abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 10:36:30 #51
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_155008933
Als het echt is, dan snap ik wel dat TS zo reageert. Pubers zijn nou eenmaal heel gevoelig hiervoor. Willen graag gezien, gehoord en gewaardeerd worden.

Die jongen heeft het wat dat betreft slim aangepakt: eerst een vertrouwensband zien te realiseren, om vervolgens toe te werken naar zijn uiteindelijke doel. Een echte manipulator.

Alleen moet TS inzien dat die jongen foute bedoelingen heeft. Nog even en hij heeft je naakt voor de camera, om vervolgens dit vast te leggen en te verspreiden op het internet. Het is nog niet te laat voor TS gelukkig, maar dan moet ze het wel NU afkappen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_155008945
ik ken laura persoonlijk en ik weet dat ze dus echt is en heb al meerdere malen gezegt van kap met hem maar dan werd ze altijd boos op mij. dat ze zegt van nee hij chanteerd mij niet is is niet juist van de week heeft hij haar wel degelijk gechanteerd van lief en braaf zijn want anders. heb daar bewijs van.

ook heb ik van de week een site gevonden waar hij op staat (datingsite) waar hij dan niet 28 is maar 38 op staat maar hij zegt tegen haar van ja ben dat op die foto maar ben niet 38 en iemand anders flikt me dat blah blah blah. en ze geloofd hem weer. ze leerden elkaar kennen op leeftijd 14-27 hij is van maart zij is van mei. nu dus 15-28.
pi_155009194
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 10:37 schreef crazyman00 het volgende:
ik ken laura persoonlijk en ik weet dat ze dus echt is en heb al meerdere malen gezegt van kap met hem maar dan werd ze altijd boos op mij. dat ze zegt van nee hij chanteerd mij niet is is niet juist van de week heeft hij haar wel degelijk gechanteerd van lief en braaf zijn want anders. heb daar bewijs van.

ook heb ik van de week een site gevonden waar hij op staat (datingsite) waar hij dan niet 28 is maar 38 op staat maar hij zegt tegen haar van ja ben dat op die foto maar ben niet 38 en iemand anders flikt me dat blah blah blah. en ze geloofd hem weer. ze leerden elkaar kennen op leeftijd 14-27 hij is van maart zij is van mei. nu dus 15-28.
ga naar de politie of haar ouders dan
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_155009264
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 10:37 schreef crazyman00 het volgende:

Als je niet inziet dat die jongen fout is en niet mee kan stoppen ben je net zon debiel loverboy slachtoffertje nou slachtoffertje niet ze willen zelf aandacht ze zien er niet uit en als een jongen zocht die te hoog gegrepen qua uiterlijk is moet je tog zien dat het niet klopt een 13 jarige lelijke trol met een aantrekkelijke man met stijl dure kleren whake up sletten maarja blijkbaar willen ze het de enigste knappe jongen die ze kunnen krijgen zijn loverboys en jongens die geil zijn die kijken niet een hoe je er uit ziet
pi_155009394
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 22:02 schreef laurax1414 het volgende:

[..]

En niet alle mannen die je via internet leert kennen zijn alleen uit op sex.
Hahaha ja tuurlijk, ik ben zelf 15 geweest en je denkt dat je alles weet, andere mensen hebben nergens verstand van. Maar je hebt je ouders nog niets verteld, je weet dat je dom bezig bent.
  Moderator zaterdag 8 augustus 2015 @ 11:20:47 #56
441859 crew  Lenny77
pi_155009521
Stop hier onmiddellijk mee!
Er zijn inderdaad gevallen van jonge meisjes met oudere mannen die een relatie hebben maar die is dan wel gebaseerd op echt vertrouwen. Plus de meisjes zijn toch echt wel wat ouder...
Deze man vraagt dingen van jou die erg seksueel zijn. Daar zou sowieso alarm 1 moeten afgaan. Als je dan tegen hem zegt dat je dat liever niet wil dan zou iemand die je echt graag heeft je niet dwingen of zeggen dat je niet flauw moet doen. Dat is alarm 2. Ook al lijkt ie lief, hij is echt niet zo lief hoor. Maar jij bent op dit moment zo verliefd tot over je oren.. Je kan dat niet meer helder zien.
De vraag is: wat heeft hij van je? Heeft hij naaktfoto's? Heb je dingen voor de cam gedaan in je blootje?
Als het antwoord nee is: nooit geven!!
En zelfs als het ja is.. Hij kan jou er niet mee chanteren want dan sluiten ze m op! Hij is strafbaar. Besef dus dat jij de macht in handen hebt. Hij kan eigenlijk helemaal niets! En dat weet ie!
Ga er aub mee naar je ouders! Crazyman00, doe jij het anders! Iemand zal haar moeten beschermen want dit gaat zo vreselijk fout aflopen. Ze zal je later dankbaar zijn! En super dat jij er ook van weet... En meisje, echt het enige wat je ouders gaan doen is even grommelen op jou hoe je zo blind kon zijn maar ze gaan het wel oplossen voor je!!! En fatsoenlijk!

Nogmaals: dit kan zoooooo hard misgaan! Stop er nu mee!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_155009683
weg

[ Bericht 99% gewijzigd door Re op 08-08-2015 12:11:39 ]
pi_155009912

[ Bericht 100% gewijzigd door laurax1414 op 08-08-2015 12:49:24 ]
pi_155010273
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 11:47 schreef laurax1414 het volgende:
Kan dit topic ook gesloten worden door iemand?
Nope.

Denk je serieus dat je de enige bent voor hem? Lijkt me sterk namelijk.
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 12:13:14 #60
262 Re
Kiss & Swallow
pi_155010308
privegesprekken posten is notewaardig en banbaar
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_155010435
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 11:47 schreef laurax1414 het volgende:
Kan dit topic ook gesloten worden door iemand?
Hoezo lees je niet wat je wil lezen, denk je echt dat hij op een wit paard je komt halen hij je respecteert en jullie de zonsondergang tegemoet gaan rijden en nog lang en gelukkig gaan leven? Die man is alleen uit op seks, je bent vast een van de vele domme meisjes die hij probeert aan te zetten, daarbij hij is nog eens strafbaar bezig ook, als je mijn dochter was geweest had ik me kapot geschaamd voor je domme gedrag.
pi_155010449
Hoe heette dat meisje van laatst ook al weer, die bij haar familie op het vakantiepark wegrende naar een man die later een enorme viespeuk en kinderlokker bleek te zijn?

Heette die nou ook Laura?
"Pools are perfect for holding water"
pi_155010464
ah dus een gesprek erin zetten waar ik de namen en telefoonnummers heb verwijderd om anderen aan te tonen hoe hij doet tegen laura is banbaar. oke is dat ook weer duidelijk!
pi_155010483
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 12:22 schreef crazyman00 het volgende:
ah dus een gesprek erin zetten waar ik de namen en telefoonnummers heb verwijderd om anderen aan te tonen hoe hij doet tegen laura is banbaar. oke is dat ook weer duidelijk!
Ga naar de politie.
pi_155010495
quote:
Vertel het haar ouders.
"Pools are perfect for holding water"
pi_155010515
quote:
Fok! Hé
Zielige betutteling.

Dit doet me denken aan die familie die een pedo klemreedt en een paar flinke hoeken uitdeelde. _O_

Zoek hulp
pi_155010537
ze heeft er zelf een melding van gemaakt hier bij de site omdat ik een prive gesprek die ze in vertrouwen na mij stuurde hier poste al had ik de namen en nummers eruit gehaald. ik had het mischien niet moeten posten maar wou jullie of de lezers laten lezen hoe hij werkelijk doet en ik niet het enige vind dat het niet deugt want ja krijg te horen van doe niet zo overdreven.
pi_155010883
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 12:26 schreef crazyman00 het volgende:
ze heeft er zelf een melding van gemaakt hier bij de site omdat ik een prive gesprek die ze in vertrouwen na mij stuurde hier poste al had ik de namen en nummers eruit gehaald. ik had het mischien niet moeten posten maar wou jullie of de lezers laten lezen hoe hij werkelijk doet en ik niet het enige vind dat het niet deugt want ja krijg te horen van doe niet zo overdreven.
Ga naar haar ouders en de politie. Doe het.
(she/her)
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 12:49:31 #69
262 Re
Kiss & Swallow
pi_155010965
quote:
je motief was misschien goed maar het mag gewoon niet, wij kunnen niet controleren wat er privé is besproken, vandaar
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 12:59:04 #70
262 Re
Kiss & Swallow
pi_155011174
na overleg achter topic gesloten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')