Dat is idd klote.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:16 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Ja is inderdaad kut om na penalty's te verliezen.
Op mijn subaccount vloog ik er ook na penalty's in de halve finale uit, terwijl ik een dag later gewoon won van diezelfde tegenstander
quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:18 schreef Vasion het volgende:
Iets anders he. PSV en ik hebben een spelers genaamd Georgino Wijnaldum.
Wie heeft de echte nou eigenlijk?
Wist je trouwens dat Wijnaldum met zn pa weleens drank bij me kwam kopen.quote:
Mijn selectie is baasquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Toch opmerkelijk dat geld in je club pompen totaal niets oplevert. Utrecht staat met een selectie van 300 mil gewoon 11e dus.
En Heracles al lange tijd in de top 3 met een shit ploeg en een shit manager.
Dat laatste meen natuurlijk niet
Die van mij is natuurlijk de echtequote:Op maandag 17 augustus 2015 20:18 schreef Vasion het volgende:
Iets anders he. PSV en ik hebben een spelers genaamd Georgino Wijnaldum.
Wie heeft de echte nou eigenlijk?
Tof!quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat Wijnaldum met zn pa weleens drank bij me kwam kopen.
Hele bescheiden jongen is het die Wijnaldum. Heb wel een zwak voor hem.
Klopt idd. tactiek is 80% en spelers slechts 20 procent.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:21 schreef Zhero het volgende:
[..]
Mijn selectie is baas. Over die manager heb je wel gelijk natuurlijk
.
Bij ons heeft ieder team 16 penalty's genomen. Heb verlorenquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had wel een paar basis spelers rust gegeven.
Maar als je dan verliest na penalty's denk je toch verdomme
Ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Bij ons heeft ieder team 16 penalty's genomen. Heb verloren. heel close
Ik heb uit pas 1x weten te winnen, dus met een gelijkspel zou ik al heel blij zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond krijg ik het zwaar tegen heracles.
Speel je hard?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:16 schreef Vasion het volgende:
2-0 voor en dan scheldt Van Beek de scheidsrechter uit en krijgt rood.
Leert dat team van mij het dan nooit?
Ja ik zag dat je strenge scheids had, daarom vroeg ik hetquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Deze wedstrijd normaal omdat Makkelie streng is. Morgen kan ik wat agressiever spelen.
Ja snap ik. Maar het slaat nergens op dat je bij een 2-0 voorsprong in een thuiswedstrijd zo frustie gaat lopen doen. Waar is de logica.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:20 schreef Zhero het volgende:
[..]
Ja ik zag dat je strenge scheids had, daarom vroeg ik het. Dan speel ik zelf ook normaal idd. Bij een pussy scheids ga ik gewoon extreem
(strengheid 1), strengheid 2 & 3 hard.
Zeg dat ja, mijn selectie is een beetje smal nu. Kan de blessure na 8 minuten van Pedersen niet hebben. Ligt er 7 duels uit. Gelukkig is Drogba weer fit nu.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:39 schreef Funel het volgende:
een geflatteerde 0-3 overwinning, niks mis mee.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:05 schreef Vasion het volgende:
Twee blessures een schorsing en met 6-1 op mn bakkes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |