Wie herinnert zich RedCat nogquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:58 schreef Scrummie het volgende:
Echt, de klassiekers hierWat een games.. En Davilex was echt
. Godsamme zeg, wat een waardeloze dev was dat. Die brachten echt bagger op de markt, en verkopen dat het deed
record was 168-0 mijn god wat was dat troep zeg...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nog erger, ik had een manager spel van Davilex![]()
[ afbeelding ]
Dat was ook bazigquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
jazz jackrabbit !!!
[ afbeelding ]
heb nog hele bak met oude games heb veel weg gedaan maar wat denk je daar zat competitie manager ook in hahahaquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat was ook bazig
Heb nog ergens zo'n doosje met 10 diskette's liggen met Jazz Jackrabbit, Jungle Jill, Monster Bash en Stunts
Haha spelen die hapquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
heb nog hele bak met oude games heb veel weg gedaan maar wat denk je daar zat competitie manager ook in hahaha
link werkt niet :/quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:18 schreef Scrummie het volgende:
Div, check mij Rocket League spelenhttps://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=f27cs844lbs&feature=vm
Wel ruwe video, 1:21 zit aardige goal.
fuuuuuu NFS IIIquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
check
nog doos vol ^^
[ afbeelding ]
Zal zo ff kijken DJquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:18 schreef Scrummie het volgende:
Div, check mij Rocket League spelen![]()
Wel ruwe video, 1:21 zit aardige goal.
I don't blame anyone!quote:
Haha ja, puur geluk hoorquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:40 schreef Divje het volgende:
[..]
I don't blame anyone!
Jij speelt wel baas
Ook gewoon alle 8 scoren
Haaaquote:
heb net nog deel 2 gevonden, het oudste spel werkend op CD wat er bij zat is warcraft 1quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Haaasure
omg, ik vind net de Originele Grand Theft Auto op cd-rom
Minimum specs:
486 DX4/100 MHz processor
16 MB RAM
1 MB VESA-compatible video card
DOS 6.0 (or higher) or Windows 95
80 MB free HD-space
Soundcard
Keyboard
Deel 2 is de enige die ik mis origineelquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
heb net nog deel 2 gevonden, het oudste spel werkend op CD wat er bij zat is warcraft 1
Deel 2 kan je vaak nog wel vinden in gameshops en zo... of mijne nog werkt weet ik niet..quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Deel 2 is de enige die ik mis origineel
Dat Warcraft 1 nog werkt
Godsamme, dikke bende nu in huis omdat ik alle dozen met games en cd's opentrek
SC 3000 nog gevonden, maar dacht dat ik de eerdere SimCity ook nog ergens had
De állereerste nooit gespeeld jammer genoeg.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:31 schreef Divje het volgende:
Ik post 'm hier ook ffwat ik nou wee terug heb gevonden
!
[ afbeelding ]
Singles!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |