Tuurlijk niet !! Sprak laats nog een collega haar man was 20 jaar ouder,quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar die formule is niet persoonlijk, dus.
En hoe oud is die collega?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tuurlijk niet !! Sprak laats nog een collega haar man was 20 jaar ouder,
Hoe oud is ze Fylax?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar die formule is niet persoonlijk, dus.
Ouwe trein fappert !1 JIj hier ! Lang niet van je gehoord/gelezenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:48 schreef Socios het volgende:
Ik bedien de vrouwelijke doelgroep 18 tot 42 jaar.
Ik heb op dit moment geen flow haha, mijn jongste flow is nu net 2 maanden 13.quote:
Ik ben 28, maar ik val wel op ouder 40/55quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment geen flow haha, mijn jongste flow is nu net 2 maanden 13.
Maar wat is jouw minimum en maximum?
Ben jij nog maar 18quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:45 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ben 18, minimum leeftijd om mee te daten = 18, maar liever ouder dan ik.
Max 25 denk ik. Verschil is anders te groot.
Dat is puur leeftijd,quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:58 schreef buzz1291 het volgende:
Gewoon die formule van de helft van je eigen leeftijd + 7 als ondergrens hanteren, zit je altijd goed en aan de safe side.
7 hoop ik? of ga jij als je 20 bent daten met een 14 jarige?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je eigen leeftijd gedeeld door 2 + 4
Nou laten we er 5,5 van maken dan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:03 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
7 hoop ik? of ga jij als je 20 bent daten met een 14 jarige?
:2 + 5quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:03 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
7 hoop ik? of ga jij als je 20 bent daten met een 14 jarige?
Jup 13. Is dat zo erg?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:26 schreef Poesopstokje het volgende:
13 Fylax??!!
Ik heb gedate met zowel +5 als +22 jaar.
Ik val op ouder, mijn date voor volgende week is +9,
Er zijn ook genoeg meisjes die zich niet 13 gedragen en ouder lijken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:30 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Meisjes van 13 horen naar Justin Biebert te luisteren en kinder makeup te kopen.
FFS!
Just don't. Jonge meisjes zijn veel te kwetsbaar, die moeten nog niet in de woeste wereld van relaties/seks springen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg meisjes die zich niet 13 gedragen en ouder lijken.
Probeer het maar niet goed te praten 16 en nu al pedoquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg meisjes die zich niet 13 gedragen en ouder lijken.
Ik snap die zin niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet perse een relatie te worden he. In de OP staat ook flow/date.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:37 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Just don't. Jonge meisjes zijn veel te kwetsbaar, die moeten nog niet in de woeste wereld van relaties/seks springen.
Oh sorry, ik bedoel de jongste die ik ooit gehad heb.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:38 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik snap die zin niet.Heb je er nou geen of is er wel iemand en is ze 13?
En wat betekent voor jou 'flow'?
WTF is een flow nou weer?! Generatiekloof much?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet perse een relatie te worden he. In de OP staat ook flow/date.
Zie hierboven.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:39 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
WTF is een flow nou weer?! Generatiekloof much?
Dacht dat zo'n schattig jongetje als jij door je foto's in US wel hordes meisjes achter je aan kreeg.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh sorry, ik bedoel de jongste die ik ooit gehad heb.
Iemand waarmee je (al een tijdje) flirt.
Ik ben ook niet van plan ok skks te gaan hebben met een meisje van 13 hoor.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:42 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat niet uit de 20e eeuw komt is onneukbaar. Bij deze.
Jij mag het nog.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van plan ok skks te gaan hebben met een meisje van 13 hoor.
Ik mag hopen van niet, dan ben je ook nog eens strafbaar bezigquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van plan ok skks te gaan hebben met een meisje van 13 hoor.
Ik heb sowieso geen plannen om seks te hebben, ook niet met een 16-jarige, dus dat zit wel goedquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet, dan ben je ook nog eens strafbaar bezig
Inderdaad. Zolang het nog kan...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:43 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Jij mag het nog.Dus pak nu je kans.
Het lukt je gewoon nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen plannen om seks te hebben, ook niet met een 16-jarige, dus dat zit wel goed
#celibaatleefquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:47 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Het lukt je gewoon niet
Vrijwillig maagd blijven
Precies, dat zal 't wel zijn ja.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:47 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Het lukt je gewoon niet
Vrijwillig maagd blijven
Ik zou dan mikken op een goede vriendschap met veel geflirt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Inderdaad. Zolang het nog kan...
Nee maar het is gewoon klote, ik ben 16 maar lijk 13. Dus ik maak niet zoveel kans bij 15-16 jarigen maar wel bij 13-14
O, ik had het niet over mezelf. Ik ben een ontzettende slet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:47 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Kijk met zon vrouw zou ik trouwen
Nou, ik neukte ook te snel toen ik 17 was.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:47 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Het lukt je gewoon niet
Vrijwillig maagd blijven
Ik ben druk aan het Tinderen enz, heb wel wat leuke meisjes waarmee ik wel zou willen afspreken enz.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:48 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik zou dan mikken op een goede vriendschap met veel geflirt.Als jullie eenmaal ouder zijn, gaat dat wel goedkomen. Maar serieus niemand op het oog?
Gast, je hormonen gieren toch nu door je lichaam?
Ook leuk voor een keerquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ik had het niet over mezelf. Ik ben een ontzettende slet.
Alsof er te snel bestaat :pquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:48 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nou, ik neukte ook te snel toen ik 17 was.Was liever maagd gebleven hoor. Probs voor Fylax.
Momenteel toch al 15 maanden met dezelfde.quote:
En al wat gescoord ook?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben druk aan het Tinderen enz, heb wel wat leuke meisjes waarmee ik wel zou willen afspreken enz.
Wel als je eerste keer een ONS is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:49 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Alsof er te snel bestaat :p
Alles kan kapot :pquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Momenteel toch al 15 maanden met dezelfde.
Bij mij one hour stayquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:51 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wel als je eerste keer een ONS is.
Dat was met een meisje van 15 die ik via Tinder leerde kennen. Het eerste gesprek op Tinder was meteen nice, we hadden het over politiek etc. Dagenlang veel gepraat, gebeld, geskyped.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:51 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
En al wat gescoord ook?Wanneer was je laatste date (al dan niet via Tinder)? God, voel me net een broer met al die vragen nu.
Als je er spijt van hebt is het inderdaad niet goed. Maar verder hoeft daar niet per se iets mis mee te zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:51 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wel als je eerste keer een ONS is.
Ja, als je eenmaal ontmaagd bent, maakt het niet meer zo veel uit (voor de meeste jongens dan). Maar had veel liever dat die eerste keer met iemand was waar ik van hield. Dan was ik maar tot op de dag van vandaag nog maagd.quote:
Politiek, wat?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat was met een meisje van 15 die ik via Tinder leerde kennen. Het eerste gesprek op Tinder was meteen nice, we hadden het over politiek etc. Dagenlang veel gepraat, gebeld, geskyped.
Toen twee keer afgesproken en dat was heel gezellig, er was verder niets gebeurd behalve een knuffel. Maar na die twee keer begon het praten minder te worden en toen was het klaar.
En dat was ehm, in juni.
Ik weet niet eens meer hoe ze heet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je er spijt van hebt is het inderdaad niet goed. Maar verder hoeft daar niet per se iets mis mee te zijn.
Ik overweeg nu iets meer om je die gewilde foto te sturen van mij.quote:
Ai.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:56 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Politiek, wat?Als ik dat doe, krijg ik echt geen meisje nat hoor.
Wel kut dat het niets werd. Heb je nog contact? En zei ze nog waarom het niks werd? En nog gezoend? Details graag.
[..]
Ik weet niet eens meer hoe ze heet.
Dat mag altijd. Ik ben verder heel discreet met foto's.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:56 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nu dan?
[..]
Ik overweeg nu iets meer om je die gewilde foto te sturen van mij.
Ja, kut hè.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ai.
[..]
Dat mag altijd. Ik ben verder heel discreet met foto's.Zou wel gelijk over willen steken, maar mijn kop staat toch al in mijn fobo.
Ik wilde eerst ook 35 invullen. Want dat zou inderdaad ook nog kunnen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:01 schreef Subpoena het volgende:
Ik ben 22. Zie eruit als een 16/17/18 jarige.
min. 21 max 28.
Misschien is mijn one true love wel iemand van 35 jaar, dan maak ik wel uitzonderingen.
Daten?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:01 schreef Subpoena het volgende:
Ik ben 22. Zie eruit als een 16/17/18 jarige.
min. 21 max 28.
Misschien is mijn one true love wel iemand van 35 jaar, dan maak ik wel uitzonderingen.
Die kans lijkt me niet zo groot, hou het inderdaad maar bij ~13 jaar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:41 schreef Fylax het volgende:
als een meisje van 19 mij zou willen zou ik dat opzich geen probleem vinden.
Dus over 6 jaar maak je het uit en blijven jullie als het aan jou ligt nog 22 jaar samen als friends with benefits?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:36 schreef jelfrikandel het volgende:
Grootste verschil was als 18jarige verkering met een 23jarige. Nu als 19jarige met een 17jarige. Dus minimum,17, maximum voor een relatie 23, voor seks 45 ofzo?milfs
Zeiden mijn vrienden ook al, en toen ik zei dat ze Zweeds en blond was werd er zelfs geapplaudisseerd in de kroeg.quote:
Amen!quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:43 schreef hottentot het volgende:
[..]
Verder al dat gedoe over leeftijd, leeftijd is een nummer zodat de overheid weet voor hoeveel ze je aan moeten slaan en waar je wel of geen recht op hebt. Het zegt helemaal niets over of iemand wel of niet geestelijk op hetzelfde niveau zit.
Ik was anders 1 maand 13 toen ik met mijn vriend kreeg, hij was toen 15 (werd 16) en ik ben nu 21 en woon samen. Dus ach..quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:37 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Just don't. Jonge meisjes zijn veel te kwetsbaar, die moeten nog niet in de woeste wereld van relaties/seks springen.
quote:
Hear, hear.quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:43 schreef hottentot het volgende:
Verder al dat gedoe over leeftijd, leeftijd is een nummer zodat de overheid weet voor hoeveel ze je aan moeten slaan en waar je wel of geen recht op hebt. Het zegt helemaal niets over of iemand wel of niet geestelijk op hetzelfde niveau zit.
plaats je kontvliesje terug danquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:54 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, als je eenmaal ontmaagd bent, maakt het niet meer zo veel uit (voor de meeste jongens dan). Maar had veel liever dat die eerste keer met iemand was waar ik van hield. Dan was ik maar tot op de dag van vandaag nog maagd.
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:36 schreef Rucola het volgende:
Vind net 13 en 16 niet helemaal gezond geloof ik
toen JIJ 16 was, niet iedereen is hetzelfde pik.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:07 schreef Rucola het volgende:
Nou euh, toen ik 16 was was ik wel heeeeelheel anders dan toen ik net naar de middelbare zat of er net op zat. Kan je niet iemand van je eigen leeftijd krijgen dan?
Hoe kom je daar nou weer bij man?quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:15 schreef Rucola het volgende:
Dan loop je dus gewoon achter. Niet erg gezond allemaal
Maar wie zegt dat ik dat niet ben?quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:19 schreef Rucola het volgende:
Als je op je 16e niet anders bent dan op je net 13e dan loop je achter
Die ontwikkeling loopt sowieso per persoon en per geslacht anders. Ik werd voor het eerst ongesteld toen ik net een week 11 was. Op mijn 13e was ik echt niet meer geïnteresseerd in barbiepoppen hoor. Jongens van 13 zijn gewoon anders als meisjes van 13.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:19 schreef Rucola het volgende:
Als je op je 16e niet anders bent dan op je net 13e dan loop je achter
Hahaha ja man. Nee ging toch om je minimum en maximum nu. Althans, zo interpreteerde ik het.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dus over 6 jaar maak je het uit en blijven jullie als het aan jou ligt nog 22 jaar samen als friends with benefits?
Boter, paté en kaas.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:53 schreef jodelahity het volgende:
topic heeft hetzelfde gehalte als 'wat smeer jij het liefst op je brood' maar oke
De regel is: de helft van je eigen leeftijd + 7quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat ik dat niet ben?Je weet echt helemaal niks over mij.
![]()
Er is niets mis met iemand daten van 13 als je 16 bent.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Boeit mij die regel nou.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:29 schreef gewoonmeppen het volgende:
[..]
De regel is: de helft van je eigen leeftijd + 7
Dus 15 is de minimumgrens voor jou
Die regel is inderdaad onzin maar hoe kun je een relatie hebben met een kind van 13? Verkering heet dat.quote:
Er staan nog wel meer dingen dan alleen relatie in de OP. date/flowquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die regel is inderdaad onzin maar hoe kun je een relatie hebben met een kind van 13? Verkering heet dat.
Met een 13-jarigequote:Op zondag 9 augustus 2015 18:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er staan nog wel meer dingen dan alleen relatie in de OP. date/flow
Ja? Niet alle 13-jarigen zijn hetzelfde.quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Die ontwikkeling loopt sowieso per persoon en per geslacht anders. Ik werd voor het eerst ongesteld toen ik net een week 11 was. Op mijn 13e was ik echt niet meer geïnteresseerd in barbiepoppen hoor. Jongens van 13 zijn gewoon anders als meisjes van 13.
Zeker. Wil nog niet zeggen dat er dan een serieuze relatie mogelijk is. Niet dat het daar om gaat in dit topic, maar het lijkt me toch dat je als 16+-jarige iets anders wilt dan een 13-jarige.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja? Niet alle 13-jarigen zijn hetzelfde.
Zie bijv deze reactie van Fripsgodin:
[..]
Waarom is 12 dat dan wel?quote:
Ah oke. Raar. Maar ja ieder z'n voorkeuren.quote:
When there's grass on the field play ball.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:49 schreef nofxtbr het volgende:
if her age is on the clock shes too young for your cock
tis ongezond, sawrry en dat zij in dezelfde situatie zat maakt t imo niet gezond of normaalquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja? Niet alle 13-jarigen zijn hetzelfde.
Zie bijv deze reactie van Fripsgodin:
[..]
Ja, ik ben pas 16/quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:58 schreef Rucola het volgende:
[..]
tis ongezond, sawrry en dat zij in dezelfde situatie zat maakt t imo niet gezond of normaalJe bent 16
Een meisje van 13 kan net zo aantrekkelijk zijn als een meisje van 16.quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:07 schreef netchip het volgende:
[..]
Even eerlijk hè, vind jij een meisje van 16 niet aantrekkelijker dan een meisje van net 13?
Geldt dat ook als je een 24-uurs klok hebt?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:49 schreef nofxtbr het volgende:
if her age is on the clock shes too young for your cock
Oude tangen neukenquote:Op zondag 9 augustus 2015 20:04 schreef EggsTC het volgende:
Ik ben 31.
Mijn grens 21-45, ik doe t nu met chickie van 40.
Ik zat al op je te wachtenquote:Op zondag 9 augustus 2015 20:39 schreef UitStraling het volgende:
Onder de 26 zijn vrouwen dood en doodsaai, het zijn dan nog geen volledige mensen dus dat is mijn grens.
quote:
Ik wou net zeggen.. Het bevalt me zeer goed.quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:58 schreef Lenny77 het volgende:
Niets mis met oude tangen!!!
Die kunnen je nog veel leren, zijn zelfzeker en hebben geen last van onzekerheidjes ;-)
Plus je kan er nog lekker mee praten ook ipv het over een boysband, de laatste make-up trend of andere probleempjes met hun vriendinnen te hebben.
Het is wel waar min of meer. Ik heb ooit eens een zeer goed wetenschappelijk onderbouwd stuk gelezen over het vrouwenbrein. Het emotionele gedeelte is instabiel tot hun 25ste.quote:
Mannen net zo toch? Iets met de frontaalkwabquote:Op zondag 9 augustus 2015 23:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het is wel waar min of meer. Ik heb ooit eens een zeer goed wetenschappelijk onderbouwd stuk gelezen over het vrouwenbrein. Het emotionele gedeelte is instabiel tot hun 25ste.
Kan het niet zo snel vinden helaas.
Bij mannen is het iets eerder, volgens mij 21.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:17 schreef Rucola het volgende:
[..]
Mannen net zo toch? Iets met de frontaalkwab
Verklaart een hoop als het waar is.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het is wel waar min of meer. Ik heb ooit eens een zeer goed wetenschappelijk onderbouwd stuk gelezen over het vrouwenbrein. Het emotionele gedeelte is instabiel tot hun 25ste.
Kan het niet zo snel vinden helaas.
Vind ik nog vrij laat eigenlijkquote:Op maandag 10 augustus 2015 11:59 schreef MrStock het volgende:
Sinds mijn 24e is mijn ondergrens toch wel 18...
Mwa, ik had er eigenlijk nooit over nagedacht tot ik 24 was. Ik had toen een meid van 17 ontmoet en kwam er toen pas achter dat ik toch wel wilde dat ze zeker 18 was...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |