Je doet het anders meer dan prima.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:34 schreef opperkleurder het volgende:
Met een reservekeeper in de defensie toch 0-1 winst in Utrecht. Nu ligt die Asenjo er 4 duels uit. Het kan niet op.
Kunst en vliegwerkquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je doet het anders meer dan prima.
Ah, nu pas?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:37 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Tegen PSV ff er vol op klappen want ik gun die lampies echt geen kampioenschap.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zelden zo'n dramatische OSM speler gezien. Alleen Drizzt is nog slechter.
Dankje. Mijn team is gewoon dramatisch. Tactieken die eerst altijd werkten doen het helemaal niet meer. Je moet gewoon nooit voor een topclub kiezen, is geen reet aan. Gewoon klein clubje, lekker scouten en gaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je vergeet mij.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat is jouw tactiek dan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:41 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Dankje. Mijn team is gewoon dramatisch. Tactieken die eerst altijd werkten doen het helemaal niet meer. Je moet gewoon nooit voor een topclub kiezen, is geen reet aan. Gewoon klein clubje, lekker scouten en gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |