Als een speler dan een SOA oploopt, is hij dan geblesseerd of valt hij terug in rating?quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:58 schreef opperkleurder het volgende:
Vanavond vrij. Denk dat ik met de jongens naar de hoeren stuur om de moraal te verbeteren.
Gaat lastig worden tegen Pascalus vrees ik Haagsquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond weer bekervoetbal jongens.
Ik mag tegen Pascalus.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:58 schreef opperkleurder het volgende:
Vanavond vrij. Denk dat ik met de jongens naar de hoeren stuur om de moraal te verbeteren.
Daar vrees ik ook voorquote:Op maandag 10 augustus 2015 15:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Gaat lastig worden tegen Pascalus vrees ik Haags
Ik zag al dat er een besloten training is belegd, dus zeer grote kans op een TraningsKamp tegen blehquote:
So be it. Het is de beker maar.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik zag al dat er een besloten training is belegd, dus zeer grote kans op een TraningsKamp tegen bleh
Is toch een mooie prijs aangezien wij geen kampioen meer wordenquote:Op maandag 10 augustus 2015 17:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
So be it. Het is de beker maar.
Mwah. Ik geef persoonlijk niets om die beker hoor. Vind die vrije dagen wel leuk zo nu en dan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Is toch een mooie prijs aangezien wij geen kampioen meer worden
Dat is waar, die kan ik ook wel gebruikenquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah. Ik geef persoonlijk niets om die beker hoor. Vind die vrije dagen wel leuk zo nu en dan.
Yea, ik stel ook altijd een B-team op om zo de meeste spelers weer fit te laten worden en de anderen hun moraal wat op te krikken.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah. Ik geef persoonlijk niets om die beker hoor. Vind die vrije dagen wel leuk zo nu en dan.
0-3quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Halve finale tegen Psv uit. Fuck my life!
Zijn het echt uitwedstrijden? Was vroeger op neutraal terrein altijd.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Halve finale tegen Psv uit. Fuck my life!
Je hebt gelijk. Het is op neutraal terrein.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zijn het echt uitwedstrijden? Was vroeger op neutraal terrein altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |