SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die staan er toch vaak voor paal
de nieuwe Jaap Stam heb ik gehoordquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jan-Arie van der Heijden, nog zo'n topaankoop
Ik snap je jaloezie. Hadden jullie goed kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Was gratis.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zand in de vagina?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Beetje van het niveau Heitinga.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:17 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik snap je jaloezie. Hadden jullie goed kunnen gebruiken.
ze zijn gewoon rond hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
[..]
[..]
Heitinga heeft gelukkig veel ervaring.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:18 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Beetje van het niveau Heitinga.
Vind je het lastig om te moeten bekennen dat wij met minder geld dit jaar een betere selectie hebben dan die van jullie?quote:
Rot op.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heitinga heeft gelukkig veel ervaring.
Stijn vindt dit een belangrijke voorwaarde voor een aankoop.
Ervaring met bankzitten in het buitenland ja.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heitinga heeft gelukkig veel ervaring.
Stijn vindt dit een belangrijke voorwaarde voor een aankoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |