Oops sorry. Ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:36 schreef tweemeter het volgende:
Dat is toch geen leesbril, maar een gewone bril?
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:50 schreef MsMessy het volgende:
Dat is toch een Gucci logo en geen D&G?
Het merk D&G, de goedkope lijn van Dolce & Gabbana, bestaat niet meer.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:24 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
Aw ik heb zowel Gucci als D&G gepost!
Ze draagt twee soortgelijke brillen in de film!
Showen met merkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:58 schreef MsMessy het volgende:
Een montuur van 300 euro. Waar heb jij die geldboom staan? Zoveel betalen voor alleen een merk, ammenooitniet.
Ik zal eens de stad in gaan om het te passen. Dank u!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:29 schreef brambus het volgende:
ik heb bijna dezelfde bril, van het merk Easy Eyewear. 1277 C5 50-18
Loop eens binnen bij een speciaaloptiek, ipv bij een keten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:05 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
Nee, ik wil niet per se een merk, maar vind het montuur erg mooi. Als ik eigen merk zou vinden, zou ik het ook nemen, maar ik ben alles afgeweest. Hans Anders, Specsavers, Pearl
Ja, goed idee. Vandaag even doenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Loop eens binnen bij een speciaaloptiek, ipv bij een keten.
Je hebt het dagelijks op je hoofd en maakt een belangrijk onderdeel uit van je gezicht en je doet er jarenlang mee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:58 schreef MsMessy het volgende:
Een montuur van 300 euro. Waar heb jij die geldboom staan? Zoveel betalen voor alleen een merk, ammenooitniet.
Voor een totale bril misschien, maar alleen voor een montuurquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:54 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je hebt het dagelijks op je hoofd en maakt een belangrijk onderdeel uit van je gezicht en je doet er jarenlang mee.
Dan valt 300 wel mee
Kwestie van glazen vervangen, kan het montuur weer even mee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:01 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Voor een totale bril misschien, maar alleen voor een montuurEn veelal verandert de sterkte wel met een paar jaar. En ja als je een vergoeding krijgt van een zorgverzekeraar kan je dat misschien makkelijker doen, dan wanneer je die aanvullende vergoeding niet hebt. Ik geef mijn geld liever ook nog uit aan andere dingen, want ik heb die vergoeding dus niet.
Een overhemd kost mij tussen de 40 en 100 euro, een degelijke broek start vanaf 60-80 euro. Deze wissel ik meermalen per week. Mijn bril draag ik 18 uur per dag en zit pal op mijn neus en is dus een onderdeel van mijn gezicht.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:01 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Voor een totale bril misschien, maar alleen voor een montuurEn veelal verandert de sterkte wel met een paar jaar. En ja als je een vergoeding krijgt van een zorgverzekeraar kan je dat misschien makkelijker doen, dan wanneer je die aanvullende vergoeding niet hebt. Ik geef mijn geld liever ook nog uit aan andere dingen, want ik heb die vergoeding dus niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |