abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155082679
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:56 schreef GhpH het volgende:

[..]

Ik erkende dat ik door de ESP gered was. Hij claimde dat hij het zonder zou kunnen. Dan ligt de bewijslast dus bij hem, lijkt me.
Nope, Ik zei dat het feit dat je ESP al nodig hebt al triest was. Ik had het niet zover laten komen dat ik een rare manoeuvre zou moeten uitvoeren.

Speciaal voor TS

pi_155082748
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 16:55 schreef Lenny77 het volgende:
Heel eventjes dan...
weet je wat het is ? lang of kort een rijbewijs, het maakt geen hol uit. Je kan rijden of je kan het niet. Het gaat om inzicht, gedrag in het verkeer, reactievermogen en gevoel van de auto, niet om ervaring. Dat je 20 jaar schade vrij rijdt zegt eigenlijk vrij weinig. Maar het klonk wel stoer hoor.
pi_155082876
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 17:06 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nope, Ik zei dat het feit dat je ESP al nodig hebt al triest was. Ik had het niet zover laten komen dat ik een rare manoeuvre zou moeten uitvoeren.

Speciaal voor TS

Bij zulke onoverzichtelijkheden zou ik idd niet boven 80 gaan. Maar op een lange weg zonder op of afritten met slechts 1 andere weggebruiker ben ik de duivel?... neem een ander in de malig...
pi_155082960
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 17:11 schreef GhpH het volgende:

[..]

Bij zulke onoverzichtelijkheden zou ik idd niet boven 80 gaan. Maar op een lange weg zonder op of afritten met slechts 1 andere weggebruiker ben ik de duivel?... neem een ander in de malig...
Nee dat valt wel mee. Zelf rij ik meestal max snelheid op de teller + 10%. Gewoon omdat ik geen zin heb in boetes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')