Jij hebt niet goed opgelet!quote:
Daar wordt de sfeer niet minder vanquote:Op maandag 17 augustus 2015 22:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jij hebt niet goed opgelet!
Trouwens dat mannetje in het midden gaf nu nog even FEyenoord een kansloze sneer. Lachwekkend dit! Ik kijk niet meer naar deze neuzenshow.
Van slecht opletten?quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar wordt de sfeer niet minder van
Twijfelachtig of het nog een topclub is (daar kwam het op neer)quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zei Hoijtink over Feyenoord dan?
Dus dan ben je automatisch een neusje? Deze stelling vinden ze momenteel nog interessanter in Eindhoven en Enschede. Daarbuiten gelaten dat er niets mis is met die bewering.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Twijfelachtig of het nog een topclub is (daar kwam het op neer)
Daarom , Calimero gespotquote:Op maandag 17 augustus 2015 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus dan ben je automatisch een neusje? Deze stelling vinden ze momenteel nog interessanter in Eindhoven en Enschede. Daarbuiten gelaten dat er niets mis is met die bewering.
Derksen heeft ooit over hem gezegd dat hij het meeste voetbalverstand hadquote:Op maandag 17 augustus 2015 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Taco van den Velde weet echt totaal niet waar hij over praat, hé.
Ik neem hem totaal niet meer serieus sinds hij ooit aan de bar zat bij de vrienden van VI om een heel relaas te houden over de mislukte revolutie. Da's alweer twee jaar geleden, volens mij.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Derksen heeft ooit over hem gezegd dat hij het meeste voetbalverstand had
In het land ter blinden..quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben ik nou de enige die Vincent Janssen nog niet imponerend vind?
Ik vind Mühren beterquote:Op maandag 17 augustus 2015 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben ik nou de enige die Vincent Janssen nog niet imponerend vind?
Ik heb toen ook het bijbehorende artikel gelezen. Mijn gezicht stond na twee regels opquote:Op maandag 17 augustus 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem hem totaal niet meer serieus sinds hij ooit aan de bar zat bij de vrienden van VI om een heel relaas te houden over de mislukte revolutie. Da's alweer twee jaar geleden, volens mij.
Die kan er al helemaal niets van!quote:
Stel je niet aan Calimero! Ga je afreageren op je spelers of je leiding als je elftal geen punten haalt i.p.v. weer alles en iedereen de schuld te geven van jullie eigen wanbeleid waardoor Feyenoord al eeuwen geen landstitel meer heeft behaalt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:45 schreef heiden6 het volgende:
Jij hebt niet goed opgelet!
Trouwens dat mannetje in het midden gaf nu nog even FEyenoord een kansloze sneer. Lachwekkend dit! Ik kijk niet meer naar deze neuzenshow.
Wat heeft dat er nu weer mee te maken? Al was Feyenoord de afgelopen 5 jaar kampioen geworden, dan was het nog een neuzenkransje gisteren. Dus tyf op met je getroll.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:20 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Stel je niet aan Calimero! Ga je afreageren op je spelers of je leiding als je elftal geen punten haalt i.p.v. weer alles en iedereen de schuld te geven van jullie eigen wanbeleid waardoor Feyenoord al eeuwen geen landstitel meer heeft behaalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |