Gelukkig ligt ie nog 4 jaar vast dus weglopen zal ie nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:54 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Kuyt in de spits. Haal je Bilal binnen voor circa 3 mln en dan krijgt die gozert nieteens een echte kans. Wat een beleid.
Kuyt wissel hihahoquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:54 schreef PizzaGeit het volgende:
Ach, volgens mij zag Gio het best wel zitten in Bilal dus wellicht is er nog hoop.
Lekker weg laten kwijnen heb je inderdaad veel meer aan. Goed voor z'n transferwaarde ook.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Gelukkig ligt ie nog 4 jaar vast dus weglopen zal ie niet
En hij werkt hard. Dat is ook kei belangrijk bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:55 schreef F.M.D. het volgende:
Gio: 'kramer past bij Feyenoord'
Hij is lang, hij is slungelig, heeft weinig techniek. Kortom hij past bij Feyenoord!
Ik zeg niet dat ik het leuk vindquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekker weg laten kwijnen heb je inderdaad veel meer aan. Goed voor z'n transferwaarde ook.
Dit dus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekker weg laten kwijnen heb je inderdaad veel meer aan. Goed voor z'n transferwaarde ook.
Gemiste kans inderdaadquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:56 schreef onlogisch het volgende:
#BESTUURTEGENDEMUUR had een betere TT geweest
Dat valt volgens mij wel tegen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En hij werkt hard. Dat is ook kei belangrijk bij Feyenoord.
Sleegers heeft nog maar 1 jaar contract toch? Verhuren en verlengen dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:58 schreef Maastoren het volgende:
Kazim, Vilhena en Nelom verkopen. Sleegers en Achahbar verhuren.
Ja, maar straks is Elia fit. Die haal je ook niet voor de bank normaal gesproken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:58 schreef Tortugal het volgende:
Maar Bilal speelt toch gewoon op linksvoor morgen
Lijkt me vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sleegers heeft nog maar 1 jaar contract toch? Verhuren en verlengen dan?
Wie wil Kazim nou kopen. En Nelomquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:58 schreef Maastoren het volgende:
WAT IS DIT ALLEMAALtwitter:johanvanboven twitterde op vrijdag 07-08-2015 om 13:57:03Kazim is niet langer een optie voor op de vleugels, zegt Van Bronckhorst. #feyenoord reageer retweet
Niet zo zwartgallig. Morgen gaan we gewoon winnen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:59 schreef Maastoren het volgende:
Zal morgen wel
Vermeer
Karsdorp-Van Beek- Kongolo-Nelom
Vejinovic-El Ahmadi-Toornstra
Bilal-Kuyt-Kazim
worden
1-2 voor Utrecht.
Hopelijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sleegers heeft nog maar 1 jaar contract toch? Verhuren en verlengen dan?
Ik heb zelden zoveel onduidelijkheid over de opstelling meegemaakt als nu met Gioquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:00 schreef Maastoren het volgende:
WAT IS DIT ALLEMAALtwitter:johanvanboven twitterde op vrijdag 07-08-2015 om 13:57:03Kazim is niet langer een optie voor op de vleugels, zegt Van Bronckhorst. #feyenoord reageer retweet
Achahbar houden! Verder primaquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:58 schreef Maastoren het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |