Dat maakt niet zoveel uit. Wij hebben hier journalistentv-personalities die Kamerleden snotneuzen noemen op de staatstelevisie, dat past juist bij een vrije publieke omroep.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:27 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Ik mag niet hopen dat die omroep door belasting betalers betaald word?
Tegenspraak!!!! Van gehersenspoelden, ja daar kun je wel een nuttige discussie mee voeren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja je zegt dit wel vaker en toch kom je elke keer terug om je one liners te plaatsen. Zodra je tegenspraak krijgt dan roep je iets met policor, weg kijken en dat mensen met een andere mening dom zijn.
Wat jij wil.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, het is jouw waarheid, niet de waarheid. Dat is een wereld van verschil.
Policor en dan zeggen dat jij iets onderbouwt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:29 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Wel alles lezen he? Nu niet gaan cherrypicken, ik weet dat de policor dat graag doet.
Ik zei: ik weet het niet, jij wel?
En nog een praktijk voorbeeld eronder.
Ik onderbouw, jij ook?
Jij bent wel heel erg van het zwart/wit he?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Policor en dan zeggen dat jij iets onderbouwt.
Het enige voorbeeld wat je hebt is dat van de AFA om je claim te bewijzen dat al die smerige reacties van het pvv kamp wel nep moeten zijn. Je hebt net zelf toe gegeven dat er mensen bij zitten die zo reageren omdat ze zoals je zelf zegt emotioneel zijn. En nu zijn het ineens infiltranten om de pvv in een kwaad dag licht te zetten?
Jawel hoor maar ik geloof dat de meeste van dit soort reacties gewoon geplaatst worden onder hun eigen naam.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:34 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Jij bent wel heel erg van het zwart/wit he?
Grijs bestaat niet.
Je kan toch niet ontkennen dat de waarheid ergens in het midden moet liggen ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:35 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Boeien als hij/zij zo wil denken, ik verlies er geen seconde slaap aan hoor.
Dat bedoel ik niet, maar als hiervoor belastinggeld wordt gebruikt om persoonlijke meningen Door te drukken vind ik dat wel kwalijk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:30 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dat maakt niet zoveel uit. Wij hebben hier journalistentv-personalities die Kamerleden snotneuzen noemen op de staatstelevisie, dat past juist bij een vrije publieke omroep.
Wat ik wil is niet zo heel erg relevant in deze. Het gaat er meer om dat jij constant loopt te roepen dat het 'de waarheid' is dat de islam Nederland overneemt. Dat is gewoon een bewering die kant noch wal raakt.quote:
Nou dan blijf je dat fijn denken toch?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jawel hoor maar ik geloof dat de meeste van dit soort reacties gewoon geplaatst worden onder hun eigen naam.
Niets moet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kan toch niet ontkennen dat de waarheid ergens in het midden moet liggen ?
Wat jij wil.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ik wil is niet zo heel erg relevant in deze. Het gaat er meer om dat jij constant loopt te roepen dat het 'de waarheid' is dat de islam Nederland overneemt. Dat is gewoon een bewering die kant noch wal raakt.
Omg.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:38 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nou dan blijf je dat fijn denken toch?
Vooral niet openstaan voor andere meningen, standpunten, ervaringen om je mening te vormen, welnee, pakken wat je gebruiken kan, de rest weglachen of ridiculiseren en dan vooral gek vinden dat de ander zo geen discussie kan of gaat voeren.
Fijn he? In lalaland.
Doordrukken? Als iemand een mening uit, is dat niet direct doordrukken, ook niet als het een presentator is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:37 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, maar als hiervoor belastinggeld wordt gebruikt om persoonlijke meningen Door te drukken vind ik dat wel kwalijk.
Je gedraagt je anders exact als een moslimfundamentalist die zijn koran als enige en absolute waarheid ziet. Ik vind dat een beetje kortzichtig van je.quote:
Niet van belastinggeld vind ik. Anders is de omroep niet. Onafhankelijkquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:39 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Doordrukken? Als iemand een mening uit, is dat niet direct doordrukken, ook niet als het een presentator is.
Dat mag.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je gedraagt je anders exact als een moslimfundamentalist die zijn koran als enige en absolute waarheid ziet. Ik vind dat een beetje kortzichtig van je.
Je denkt toch niet echt dat ik het voor de honderdste keer helemaal gaat uittypen en voorkauwen met als resultaat dat het helemaal niet gelezen gaat worden, of misschien wel maar geen reactie erop komt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja heb je welles beter gezien hoor. Dit slaat echt nergens op.
Als mensen hier niet doorheen kunnen kijken, is dat hun eigen probleem wat mij betreft. Overigens is het geen wereldschokkende mening die ze uit. Ze zegt in feite dat je niet racistisch moet zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:41 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Niet van belastinggeld vind ik. Anders is de omroep niet. Onafhankelijk
Mening geven doe je maar in je vrije tijd...
Dus je houdt het alleen bij je oneliners?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:43 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat ik het voor de honderdste keer helemaal gaat uittypen en voorkauwen met als resultaat dat het helemaal niet gelezen gaat worden, of misschien wel maar geen reactie erop komt.
Die tijd heb ik gehad.
Geloof wat je wil geloven.
Dat mag.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus je houdt het alleen bij je oneliners?
Nou eigenlijk wel dat is een waarde oordeel. Plus dan word het een stazi omroep dat moet je niet willen..quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:44 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Als mensen hier niet doorheen kunnen kijken, is dat hun eigen probleem wat mij betreft. Overigens is het geen wereldschokkende mening die ze uit. Ze zegt in feite dat je niet racistisch moet zijn.
Voel je vrij om niet op mij te reageren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus je houdt het alleen bij je oneliners?
Naar mijn weten is racisme nog altijd verboden en niet slechts een mening.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:45 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel dat is een waarde oordeel. Plus dan word het een stazi omroep dat moet je niet willen..
Pfff racisme wordt gewoon te snel geroepen. Je weet hoe dat gaat tegenwoordig.. Ik ben tegen buitenlanders of ik mag turken niet of negers en je bent racist..quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Naar mijn weten is racisme nog altijd verboden en niet slechts een mening.
Een staziomroep drukt het standpunt van de regering door. Deze presentator geeft een waardeoordeel over iets wat zij persoonlijk belangrijk vindt. Het is opmerkelijk en misschien zelfs ongepast, maar het lijkt in de verste verte nog niet op propaganda.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:45 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel dat is een waarde oordeel. Plus dan word het een stazi omroep dat moet je niet willen..
Juist, dat is nog wel het grootste probleem tegenwoordig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:49 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Pfff racisme wordt gewoon te snel geroepen. Je weet hoe dat gaat tegenwoordig.. Ik ben tegen buitenlanders of ik mag turken niet of negers en je bent racist..
Ik mag Turken of negers niet is inderdaad racistisch, maar dat maakt niet uit. Het wordt pas relevant als je ook zo handelt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:49 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Pfff racisme wordt gewoon te snel geroepen. Je weet hoe dat gaat tegenwoordig.. Ik ben tegen buitenlanders of ik mag turken niet of negers en je bent racist..
Dit is puuuure propaganda. Je mag niet tegen immigranten en dan vooral azielzoekers zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:50 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Een staziomroep drukt het standpunt van de regering door. Deze presentator geeft een waardeoordeel over iets wat zij persoonlijk belangrijk vindt. Het is opmerkelijk en misschien zelfs ongepast, maar het lijkt in de verste verte nog niet op propaganda.
Haha sws niet.. Zoek maar eerst op.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:52 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik mag Turken of negers niet is inderdaad racistisch, maar dat maakt niet uit. Het wordt pas relevant als je ook zo handelt.
Ze zegt dat je niet moet roepen dat 'het smerig ongedierte moet verdrinken' en keurt aanvallen op azc's af. Dat laatste mag wettelijk niet eens.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:52 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Dit is puuuure propaganda. Je mag niet tegen immigranten en dan vooral azielzoekers zijn.
Alsof ze dit namens zich zelf zegt
Laat ze dat in haar vrije tijd op twitter doen ofzo...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:53 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ze zegt dat je niet moet roepen dat 'het smerig ongedierte moet verdrinken' en keurt aanvallen op azc's af. Dat laatste mag wettelijk niet eens.
Iemand niet mogen enkel op basis van iemands ras is de meest duidelijke vorm van racisme die er is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:52 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Haha sws niet.. Zoek maar eerst op.
Wettelijke of jouw interpretatie van racismequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:54 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Iemand niet mogen enkel op basis van iemands ras is de meest duidelijke vorm van racisme die er is.
Wat is jouw definitie, ben ik wel heel benieuwd naar dan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:56 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Wettelijke of jouw interpretatie van racisme
Je mag best zeggen 'ik wil graag minder asielzoekers', maar het slaat nergens op als je zegt 'schiet die dobbernegers maar naar de bodem van de zee'.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:52 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Dit is puuuure propaganda. Je mag niet tegen immigranten en dan vooral azielzoekers zijn.
Alsof ze dit namens zich zelf zegt
Weeer dat oh ik mag, mag ik gewoon zelf bepalen wat ik zeg..quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag best zeggen 'ik wil graag minder asielzoekers', maar het slaat nergens op als je zegt 'schiet die dobbernegers maar naar de bodem van de zee'.
Wettelijk niet nee, welkom in een rechtsstaat.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:58 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Weeer dat oh ik mag, mag ik gewoon zelf bepalen wat ik zeg..
Je mag best bepalen wat je zelf zegt. Onthoud alleen dat er aan bepaalde uitspraken ook consequenties kunnen zittenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:58 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Weeer dat oh ik mag, mag ik gewoon zelf bepalen wat ik zeg..
Draai het maar om, jij bent geobsedeerd met racisme..quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:57 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie, ben ik wel heel benieuwd naar dan.
Totaal niet, ik ben (wellicht net als jij) anti-islam, maar kan wel het verschil zien tussen een Turk en een moslim.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:59 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Draai het maar om, jij bent geobsedeerd met racisme..
Oke knap van jou.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 02:00 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Totaal niet, ik ben (wellicht net als jij) anti-islam, maar kan wel het verschil zien tussen een Turk en een moslim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |