode pepers"
Voor vier personen. Vind ik nogal meevallen, maar goed, deze hoeveelheden groenten werk ik met twee personen ook wel weg.![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:28 schreef MaJo het volgende:
Is de allerhande box al te bestellen dan? ga het morgen eens checken
Had ik inderdaad ook gedaan, vond het een erg lekkere soep!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:28 schreef MaJo het volgende:
Is de allerhande box al te bestellen dan?ga het morgen eens checken
Vanavond de bloemkool/courgette/aardappelsoep op, dus was erg lekker! Zelf nog wat bacon aan toegevoegd zodat het nog wat meer smaak had. Dit gaan we vaker maken
Maar dan is het denkwerk wel voor je gedaan. En je kan de rest van je boodschappen meteen meebestellen, ook handig.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:12 schreef MaJo het volgende:
Ik vind de Allerhande Box erg standaard, dat zijn recepten die we zelf al regelmatig maken, daar heb ik geen box voor nodig
Ik vind standaard nog niets eens zo heel erg, maar vind het wel erg om daar 35 euro voor 3 maaltijden voor te betalen. Zeker ook gezien het huismerk vlees etc. is en hun vlees niet bepaald goed is (zoals gehakt en kipfilet)....quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:12 schreef MaJo het volgende:
Ik vind de Allerhande Box erg standaard, dat zijn recepten die we zelf al regelmatig maken, daar heb ik geen box voor nodig
Ik gok dat het door hen bedachte los bestellen ook niet veel tijd kost. Hoef je niet te denken maar het wordt wel thuisbezorgd.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:16 schreef Bleie het volgende:
[..]
Maar dan is het denkwerk wel voor je gedaan. En je kan de rest van je boodschappen meteen meebestellen, ook handig.
Datgevoel had ik ook alquote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:12 schreef MaJo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |