abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154987379

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Het Legioen

Elvis Manu!
Hier vind je de OP.

Vaarwel Klaas! Het ga je goed, man!

Poll: Elia gaat het dit seizoen maken bij Feyenoord
Ja, natuurlijk.
Nee faalt wederom
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Dit, dus.
pi_154987382
Goeie TT ^O^
pi_154987385
Feyenoorder maakt maar een TT.
Dit, dus.
pi_154987391
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:10 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Hij is in ieder geval verstandiger dan z'n broertje die op z'n 15e naar City ging.
Dat valt nog te bezien, die is namelijk binnen en zal heus bij Feyenoord weer geen kans hebben gekregen. Als Kongolo weg gaat is het maar weer kijken waar hij terecht komt.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_154987397
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:11 schreef Buitendam het volgende:
BESTUUR TEGEN DE MUUR

of

GIO HANGEN WE APART
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 16:12:28 #6
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_154987407
Voorstel voor TT: Oldstars op weg naar plek 3
pi_154987409
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:11 schreef Buitendam het volgende:
bestuur tegen de muur
Ik ben inmiddels overleden.
pi_154987411
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:12 schreef H.FR het volgende:

[..]

BESTUUR TEGEN DE MUUR

of

GIO HANGEN WE APART
GIO NEEM JE ROTZOOI MEE!
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 16:12:46 #9
20758 Stringer
You have a nice day
pi_154987417
Elia, Kramer, Kuyt: prima linie voor de EDV hoor.

Vervolgens dubbele bezetting met Bilal, Kazim, Manu en Achahbar (denk alleen dat hij de verhuur ingaat).

Grootste zorgpuntje wordt het leerseizoen van Gio vrees ik.
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
pi_154987437
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:12 schreef Stringer het volgende:
Elia, Kramer, Kuyt: prima linie voor de EDV hoor.

Vervolgens dubbele bezetting met Bilal, Kazim, Manu en Achahbar,(denk alleen dat hij de verhuur ingaat).

Grootste zorgpuntje wordt het leerseizoen van Gio vrees ik.
Dat kan dan beter met jonge spelers.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 16:13:40 #11
20758 Stringer
You have a nice day
pi_154987455
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:13 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat kan dan beter met jonge spelers.
Ja dat punt had je al gemaakt geloof ik.
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 16:13:41 #12
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_154987456
Kongolo heeft z'n beste wedstrijden als back gespeeld en heeft daarmee ook een plaats in de WK2014 selectie verdiend. Sinds hij centraal speelt is het allemaal niet meer om aan te zien(op een reeks van 6 wedstrijden na) en mag hij niet eens dromen van Oranje. Misschien wordt het tijd dat hij dat zelf ook in ziet.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_154987474
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:13 schreef Stringer het volgende:

[..]

Ja dat punt had je al gemaakt geloof ik.
Kan geen kwaad om dat af en toe eens te herhalen.
pi_154987495
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:13 schreef satecl het volgende:
Kongolo heeft z'n beste wedstrijden als back gespeeld en heeft daarmee ook een plaats in de WK2014 selectie mee verdiend. Sinds hij centraal speelt is het allemaal niet meer om aan te zien(op een reeks van 6 wedstrijden na) en mag hij niet eens dromen van Oranje. Misschien wordt het tijd dat hij dat zelf ook in ziet.
Hij heeft in het begin ook gewoon heel goed centraal gestaan. Mede daardoor heeft ie ook zijn plekje afgedwongen in de selectie van Oranje, want iedereen zag dat die jongen talent heeft.
Dit, dus.
  Moderator vrijdag 7 augustus 2015 @ 16:15:37 #15
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_154987516
Ik stem voor #BESTUURTEGENDEMUUR

Maarja, zo ver krijgen we die politiek correcte modjes hier niet ;(
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 7 augustus 2015 @ 16:16:38 #16
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_154987542
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:10 schreef Happel het volgende:

[..]

Die zijn we inderdaad kwijt volgend seizoen. En de positivo's hier boeit het niet, want Kongolo kan er niks van en heeft het te hoog in zijn bol.

Man man man :N
Ben altijd groot fan geweest van Kongolo, maar hij staat nu al een tijdje niet goed te spelen toch? Als je dan nog steeds kan spelen, maar dan als linksback, zie ik het probleem niet zo. Als ie om die reden niet wil verlengen heeft ie gewoon 0 zelfreflectie. Maar oké, we hebben het over voetballers.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 16:17:38 #17
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_154987568
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:14 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Hij heeft in het begin ook gewoon heel goed centraal gestaan. Mede daardoor heeft ie ook zijn plekje afgedwongen in de selectie van Oranje, want iedereen zag dat die jongen talent heeft.
Hij heeft onder Koeman altijd linksback gestaan toch? De Vrij met Indi/Mathijsen stond centraal. Na het vertrek van Koeman heeft hij nooit meer bij Oranje gezeten.
pi_154987786
2,6 miljoen voor Kramer, best prijzig.
pi_154987811
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:17 schreef satecl het volgende:

[..]

Hij heeft onder Koeman altijd linksback gestaan toch? De Vrij met Indi/Mathijsen stond centraal. Na het vertrek van Koeman heeft hij nooit meer bij Oranje gezeten.
Grotendeels, ja. In Oranje kwam ie ook voor de backpositie.
Maar in de jeugd en Jong Oranje is Kongolo altijd de beoogde opvolger geweest voor een vertrekkende de Vrij en BMI, evenals van Beek. Kun je hem een contractverlenging aanbieden en Bottgehin aantrekken, maar dan is de kans dat hij Boetius herhaalt niet ondenkbaar. Op z'n zachtst gezegd.

Als je talent voor de cv positie niet goed genoeg speelt ga je dáár toch je energie in steken, in plaats van de zoveelste 25+er aantrekken voor +2 miljoen als je eindelijk weer geld hebt? Ik snap dat hele beleid om je eigen talenten nog voor hun 2e contractverlenging de deur uit te jagen niet.
Dit, dus.
pi_154987848
quote:
Kuyt maakt zijn officiële rentree tegen FC Utrecht, notabene de club waar hij doorbrak in de Eredivisie. “Het is bijzonder om de eerste officiële wedstrijd in De Kuip weer te spelen”, aldus de Katwijker in gesprek met RTV Rijnmond.

"Het gaat nu om het ‘echie’. Natuurlijk is het nog specialer dat ik tegen de club speel waar ik vijf jaar met heel veel plezier heb gespeeld. Toch wil ik ze met alle liefde pijn doen. Daar hebben we in de voorbereiding keihard naar toe gewerkt. Als we morgen winnen, kunnen we toch spreken van een goede voorbereiding.”

De verliespartijen tegen VVV-Venlo (2-1), Southampton (0-3) en Olympiakos (1-3) zeggen Kuyt dan ook niet veel. “Het blijven oefenwedstrijden. Ik denk dat we tegen sterke elftallen hebben gespeeld en we zijn niet tevreden over de resultaten van de laatste twee wedstrijden. Maar het is allemaal moeilijk te peilen. Uiteindelijk gaat het om de wedstrijd van morgen. Mijn oude club Fenerbahce kende een hele goede voorbereiding, maar ging er in de eerste de beste officiële wedstrijd met 3-0 af (tegen Shakhtar Donetsk, red.). Dan begin je ook niet lekker aan de competitie.”

Kuyt gelooft in een goede afloop tegen Utrecht. “Ik heb er alle vertrouwen in. We hebben een goed elftal. Er komt ook er nog wat bij, zoals Eljero Elia deze week bijvoorbeeld. Hij is een jongen die heel veel ervaring in het buitenland heeft opgedaan. Ik had verwacht dat hij veel meer uit zijn carriere zou halen. Maar de laatste dagen barstte hij van de ambitie, hij wil zich laten zien aan het publiek. Het is een fantastische vleugelspeler. Ik hoop dat hij de dingen gaat laten zien die ik van hem verwacht.”
pi_154987869
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:25 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Maar in de jeugd en Jong Oranje is Kongolo altijd de beoogde opvolger geweest voor een vertrekkende de Vrij en BMI, evenals van Beek. Kun je hem een contractverlenging aanbieden en Bottgehin aantrekken, maar dan is de kans dat hij Boetius herhaalt niet ondenkbaar. Op z'n zachtst gezegd.

Als je talent voor de cv positie niet goed genoeg speelt ga je dáár toch je energie in steken, in plaats van de zoveelste 25+er aantrekken voor +2 miljoen als je eindelijk weer geld hebt? Ik snap dat hele beleid om je eigen talenten nog voor hun 2e contractverlenging de deur uit te jagen niet.
Ik ook niet. Je wil dat ze zo lang mogelijk bij je spelen lijkt me.
  Moderator vrijdag 7 augustus 2015 @ 16:29:50 #22
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_154987928
quote:

[..]

Reageer es op mijn post.
pi_154987963
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:29 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Reageer es op mijn post.
Ik zie je alleen op Happel reageren? Quote even nog een keer dan.
Dit, dus.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 16:39:37 #24
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_154988282
quote:

[..]

Je hebt wel een punt. Maar als meneer Kongolo al 20 wedstrijd beschamend slecht speelt, en in deze voorbereiding ook weer keihard door de mand valt.... wie is meneer Kongolo dan om te zeggen dat er geen versterking moet komen en maar niet meer gaat bijtekenen? Beetje zelfreflectie is helemaal niet verkeerd. Of wil hij net als Leerdam eindigen?

De Vrij begon ook als back, ging toen de tijd rijp was centraal spelen. Dat ging prima. Rutten heeft dat misschien te snel gedaan. Want op linksback speelde hij echt foutloos. Bizar hoe goed hij was onder Koeman.

Indi heeft uiteindelijk ook 3 seizoenen als back gespeeld, omdat hij centraal blijkbaar niet aankon. Sterker nog: Bij Porto speelt hij ook 'gewoon weer' als back. Áls hij speelt, want meestal zit hij op de bank.
pi_154988301
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:12 schreef BadderHaring het volgende:
Voorstel voor TT: Oldstars op weg naar plek 3
Walking Football Champions 2015/16
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')