quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Haagse wat hebben jullie die keeper gevoerd joh![]()
![]()
Wat een goal
Gefeliciteerd alvast.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:02 schreef jarti66 het volgende:
Over vier wedstrijden weet ik of ik kampioen ben![]()
Speel tegen vier van de vijf ploegen in de top 6
Dit soort uitspraken kun je beter aan Mertens overlaten.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:02 schreef jarti66 het volgende:
Over vier wedstrijden weet ik of ik kampioen ben![]()
Speel tegen vier van de vijf ploegen in de top 6
Twee puntjesquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:13 schreef Zhero het volgende:
Gefeliciteerd Vasion, je bent de eerste die me thuis een puntje afsnoept.
De opmars van Heerenveen is opmerkelijk te noemenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:09 schreef Zhero het volgende:
Update statistieken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* Nieuwe trainer Go Ahead vanaf speelronde 15
quote:
Bij mij ook ja. Volgens mij nog geen enkele wedstrijd. Heel weinig iigquote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Meer dan 1 doelpunt maken schijnt nogal veel gevraagd dit seizoen
En gisteren had jij mij ook nog geheel terecht verslagen. Je hebt de aansluiting naar boven weer gevonden daardoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:18 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb voor het eerst uit punt(en) gepakt
Ja, ik mag niet klagen momenteelquote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:23 schreef Funel het volgende:
[..]
En gisteren had jij mij ook nog geheel terecht verslagen. Je hebt de aansluiting naar boven weer gevonden daardoor.
Je kunt alleen extra speeldagen verdienen? Of ook geld?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben een uurtje bezig geweest met filmpjes kijken maar ik heb 1.1 miljoen aan eigen vermogen erbij verdient
Ook eigen vermogen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je kunt alleen extra speeldagen verdienen? Of ook geld?
Wicky wilt wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben morgen op verkaanzie, iemand die zich dan geroepen voelt Vitesse te onderhouden?
Gefeliciteerd. Heel pijnlijk voor mij. Zeker dat ik een oefenduel ruim win van AZ.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:22 schreef Funel het volgende:
Nipt met 1-0 gewonnen van Feyenoord. Mijn spitsen schieten nog steeds niet met scherp, wat een kansen missen ze. Gelukkig verprutste Boetius ook 3 kansen.Nu uit naar Excelsior, met de trainer die Twente haat :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |