Mijn tactiek hapert nu ook sinds een paar dagen. Wel jammer want ik ging als een trein!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik ga mijn tactiek en formatie wat aanpassen. Ik heb een strategie waar ik je pijn mee kan doen.![]()
Wat is er knotsgek dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt goed!
Knotsgekke competitie 2.0
Al 4 punten gepakt. Dat is er maar 1 minder dan jij deed in de 15 duels er voor.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En, hoe doet Oppergod het met GAE?
De tering zeg, gelukkig speel je tegen excelsior volgende rondequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
En ook wel mooie trouwens![]()
![]()
[ afbeelding ]
er is elke week een nieuwe top 5quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:00 schreef jarti66 het volgende:
Gelukkig op tijd herpakt na nederlagen tegen Twente en Heracles, krijg nu alleen nog Feyenoord tegen uit de top 5.
Met 6 punten voorsprong moet de titel nu wel binnen te halen zijn.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 10:34 schreef opperkleurder het volgende:
Luuk de Jong, Debuchy en Courtois gehaald. Zo kan het ook Drizzt.
Ik heb helemaal niks verkloot hoor, Zivko, Zouma en Ward Prowse erg lang getraind zodat ik in iedere linie een speler van boven de 100 heb. Verder begonnen met een normale 4-3-3 tactiek die altijd werkt voor een topploeg maar nu werkt die totaal niet.quote:
Ja, dan heb je vier spelers van 100+. Dan heeft het je tig punten gekost om vervolgens een comeback te maken wat niet zal lukken omdat na al dat puntenverlies je ploeg uit vorm is.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:30 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks verkloot hoor, Zivko, Zouma en Ward Prowse erg lang getraind zodat ik in iedere linie een speler van boven de 100 heb. Verder begonnen met een normale 4-3-3 tactiek die altijd werkt voor een topploeg maar nu werkt die totaal niet.
Al paar keer veranderd van tactiek, van pressie, opstelling en weet ik veel wat maar niks helpt. Drama team.
Ik neem nooit meer een topploeg, het is veel leuker om met een kleine club boven verwachting te presteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |