Als jij er niet als n debiel naast was gaan rijden maar gewoon je schouders had opgehaald was er ook niks gebeurdquote:Op zondag 9 augustus 2015 11:55 schreef GhpH het volgende:
[..]
Als je captain hindsight gaat spelen, doe het dan helemaal correct he. Als die gast niet had zitten bellen en afremmen was dit niet gebeurd.
En dat zijn de minimum marges van de weg. Een weg wordt altijd een ruim stuk groter gebouwd dan de voorziene snelheid die daar gaat gelden, zodat uitschieters niet verongelukken. En die marges zijn best groot. Op de gemiddelde 80 weg zou je veilig met 120 kunnen gaan. Dus ik trek er ook een veiligheids marge van af en hou 100 over.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:56 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Maar alles van limieten zoals die doorde wetgever zijn vastgesteld.
Weer een verkeerde captain hindsight. Trouwens was het er naast rijden en toeteren volledig terecht en binnen de wet. Je mag de claxon gebruiken om andere weggebruikers te waarschuwen voor hun gedrag.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:59 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Als jij er niet als n debiel naast was gaan rijden maar gewoon je schouders had opgehaald was er ook niks gebeurd
Zou t je graag horen uitleggen aan de agent fie jou staande houdt.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:59 schreef GhpH het volgende:
[..]
En dat zijn de minimum marges van de weg. Een weg wordt altijd een ruim stuk groter gebouwd dan de voorziene snelheid die daar gaat gelden, zodat uitschieters niet verongelukken. En die marges zijn best groot. Op de gemiddelde 80 weg zou je veilig met 120 kunnen gaan. Dus ik trek er ook een veiligheids marge van af en hou 100 over.
Dat is niet volledig terecht maar de reactie van een opgefokt figuur.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:01 schreef GhpH het volgende:
[..]
Weer een verkeerde captain hindsight. Trouwens was het er naast rijden en toeteren volledig terecht en binnen de wet. Je mag de claxon gebruiken om andere weggebruikers te waarschuwen voor hun gedrag.
Nee dat mag niet en is geen hindsight maar common sense. Jij had een conflict met een medeweggebruiker door een stomme actie van hem. Jij begint met de escalatie door er toeterend naast te gaan rijden. Had je dat niet gedaan dan was de rest ook niet gebeurd. Oorzaak en gevolg.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:01 schreef GhpH het volgende:
[..]
Weer een verkeerde captain hindsight. Trouwens was het er naast rijden en toeteren volledig terecht en binnen de wet. Je mag de claxon gebruiken om andere weggebruikers te waarschuwen voor hun gedrag.
Helaas voor jou weet ik waar alle flitsers in mijn omgeving zijn en er was er ook geen agent. Maar leuk tegenwoordjequote:Op zondag 9 augustus 2015 12:01 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Zou t je graag horen uitleggen aan de agent fie jou staande houdt.
Dus eigenlijk weet je dat je fout bent. Dat is al iets.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:05 schreef GhpH het volgende:
[..]
Helaas voor jou weet ik waar alle flitsers in mijn omgeving zijn en er was er ook geen agent. Maar leuk tegenwoordje
Euhm toeteren dat iemand gevaarlijk bezig is is waar dat ding op je stuurwiel voor dientquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:04 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nee dat mag niet en is geen hindsight maar common sense. Jij had een conflict met een medeweggebruiker door een stomme actie van hem. Jij begint met de escalatie door er toeterend naast te gaan rijden. Had je dat niet gedaan dan was de rest ook niet gebeurd. Oorzaak en gevolg.
Als er gevaar dreigt, niet als het gevaar al geweken is zoals in jou geval.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:09 schreef GhpH het volgende:
[..]
Euhm toeteren dat iemand gevaarlijk bezig is is waar dat ding op je stuurwiel voor dienten dan zeg je dat ik volgens de rijschool manier moet rijden? Waar gebruik jij de toeter voor? Een symfonisch orkest?
Dus telefoneren onder het rijden is geen gevaar. Ok.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:14 schreef Sapstengel het volgende:
http://wetten.overheid.nl(...)eidsdatum_16-09-2013
Het mag ter afwending van gevaar. Hoe jij het gebruikte was om aan te geven dat een persoon dom bezig was, dat is iets anders.
Weet je wat pas gevaarlijk is?quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:32 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dus telefoneren onder het rijden is geen gevaar. Ok.
Maar iedereen hier mad om 20 tot 30 te hard.
Gevaar op deze manier is als je door te claxonneren nog net een aanrijding kan voorkomen. Niet als iemand iets doet wat eigenlijk niet mag en potentieel gevaarlijk kan zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:32 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dus telefoneren onder het rijden is geen gevaar. Ok.
Maar iedereen hier mad om 20 tot 30 te hard.
Dus iemand die verkeer ophoudt (gevaarlijker dan te hard rijden), geen aandacht heeft op de weg, en ook nog eens niet bepaald recht stuurt is geen gevaar. Hmm heb ik me toch aardig verkeken. Bedankt voor de melding.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gevaar op deze manier is als je door te claxonneren nog net een aanrijding kan voorkomen. Niet als iemand iets doet wat eigenlijk niet mag en potentieel gevaarlijk kan zijn.
Moeten we dan ook gaan toeteren als iemand je met 100 inhaalt waar je 80 mag? Dat is in sommige situaties ook gevaar.
Nee hoor. Voornamelijk commentaar op je asociale opgefokte rijgedrag en je vermeende superieure rijvaardigheid.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:32 schreef GhpH het volgende:
[..]
Maar iedereen hier mad om 20 tot 30 te hard.
Was jouw leven in gevaar of had je bijna een aanrijding? Nee, dat gebeurde pas na jouw opgefokte reactie.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:38 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dus iemand die verkeer ophoudt (gevaarlijker dan te hard rijden), geen aandacht heeft op de weg, en ook nog eens niet bepaald recht stuurt is geen gevaar. Hmm heb ik me toch aardig verkeken. Bedankt voor de melding.
De eerste keer ook toen die sufkut van 120 naar 60 afremde. Alleen hoefde ik toen net niet uit te wijken naar de andere baan. Grappig hoe mijn reacties altijd af worden gedaan als uitlokking, terwijl het tegengestelde waar is.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was jouw leven in gevaar of had je bijna een aanrijding? Nee, dat gebeurde pas na jouw opgefokte reactie.
Jij moet nodig zeggen dat ik mn "gayheid" propagandeer over fok terwijl jij de laatste tijd in alle topics iets gays kan betreffen mijn naam te verspreiden, zelfs als ik nog niet eens in dat topic ben geweestquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Is dit nu wat er bedoeld wordt met haantjesgedrag onder de gays?
Zelfreflectie is iets wat jij heel slecht beheerst, daar waren we wel al langer achter.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:56 schreef GhpH het volgende:
[..]
De eerste keer ook toen die sufkut van 120 naar 60 afremde. Alleen hoefde ik toen net niet uit te wijken naar de andere baan. Grappig hoe mijn reacties altijd af worden gedaan als uitlokking, terwijl het tegengestelde waar is.
Het is FOK!.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:57 schreef GhpH het volgende:
[..]
Jij moet nodig zeggen dat ik mn "gayheid" propagandeer over fok terwijl jij de laatste tijd in alle topics iets gays kan betreffen mijn naam te verspreiden, zelfs als ik nog niet eens in dat topic ben geweest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |