Mijn stukje nuance.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het kampioenschap gaat tussen Ajax en PSV, want Feyenoord heeft een zwaar overhyped team, ik walg ervan dat zo'n matig team als kampioenskandidaat wordt genoemd.
Dat zijn ongeveer jouw woorden. Totale onzin als je het mij vraagt, want zo veel beter zijn Ajax en PSV niet. Hoewel PSV op papier wel een behoorlijk elftal heeft.
IK WIN.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet dat Ajax bijzonder is, laat ik dat gezegd hebben.
Met Ozil, Kroos, Gundogan, Reus, Schweinsteiger, Hummelsquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zonder Alaba, Costa, Lewandowski en die Spanjaarden durf ik het wel aan.
Dat wint Nederland wel eventjes.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met Ozil, Kroos, Gundogan, Reus, Schweinsteiger, Hummels
Schweinsteigerquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met Ozil, Kroos, Gundogan, Reus, Schweinsteiger, Hummels
Prima nuance, maar dan nog ben ik het met je oneens dat Feyenoord niet meedoet om het kampioenschap. Want dat was je originele stelling, waar je mijn insziens niet op teruggekomen bent.quote:
Die gaan niet naar Rotterdam.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:12 schreef WethouderHekking het volgende:
Als Bayern wil wordt het 0-10.
Bedankt Kopsterk voor deze sterke conclusiequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:13 schreef Kopsterk het volgende:
Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat Bayern iets te goed voor de Bundesliga is.
Ik ben in zijn geheel niet overtuigd van Feyenoord. Ze doen het aanvallend allemaal hartstikke leuk, niks mis mee. Maar maar maar, verdedigend zijn ze echt vrij slap. Bijvoorbeeld afgelopen zondag had AZ genoeg ruimte om te voetballen maar waren ze veel te zwak om echt pijn te doen. Zijn ook niet veel ploegen die dat gaan lukken. Hoogstens een Vitesse of bij echt wondere dagen FC Groningen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Prima nuance, maar dan nog ben ik het met je oneens dat Feyenoord niet meedoet om het kampioenschap. Want dat was je originele stelling, waar je mijn insziens niet op teruggekomen bent.
De kracht van het team...quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:13 schreef Kopsterk het volgende:
Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat Bayern iets te goed voor de Bundesliga is.
Leuk, maar wat doet dit hier?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
VVSB Noordwijkerhout 2-0 FC Emmen
Opperkleurder vindt dit leuk.
Oh fuckquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Leuk, maar wat doet dit hier?
Is de kracht van team.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De kracht van het team...
Ik weet het nog niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:17 schreef Brammess het volgende:
Ik zie Bayern vrijdag winnen van Eintracht Frankfurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |