ga naar de politie of haar ouders danquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:37 schreef crazyman00 het volgende:
ik ken laura persoonlijk en ik weet dat ze dus echt is en heb al meerdere malen gezegt van kap met hem maar dan werd ze altijd boos op mij. dat ze zegt van nee hij chanteerd mij niet is is niet juist van de week heeft hij haar wel degelijk gechanteerd van lief en braaf zijn want anders. heb daar bewijs van.
ook heb ik van de week een site gevonden waar hij op staat (datingsite) waar hij dan niet 28 is maar 38 op staat maar hij zegt tegen haar van ja ben dat op die foto maar ben niet 38 en iemand anders flikt me dat blah blah blah. en ze geloofd hem weer. ze leerden elkaar kennen op leeftijd 14-27 hij is van maart zij is van mei. nu dus 15-28.
Als je niet inziet dat die jongen fout is en niet mee kan stoppen ben je net zon debiel loverboy slachtoffertje nou slachtoffertje niet ze willen zelf aandacht ze zien er niet uit en als een jongen zocht die te hoog gegrepen qua uiterlijk is moet je tog zien dat het niet klopt een 13 jarige lelijke trol met een aantrekkelijke man met stijl dure kleren whake up sletten maarja blijkbaar willen ze het de enigste knappe jongen die ze kunnen krijgen zijn loverboys en jongens die geil zijn die kijken niet een hoe je er uit zietquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:37 schreef crazyman00 het volgende:
ik ken laura persoonlijk en ik weet dat ze dus echt is en heb al meerdere malen gezegt van kap met hem maar dan werd ze altijd boos op mij. dat ze zegt van nee hij chanteerd mij niet is is niet juist van de week heeft hij haar wel degelijk gechanteerd van lief en braaf zijn want anders. heb daar bewijs van.
ook heb ik van de week een site gevonden waar hij op staat (datingsite) waar hij dan niet 28 is maar 38 op staat maar hij zegt tegen haar van ja ben dat op die foto maar ben niet 38 en iemand anders flikt me dat blah blah blah. en ze geloofd hem weer. ze leerden elkaar kennen op leeftijd 14-27 hij is van maart zij is van mei. nu dus 15-28.
Hahaha ja tuurlijk, ik ben zelf 15 geweest en je denkt dat je alles weet, andere mensen hebben nergens verstand van. Maar je hebt je ouders nog niets verteld, je weet dat je dom bezig bent.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:02 schreef laurax1414 het volgende:
[..]
En niet alle mannen die je via internet leert kennen zijn alleen uit op sex.
Nope.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:47 schreef laurax1414 het volgende:
Kan dit topic ook gesloten worden door iemand?
Hoezo lees je niet wat je wil lezen, denk je echt dat hij op een wit paard je komt halen hij je respecteert en jullie de zonsondergang tegemoet gaan rijden en nog lang en gelukkig gaan leven? Die man is alleen uit op seks, je bent vast een van de vele domme meisjes die hij probeert aan te zetten, daarbij hij is nog eens strafbaar bezig ook, als je mijn dochter was geweest had ik me kapot geschaamd voor je domme gedrag.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:47 schreef laurax1414 het volgende:
Kan dit topic ook gesloten worden door iemand?
Ga naar de politie.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:22 schreef crazyman00 het volgende:
ah dus een gesprek erin zetten waar ik de namen en telefoonnummers heb verwijderd om anderen aan te tonen hoe hij doet tegen laura is banbaar. oke is dat ook weer duidelijk!
Vertel het haar ouders.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:22 schreef crazyman00 het volgende:
ah dus een gesprek erin zetten waar ik de namen en telefoonnummers heb verwijderd om anderen aan te tonen hoe hij doet tegen laura is banbaar. oke is dat ook weer duidelijk!
Fok! Héquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:22 schreef crazyman00 het volgende:
Ga naar haar ouders en de politie. Doe het.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:26 schreef crazyman00 het volgende:
ze heeft er zelf een melding van gemaakt hier bij de site omdat ik een prive gesprek die ze in vertrouwen na mij stuurde hier poste al had ik de namen en nummers eruit gehaald. ik had het mischien niet moeten posten maar wou jullie of de lezers laten lezen hoe hij werkelijk doet en ik niet het enige vind dat het niet deugt want ja krijg te horen van doe niet zo overdreven.
je motief was misschien goed maar het mag gewoon niet, wij kunnen niet controleren wat er privé is besproken, vandaarquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:22 schreef crazyman00 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |