Je boodschap komt helder genoeg over hoor. Ik snap je frustratiequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:02 schreef Bloesem. het volgende:
Mignonne, ik heb je een PM gestuurdHij is een beetje warrig denk ik, want ik zit echt te koken van woede en verdriet
Waarom weet iedereen als je zwanger bent alles beter dan jij?!
Klinkt niet leuk Bloesemquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:02 schreef Bloesem. het volgende:
Mignonne, ik heb je een PM gestuurdHij is een beetje warrig denk ik, want ik zit echt te koken van woede en verdriet
Waarom weet iedereen als je zwanger bent alles beter dan jij?!
Dank je mignonne & silliequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
Je boodschap komt helder genoeg over hoor. Ik snap je frustratiemijn hemel... ik ga even wat linkjes erbij zoeken en dan pm ik je weer terug.
Overigens, je was al in gesprek met de examencommissie hierover ook geloof ik, toch? Zo niet, doen. En ik zou ook zeker nog een stapje hoger op zoeken en met je decaan in gesprek gaan. Uitsluiting obv zwangerschap is discriminatie en mag niet zomaar. Bovendien ben jij baas over je eigen lichaam en is het nog altijd aan jou zelf om te besluiten of je ergens aan deelneemt ja of nee. Tenzij er expliciet regels over zwangerschap zijn opgenomen in voorwaarden die je van tevoren hebt kunnen inzien en de risico's bekend en 'redelijk' zijn. Denk aan een persluchtduikcursus in Egypte ofzoiets.
Zo. Heel verhaal terugquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:44 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Dank je mignonne & sillieIk sloeg ook echt steil achterover. Vanaf half augustus is de decaan terug en ga ik met haar in gesprek, want ik vind dit zo.... Debiel. En ik ben het zo beu
Wat denken ze?! Lekker bangmaken, dat helpt vast.
Ohh shit, ik ga doordraaien. Vriendin is een rommelkont, maar ik ben van de Ordnung!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:02 schreef mignonne het volgende:
Hahahahaha ik kwam deze tegen op facebook. Geweldig. En ZO waar![]()
![]()
Sorry voor alle first-time-moms met een dwangneurose, maar dit vat het wel ongeveer samenBehalve Betty, die snapt t niet
![]()
http://www.mothering.com/(...)ally-look-like-time/
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:13 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ohh shit, ik ga doordraaien. Vriendin is een rommelkont, maar ik ben van de Ordnung!
Ah, wel flink wat creativiteit in huis dusquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:15 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
succes! haha
Het valt hier op dit moment best mee, maar toch ligt echt overal wel waten stapels. Eindeloze stapels, op bureau op de eettafel. Dat krijg je als je 30 tekeningen per dag krijgt.
Maar... ze bouwen het op hoor, als baby maken ze nog niet zo heel veel rommelig, je groeit er vanzelf in mee
Mijnes schrijft nuquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:26 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ah, wel flink wat creativiteit in huis dusIk hoop dat ik ook van die knutselaars krijg. Ik verheug me op de eerste zeepkist die we gaan bouwen
Maar niet teveel dagdromen Fritzie, de weg is nog lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:30 schreef mignonne het volgende:
[..]
Mijnes schrijft nuHéérlijk
Da's perfect Bulgaars hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:33 schreef mignonne het volgende:
[..]
Multitalentje is het
overgeschreven van een youtube-turtle filmpje
[ afbeelding ]
aardje naar dr vader in dit geval.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:30 schreef mignonne het volgende:
[..]
Mijnes schrijft nuHéérlijk
My kamur!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schudden voor gebruik
Meldt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:20 schreef Leonietje83 het volgende:
maar hoopte dat iemand hier misschien ook binnen enkele dagen van heel licht streepje naar knalstreep gegaan is? Ter geruststelling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohh irritant ja.. vooral als het onbekenden zijn. Ik zit nu in de fase dat alle bekenden eerst naar m'n buik kijken of ze al iets zien, vind ik ook irritant. En ik heb nooit strak zittende kleding aan dus dan moet m'n blouse omhoog zodat ze kunnen kijkenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:33 schreef Kuukske het volgende:
Op een feestje zijn vol onbekenden en na 5 minuten al de eerste "hoe lang moet je nog? Goh al een flinke buik zeg" hebben geïncasseerd. Bloed bloed bloed irritant.
In 5 dagen van tuurstreep naar knalstreep... Maar fijn dat jij dat ook had!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Meldt.
Althans, weet niet wat een paar dagen is? Van bijna niets naar donkerder dan de checkstreep in een een dag of vijf/zes later. MVM vrouw was ook onder de indruk van m'n streep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |