SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die staan er toch vaak voor paal
de nieuwe Jaap Stam heb ik gehoordquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jan-Arie van der Heijden, nog zo'n topaankoop
Ik snap je jaloezie. Hadden jullie goed kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Was gratis.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zand in de vagina?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Beetje van het niveau Heitinga.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:17 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik snap je jaloezie. Hadden jullie goed kunnen gebruiken.
ze zijn gewoon rond hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
[..]
[..]
Heitinga heeft gelukkig veel ervaring.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:18 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Beetje van het niveau Heitinga.
Vind je het lastig om te moeten bekennen dat wij met minder geld dit jaar een betere selectie hebben dan die van jullie?quote:
Rot op.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heitinga heeft gelukkig veel ervaring.
Stijn vindt dit een belangrijke voorwaarde voor een aankoop.
Ervaring met bankzitten in het buitenland ja.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heitinga heeft gelukkig veel ervaring.
Stijn vindt dit een belangrijke voorwaarde voor een aankoop.
Je laat me zo hard lachen nu.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:19 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Vind je het lastig om te moeten bekennen dat wij met minder geld dit jaar een betere selectie hebben dan die van jullie?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:19 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Vind je het lastig om te moeten bekennen dat wij met minder geld dit jaar een betere selectie hebben dan die van jullie?
KRACHT LENGTE SNELHEID STERK UITSTRALINGquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot op.
Ik verwacht straks ook nog ROUTINE en FYSIEK.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:19 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Kongolo dus.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
KRACHT LENGTE SNELHEID STERK UITSTRALING
Bril verloren of ben je gewoon niet zo snugger?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:19 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat een UI weer mani, Dank memesquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:21 schreef Mani89 het volgende:
Dirk-Kuijt is jullie allemaal zo hard aan het trollen.
Gaan nu proberen met 0 uit 9 alsnog te handhavenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar volgens Hafcfan hoef je je geen zorgen te maken over Heracles dit seizoen.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
KRACHT LENGTE SNELHEID STERK UITSTRALING
Waar is je UI met dat leuke meisje?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:21 schreef Mani89 het volgende:
Dirk-Kuijt is jullie allemaal zo hard aan het trollen.
Dordrecht won vorig seizoen ook de openingswedstrijd en die degradeerde. Het is dus alleen maar voordelig.quote:
Sked vindt hem anders verschrikkelijk, en ik neem zijn mening natuurlijk uiterst serieus.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat een UI weer mani, Dank memes![]()
Botteghinquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marten de Roon aankopen met Ajax
De Verlosser
Die is even op vakantie.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar is je UI met dat leuke meisje?
Dat roepen jullie al jaren, maar die Coolsingel komt er maar niet van.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:19 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wonnen die niet met 2 penalties? In ieder geval totaal tegen de verhouding in.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:22 schreef Collide het volgende:
[..]
Dordrecht won vorig seizoen ook de openingswedstrijd en die degradeerde. Het is dus alleen maar voordelig.
emilerenelachen.gifquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Botteghin
Van der Heijden
Daarmee had je Wien wel verslagen.
Daar ga je alweer de fout in, jammer.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sked vindt hem anders verschrikkelijk, en ik neem zijn mening natuurlijk uiterst serieus.
Doe eens normaal nepnegerquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daar ga je alweer de fout in, jammer.
Nee, Korte uit de rebound van een vrije trap. De 1-2 viel na een Sinkgraventje van Van Aken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Wonnen die niet met 2 penalties? In ieder geval totaal tegen de verhouding in.
Met Vejinovic ook, hij redt alleen de eer nog enigszinsquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonder Vejinovic is Feyenoord slecht
scherp.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Met Vejinovic ook, hij redt alleen de eer nog enigszins
Speciaal voor jou zal ze zeer binnenkort haar comeback maken.quote:
Ik hoopte dat je hem zou posten zodat ik hem kon opslaanquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze gif moeten we niet teveel toepassen. Het moet natuurlijk wel leuk blijven.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Korte uit de rebound van een vrije trap. De 1-2 viel na een Sinkgraventje van Van Aken.
Maar tegen die tijd heb je weer een ander door alweer een verloren weddenschap.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou zal ze zeer binnenkort haar comeback maken.
Daar zal ik haar eeuwig dankbaar voor zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou zal ze zeer binnenkort haar comeback maken.
ZEG JIJ.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze gif moeten we niet teveel toepassen. Het moet natuurlijk wel leuk blijven.
Net als jij nu.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar tegen die tijd heb je weer een ander door alweer een verloren weddenschap.
Dat doet hij over drie jaarquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is Kuyt niet terug naar Utrecht gegaan?
Volgend jaar, daarna terug naar Quick Boys.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is Kuyt niet terug naar Utrecht gegaan?
Daarna terug naar Fenerbahcequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgend jaar, daarna terug naar Quick Boys.
Dit kan niet. Heracles is superieur.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:26 schreef opperkleurder het volgende:
Gyasi er uit voor Paulissen. Nog altijd 2-1 in het diepe Zuiden.
op z'n 43e naar Liverpoolquote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Deed me denken aan dit.
[ afbeelding ]
Leuk gifje.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Deed me denken aan dit.
[ afbeelding ]
Ze hebben daar gewoon de beste supporters van de hele wereld hoor???!!!!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:28 schreef Brammess het volgende:
Fluitconcerten in de kuipwist niet dat ze dat daar deden
Mij belachelijk maken ook niet, what goes around comes aroundquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat soort taalgebruik is hier niet nodig Sked.
Iemand die met zulke rare UI's post vraagt daar natuurlijk wel een beetje om.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Mij belachelijk maken ook niet, what goes around comes around
En dat doe je met nepneger? Zoquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Mij belachelijk maken ook niet, what goes around comes around
Ik ben niet van de halve maatregelenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
En dat doe je met nepneger? Zo
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben niet van de halve maatregelen
niks aan de handquote:
Hafcfan vond Uth ooit een waardeloze spits, het jaar erna werd hij bijna topscorerquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
hafcfan vindt Weghorst een goede spits.
kutzooiquote:
In mijn huiskamer staat nooit een band hoor.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:32 schreef TC03 het volgende:
Wat is dit voor overdreven huiskamersfeer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
3... 2... 1...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:32 schreef Paxcon het volgende:
Mensen die juistem zeggen vind ik irritant
Volgens Hafcfan hoef je je geen zorgen te maken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:32 schreef opperkleurder het volgende:
Heracles zie ik niet boven de streep eindigen.
Sommige wedstrijden vergeet ik nog wel eens, dus word niet al te boos.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:35 schreef Adames het volgende:
[..]
als ik behoefte heb aan gedetailleerde info, weet ik je te vinden
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zegt een hoop over Limburg
Geen zorgen, joh. Heracles eindigde vorig jaar ook heel goed na 0 uit 7.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Arme hfcfan ofzo, hij was nog wel nerveus van tevoren.
Excelsior mag er ook uit jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Roda en NEC hebben denk ik sterkere elftallen dan Excelsior, De Graafschap en Heracles.
Mee eens.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Roda en NEC hebben denk ik sterkere elftallen dan Excelsior, De Graafschap en Heracles.
Nou het is bij een wedstrijd van Feyenoord, dus zo gek is die gedachte niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:38 schreef Cavaliers het volgende:
Jan Joost presenteert alsof we kleine kinderen zijn.
nieuwe TV kopenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:40 schreef Zipportal het volgende:
Beeldkwaliteit is in alle opzichten naar beneden gegaan. Ook de wedstrijdbeelden ogen nu minder scherp.![]()
![]()
![]()
![]()
Al die kut wijzingen, waar is FOX Sports meebezig.
Waarom is cringeworthy zo populair geworden op FOK! ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:40 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Dit programma is er eentje hoor. CRINGEWORTHY.
Mijn stream is gewoon FHDquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:40 schreef Zipportal het volgende:
Beeldkwaliteit is in alle opzichten naar beneden gegaan. Ook de wedstrijdbeelden ogen nu minder scherp.![]()
![]()
![]()
![]()
Al die kut wijzingen, waar is FOX Sports meebezig.
Jan Jood voegt sowieso niks toequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:40 schreef opperkleurder het volgende:
6 personen aan een tafel in de rust is een beetje too much.
Omdat Stijn mijn woorden pikt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom is cringeworthy zo populair geworden op FOK! ?
En dan ook nog 2 man langs het veld en een commentator.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:42 schreef danos het volgende:
6 man voor 3 minuten
Kuijt overigens wel 3 maten groter dan de rest van het veld. Welkom terug in NL
En iemand in de catacomben die inbreekt in de uitzending, als er geen nieuws is... Ook heel belangrijk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En dan ook nog 2 man langs het veld en een commentator.
En de abonnementskosten maar verhogen om al die mensen te betalen...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En dan ook nog 2 man langs het veld en een commentator.
Ik had geluk dit seizoenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En de abonnementskosten maar verhogen om al die mensen te betalen...
#FOXTEGENDEMUUR
Lijkt wel een gameshow ofsoquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is dit nu weer dan in die studio??
Zou ik ook doen. Lekkerwijf.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jan-Jood keek net even heel subtiel naar de tetten van Helene.
Dat doen ze altijd in Duitsland na een overwinning.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is dat dansje van roda voor gehandicaptendans?
Heb je zo'n hoge fiets dan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mijn standaard ligt iets hoger.
Je moet ook niet naar Duitsland gaan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mijn fiets is recentelijk gejat.
Zeker door een negerquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mijn fiets is recentelijk gejat.
Ik weet het niet, ik liep in Den Haag rond terwijl dat ding op Utrecht CS stond. Terwijl daar toch een fiets of 300 te vinden is, en dan weten ze de lelijkste en de goedkoopste eruit te pikken. Dat vond ik op zich nog wel komisch.quote:
Wat een kutitem was dat zegquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik mis de klassieke elleboog van de week
We kunnen starten met de arbitrale dwaling van de weekquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik mis de klassieke elleboog van de week
TRquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:53 schreef Jaytje07 het volgende:
Blonde tyfusmongool! Blom, krijg wat
Ohja, inderdaadquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
Oh, dit is wat ik van de week las.. scheidsrechters willen tegenwoordig sneller optreden tegen enkeltrappen.. dat is dit dus voor hen.
Goed idee, open jij het topic?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:54 schreef Sked het volgende:
[..]
We kunnen starten met de arbitrale dwaling van de week
GGMM weerquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:55 schreef Cavaliers het volgende:
Klik hier om te genieten: VBL / FEIJENOORD #1685 Blom geeft Feyenoord een rode kaart. :)
Ik mis het woordje 'terecht' in de TT.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:55 schreef Cavaliers het volgende:
Klik hier om te genieten: VBL / FEIJENOORD #1685 Blom geeft Feyenoord een rode kaart. :)
Ik mis het woordje 'dom' in je naamquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik mis het woordje 'terecht' in de TT.
Het Feyenoordtopic is erg leuk.quote:
Ja ik vind het echt vreselijk dat Feyenoord benadeeld wordt!! omg ik ga mezelf snijdenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje mad.
Dit gaat nog wel een gelijkspelletje worden.
Ik zie het nu ook.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:58 schreef Cavaliers het volgende:
Ze hebben dat rode kaartje bovenin het scherm een update gegeven.
Het ziet er mooi uit.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:58 schreef Cavaliers het volgende:
KNJB complot dit dat alles.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja ik vind het echt vreselijk dat Feyenoord benadeeld wordt!! omg ik ga mezelf snijden
Glanst erg mooi zoquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:58 schreef Cavaliers het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |