Ik speel Fiorentina en het is echt dood. Ik hoop een prijs te pakken en het liefst een dubbele zodat ik nooit meer Italie hoef te doen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik speel Italiaanse competitie met Empoli. Maar niemand neemt die competitie serieus man. Win bijna alles daar. Wat is dat..
Je staat 7equote:Op zondag 16 augustus 2015 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik speel Italiaanse competitie met Empoli. Maar niemand neemt die competitie serieus man. Win bijna alles daar. Wat is dat..
Ik ook. Klaar ermee.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:15 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik speel Fiorentina en het is echt dood. Ik hoop een prijs te pakken en het liefst een dubbele zodat ik nooit meer Italie hoef te doen.
Als je 7e staat dan win je niet bijna allesquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja met doelstelling 16e, Hans
Kun je met OSM ook EK of Africa Cup oid doen? Zoja, misschien wel een leuk uitstapje een keertje.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook. Klaar ermee.
Franse competitie is ook nauwelijks serieus te nemen.
12 gespeeldquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:16 schreef Zhero het volgende:
[..]
Als je 7e staat dan win je niet bijna alles.
Volgens mij alleen competities.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:17 schreef Vasion het volgende:
[..]
Kun je met OSM ook EK of Africa Cup oid doen? Zoja, misschien wel een leuk uitstapje een keertje.
kan wel alleen heb je geen transfersquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij alleen competities.
Ah oké.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:18 schreef Funel het volgende:
2-0 winnen van cambuur, morgen al mijn spelers rust
[..]
kan wel alleen heb je geen transfers
Je bent aan een behoorlijke opmars bezigquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:19 schreef opperkleurder het volgende:
Hmm wel Drogba 4 duels geblesseerd
quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:19 schreef Vasion het volgende:
Zullen we Africa Cup hierna doen?
Als leuk uitstapje.
gelukkig, dan speelt hij niet tegen mijquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:19 schreef opperkleurder het volgende:
Hmm wel Drogba 4 duels geblesseerd
Moet wel 6 punten goed maken op Excelsior, zal niet heel makkelijk zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent aan een behoorlijke opmars bezig
Excelsior is stuurloos. Moet toch te doen zijn?quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Moet wel 6 punten goed maken op Excelsior, zal niet heel makkelijk zijn.
En nu heeft excelsior ook nog van az gewonnenquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Moet wel 6 punten goed maken op Excelsior, zal niet heel makkelijk zijn.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:21 schreef Funel het volgende:
[..]
En nu heeft excelsior ook nog van az gewonnen
Shit!quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:21 schreef Funel het volgende:
[..]
En nu heeft excelsior ook nog van az gewonnen
Ja, maar goed Willem 2 is misschien ook nog te pakken. Het loopt goed nu. Hoop alleen dat de AI voor de wedstrijd tegen Twente mijn derde doelman heeft gekocht. Dan heb ik weer geld voor een aanvaller.quote:
haha ja ik zag al dat je 4-3-3 speelt dus ik hoop van nietquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, maar goed Willem 2 is misschien ook nog te pakken. Het loopt goed nu. Hoop alleen dat de AI voor de wedstrijd tegen Twente mijn derde doelman heeft gekocht. Dan heb ik weer geld voor een aanvaller.
Desnoods passen we de formatie een keertje aan.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:25 schreef Funel het volgende:
[..]
haha ja ik zag al dat je 4-3-3 speelt dus ik hoop van niet
Je hebt er wel een leuk team van gemaakt.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Desnoods passen we de formatie een keertje aan.
Opper is een tactisch genie.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:26 schreef Funel het volgende:
[..]
Je hebt er wel een leuk team van gemaakt.
Als Drizzt het niet zo verkloot had stonden we linkerrijtje, dat denk ik echt.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:26 schreef Funel het volgende:
[..]
Je hebt er wel een leuk team van gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |