abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155012024
2015

6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88 (meisje)

6 oktober: Limone (jongen)
8 oktober: Skoap (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: pinquit (jongen)
16 oktober: Estrys (jongen)
21 oktober: JantinaGr (meisje)
23 oktober: *** Cassandra87 en Bartholomeus *** (jongen)
24 oktober: *** Natalie en steenz *** (meisje)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85
31 december: sethiwe

2016

1 januari: hetzusjevan
4 januari: Xanteh
22 januari: Myrr (jongen)

14 februari: Frummeltje86
19 februari: Sicilia

2 maart: L0t..
9 maart: LadyBlack
14 maart: Razztwizzle
29 maart: Mapiya

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Aanpassingen graag via DM :)

[ Bericht 86% gewijzigd door silliegirl op 08-08-2015 14:21:41 ]
pi_155012501
Mignonne, ik heb je een PM gestuurd :) Hij is een beetje warrig denk ik, want ik zit echt te koken van woede en verdriet :( Waarom weet iedereen als je zwanger bent alles beter dan jij?! :(
pi_155012727
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 14:02 schreef Bloesem. het volgende:
Mignonne, ik heb je een PM gestuurd :) Hij is een beetje warrig denk ik, want ik zit echt te koken van woede en verdriet :( Waarom weet iedereen als je zwanger bent alles beter dan jij?! :(
Je boodschap komt helder genoeg over hoor. Ik snap je frustratie :') mijn hemel... ik ga even wat linkjes erbij zoeken en dan pm ik je weer terug.
Overigens, je was al in gesprek met de examencommissie hierover ook geloof ik, toch? Zo niet, doen. En ik zou ook zeker nog een stapje hoger op zoeken en met je decaan in gesprek gaan. Uitsluiting obv zwangerschap is discriminatie en mag niet zomaar. Bovendien ben jij baas over je eigen lichaam en is het nog altijd aan jou zelf om te besluiten of je ergens aan deelneemt ja of nee. Tenzij er expliciet regels over zwangerschap zijn opgenomen in voorwaarden die je van tevoren hebt kunnen inzien en de risico's bekend en 'redelijk' zijn. Denk aan een persluchtduikcursus in Egypte ofzoiets.
:)
pi_155012993
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 14:02 schreef Bloesem. het volgende:
Klinkt niet leuk Bloesem :( . Sterkte!
pi_155013449
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 14:11 schreef mignonne het volgende:

[..]

Je boodschap komt helder genoeg over hoor. Ik snap je frustratie :') mijn hemel... ik ga even wat linkjes erbij zoeken en dan pm ik je weer terug.
Overigens, je was al in gesprek met de examencommissie hierover ook geloof ik, toch? Zo niet, doen. En ik zou ook zeker nog een stapje hoger op zoeken en met je decaan in gesprek gaan. Uitsluiting obv zwangerschap is discriminatie en mag niet zomaar. Bovendien ben jij baas over je eigen lichaam en is het nog altijd aan jou zelf om te besluiten of je ergens aan deelneemt ja of nee. Tenzij er expliciet regels over zwangerschap zijn opgenomen in voorwaarden die je van tevoren hebt kunnen inzien en de risico's bekend en 'redelijk' zijn. Denk aan een persluchtduikcursus in Egypte ofzoiets.
Dank je mignonne & sillie :* Ik sloeg ook echt steil achterover. Vanaf half augustus is de decaan terug en ga ik met haar in gesprek, want ik vind dit zo.... Debiel. En ik ben het zo beu :') Wat denken ze?! Lekker bangmaken, dat helpt vast.
pi_155013784
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 14:44 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Dank je mignonne & sillie :* Ik sloeg ook echt steil achterover. Vanaf half augustus is de decaan terug en ga ik met haar in gesprek, want ik vind dit zo.... Debiel. En ik ben het zo beu :') Wat denken ze?! Lekker bangmaken, dat helpt vast.
Zo. Heel verhaal terug ;)

Bottomline, dikke onzin, dikke vinger naar ze, kom nou zeg.
Ik zou het zeker bij je decaan neerleggen en ook je docente om bewijs vragen voor haar claims. Zij is degene die iets wil, zij is degene die jou wil uitsluiten van deelname, dan moet ze wel bijzonder goede reden hebben om dat te willen en dat moet ze zeker kunnen onderbouwen met harde wetenschappelijke bewijzen waar duidelijk uit blijkt dat jij een niet te vermijden risico loopt op moment dat je wel deelneemt waar zij persoonlijk voor verantwoordelijk is.
pi_155013871
Hahahahaha ik kwam deze tegen op facebook. Geweldig. En ZO waar O+ :D
Sorry voor alle first-time-moms met een dwangneurose, maar dit vat het wel ongeveer samen :P Behalve Betty, die snapt t niet :+

http://www.mothering.com/(...)ally-look-like-time/
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 15:13:48 #8
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155014232
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 15:02 schreef mignonne het volgende:
Hahahahaha ik kwam deze tegen op facebook. Geweldig. En ZO waar O+ :D
Sorry voor alle first-time-moms met een dwangneurose, maar dit vat het wel ongeveer samen :P Behalve Betty, die snapt t niet :+

http://www.mothering.com/(...)ally-look-like-time/
Ohh shit, ik ga doordraaien. Vriendin is een rommelkont, maar ik ben van de Ordnung!
pi_155014269
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 15:13 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Ohh shit, ik ga doordraaien. Vriendin is een rommelkont, maar ik ben van de Ordnung!
:D

succes! haha
Het valt hier op dit moment best mee, maar toch ligt echt overal wel wat :') en stapels. Eindeloze stapels, op bureau op de eettafel. Dat krijg je als je 30 tekeningen per dag krijgt.

Maar... ze bouwen het op hoor, als baby maken ze nog niet zo heel veel rommelig, je groeit er vanzelf in mee :+
pi_155014548
Wij hebben ook veel tweedehands gekocht. Sommige dingen lijden nou eenmaal heel weinig en zijn nieuw idd schandalig duur.

Bloesem sterkte, lijkt me heel frustrerend zoiets! Ik hoop dat je gelijk krijgt en je vak mag doen maar het is wel balen dat het je zoveel frustratie oplevert.
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 15:26:50 #11
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155014559
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 15:15 schreef mignonne het volgende:

[..]

:D

succes! haha
Het valt hier op dit moment best mee, maar toch ligt echt overal wel wat :') en stapels. Eindeloze stapels, op bureau op de eettafel. Dat krijg je als je 30 tekeningen per dag krijgt.

Maar... ze bouwen het op hoor, als baby maken ze nog niet zo heel veel rommelig, je groeit er vanzelf in mee :+
Ah, wel flink wat creativiteit in huis dus :) Ik hoop dat ik ook van die knutselaars krijg. Ik verheug me op de eerste zeepkist die we gaan bouwen :P Maar niet teveel dagdromen Fritzie, de weg is nog lang.
pi_155014641
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 15:26 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Ah, wel flink wat creativiteit in huis dus :) Ik hoop dat ik ook van die knutselaars krijg. Ik verheug me op de eerste zeepkist die we gaan bouwen :P Maar niet teveel dagdromen Fritzie, de weg is nog lang.
Mijnes schrijft nu *O* Héérlijk O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 15:31:31 #13
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155014671
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 15:30 schreef mignonne het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's perfect Bulgaars hoor!
pi_155014716
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 15:31 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Da's perfect Bulgaars hoor!
Multitalentje is het O+

overgeschreven van een youtube-turtle filmpje :D

aardje naar dr vader in dit geval.
pi_155014889
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 15:33 schreef mignonne het volgende:

[..]

Multitalentje is het O+

overgeschreven van een youtube-turtle filmpje :D
[ afbeelding ]

aardje naar dr vader in dit geval.
:D O+
Hoe oud is ze Migonne?
pi_155014959
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 15:39 schreef silliegirl het volgende:

[..]

:D O+
Hoe oud is ze Migonne?
over 2,5 week wordt ze 6 :)
pi_155015281
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 15:30 schreef mignonne het volgende:

[..]

SPOILER
My kamur!!! O+
Schudden voor gebruik
pi_155015500
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 15:41 schreef mignonne het volgende:

[..]

over 2,5 week wordt ze 6 :)
Dan schrijft ze al knap over! :Y
pi_155015851
Ik lurk alweer even mee, maar voel toch de behoefte om me (weer) voorzichtig hier te melden. :)
Had begin mei een mk na 6+4 en vandaag ben ik 4+4. Heel pril nog maar en veel voorzichtiger dan de vorige keer maar toch heel blij!
Heb er meteen een paar zwangerschapstesten tegenaan gegooid. De eerste was van dag voor NOD, heel licht streepje, de laatste van vandaag en heb nu echt al een mega knalstreep, zo donker als teststreep. Zo donker had ik hem vorige keer echt pas na ruim een week na NOD. Google heeft het dan over meerling of mola. (Dat laatste nog niet bekeken, ben bang voor nare dingen waar ik nog onzekerder van word) maar hoopte dat iemand hier misschien ook binnen enkele dagen van heel licht streepje naar knalstreep gegaan is? Ter geruststelling? :)
pi_155016170
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 16:20 schreef Leonietje83 het volgende:
maar hoopte dat iemand hier misschien ook binnen enkele dagen van heel licht streepje naar knalstreep gegaan is? Ter geruststelling? :)
Meldt. :W

Althans, weet niet wat een paar dagen is? Van bijna niets naar donkerder dan de checkstreep in een een dag of vijf/zes later. MVM vrouw was ook onder de indruk van m'n streep.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2015 16:33:30 ]
pi_155016258
Op een feestje zijn vol onbekenden en na 5 minuten al de eerste "hoe lang moet je nog? Goh al een flinke buik zeg" hebben geïncasseerd. Bloed bloed bloed irritant.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_155016337
Allemaal heel erg bedankt voor de felicitaties O+

Saskia nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje *O*

Hier gaat het best goed. De eerste 2 dagen waren pittig doordat Berit veel krampen had en misselijk was van vruchtwater. Slapen zat er voor niemand hier echt in ;) Vandaag is ze een stuk rustiger en inmiddels loopt de borstvoeding als een tierelier. Berit spreek je uit als Beer + it (zag dat er naar gevraagd werd).
Nog een foto'tje van gisteren onder de spoiler, inmiddels ziet ze er alweer anders uit, wat verandert dat toch snel in het begin!

SPOILER
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_155016448
Een (voorzichtige) proficiat dan Leonietje83 en welkom :).

quote:
13s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 16:33 schreef Kuukske het volgende:
Op een feestje zijn vol onbekenden en na 5 minuten al de eerste "hoe lang moet je nog? Goh al een flinke buik zeg" hebben geïncasseerd. Bloed bloed bloed irritant.
Ohh irritant ja.. vooral als het onbekenden zijn. Ik zit nu in de fase dat alle bekenden eerst naar m'n buik kijken of ze al iets zien, vind ik ook irritant. En ik heb nooit strak zittende kleding aan dus dan moet m'n blouse omhoog zodat ze kunnen kijken :') ja whut, dat doe ik voor goede vriendinnen wel maar niet voor vage kennissen, doei. Dat mensen zo'n buik zo fascinerend vinden hè? :P

Ohh Fuente O+ wat een schatje! Fijn dat het nu beter gaat, hopelijk kunnen jullie allemaal wat slaap gaan bijhalen ;).
pi_155016483
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 16:31 schreef Myrr het volgende:

[..]

Meldt. :W

Althans, weet niet wat een paar dagen is? Van bijna niets naar donkerder dan de checkstreep in een een dag of vijf/zes later. MVM vrouw was ook onder de indruk van m'n streep.
In 5 dagen van tuurstreep naar knalstreep... Maar fijn dat jij dat ook had!
-droom m'n hele leven al van het krijgen van een tweeling maar er nu ineens heel bang voor!-
pi_155016800
Kuukse en zusjevan... ik ben ook zo gefascineerd door zwangere buiken dat ik er altijd naar kijk en naar vraag. Zal nu wat terughoudender zijn, nooit in me op gekomen dat dat vervelend zou kunnen zijn. Kon me alleen voorstellen zo trots te zijn dat je het de hele wereld wel wil laten zien en er over vertellen... Wie weet denk ik daar over een paar maanden zelf ook anders over, maar alvast dank voor de eyeopener...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')