abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154981559
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 13:03 schreef Constermock het volgende:

[..]

Dat vind ik zeker normaal.

Heb jij bewijs dat zij geen oplichters zijn?

Juist, dat dacht ik al.
Uit het feit dat na onderzoek van IND is vastgesteld dat ze asiel krijgen is de enige juiste constatering dat dat bewijs er inderdaad is.
pi_154981597
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 13:05 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Uit het feit dat na onderzoek van IND is vastgesteld dat ze asiel krijgen is de enige juiste constatering dat dat bewijs er inderdaad is.
Ze hoeven het alleen maar aannemelijk te maken, ze hoeven niets aan te tonen.

De enige constatering is dat het asielbeleid door en door verrot is.
pi_154981600
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 13:04 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

hij stelt ook dat de echte vluchtelingen hier niet zijn.
Overheen gelezen.
Daar ben ik het niet mee eens iig, er zijn hier zat vluchtelingen.

[ Bericht 7% gewijzigd door bijdehand op 07-08-2015 13:12:28 ]
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_154981602
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 12:39 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Precies, de term racist is compleet uitgehold.
Nee hoor. Dat er mensen zijn die de term veel te makkelijk gebruiken maakt niet dat die is uitgehold. Dat er mensen zijn die die term graag uitgehold zien omdat ze het graag bagetelliseren wanneer ze als racist worden geidentifeceerd doet dat evenmin.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_154981611
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 13:04 schreef Constermock het volgende:

[..]

Hoe noem jij de mensen die tienduizenden euro's betalen om hierheen te komen? Zijn dat vluchtelingen volgens jou?
Waarom niet, als jij geld hebt kun je niet last krijgen van een oorlog of van vervolging? Daarnaast hoe weet jij dat die mensen zo rijk zijn?
pi_154981628
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 13:06 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Waarom niet, als jij geld hebt kun je niet last krijgen van een oorlog of van vervolging? Daarnaast hoe weet jij dat die mensen zo rijk zijn?
Jij leest het nieuws niet? Jij kijkt geen tv? Jij googelt nooit?
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 13:11:14 #32
262 Re
Kiss & Swallow
pi_154981800
quote:

[..]

Hoe noem jij de mensen die tienduizenden euro's betalen om hierheen te komen? Zijn dat vluchtelingen volgens jou?
mensen met geld? die mogen natuurlijk niet vluchten of opportuun een beter leven opzoeken in een veilige omgeving
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_154981829
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 13:06 schreef Constermock het volgende:

[..]

Jij leest het nieuws niet? Jij kijkt geen tv? Jij googelt nooit?
ik lees heel veel, ook allemaal beweringen zonder onderbouwing, allemaal foute beweringen en allemaal onzin die ontstaat door gebrek aan kennis. Maar blijkbaar heb je geen onderbouwing en beschuldig je dus een hele grote groep mensen zonder enige onderbouwing.

Weet je dat het strafbaar is?
quote:
Ook oproepen om het blanke ras te beschermen tegen immigratie en het
afschilderen van asielzoekers en immigranten als criminelen
leidden tot veroordelingen.
http://www.ivir.nl/publicaties/download/683

Hoe kun jij nu die mensen iets kwalijk nemen terwijl jezelf geen respect hebt voor de wetten in Nederland?
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 13:12:20 #34
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_154981835
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 12:34 schreef bijdehand het volgende:
Als het woord racisme niet meer lukraak gebruikt wordt, zal dat zal een hoop schelen. Soms worden mensen uitgemaakt voor racist terwijl daar echt geen sprake van is.
Als mensen het woord 'racisme' niet meer serieus nemen omdat er enkele gevallen zijn waarin zijzelf niet inzien hoe het racistisch is, en nog enkele gevallen waarin het onterecht gebruikt wordt, zijn die mensen debielen. Niemand stopt met kanker serieus te nemen omdat sommige mensen dat te pas en te onpas in hun discours verwerken.
pi_154981889
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 13:12 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

ik lees heel veel, ook allemaal beweringen zonder onderbouwing, allemaal foute beweringen en allemaal onzin die ontstaat door gebrek aan kennis. Maar blijkbaar heb je geen onderbouwing en beschuldig je dus een hele grote groep mensen zonder enige onderbouwing.

Weet je dat het strafbaar is?

[..]

http://www.ivir.nl/publicaties/download/683

Hoe kun jij nu die mensen iets kwalijk nemen terwijl jezelf geen respect hebt voor de wetten in Nederland?
Ik roep nergens op om het blanke ras te beschermen :')

Typisch links.

Ik hoop alleen dat het asielbeleid wordt aangepast zodat het eerlijker is naar zowel de echte vluchtelingen als de Nederlandse bevolking.
pi_154981917
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 13:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Als mensen het woord 'racisme' niet meer serieus nemen omdat er enkele gevallen zijn waarin zijzelf niet inzien hoe het racistisch is, en nog enkele gevallen waarin het onterecht gebruikt wordt, zijn die mensen debielen. Niemand stopt met kanker serieus te nemen omdat sommige mensen dat te pas en te onpas in hun discours verwerken.
Uiteraard niet, toch blijft het zonde en onnodig om een begrip minder 'hard' te maken.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 13:14:51 #37
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_154981935
quote:

[..]

Even ter nuancering: de meesten betalen geen tienduizenden euro's. Ze betalen een klein bedrag en beloven de rest van hun schuld te voldoen als ze eenmaal in Nederland zijn.
pi_154981954
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 13:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nouja, het verschil met kanker is dat kanker gewoon kanker is. Of iets daadwerkelijk racisme is wordt steeds meer aan de fantasie over gelaten.
Conscience do cost.
pi_154981959
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 13:14 schreef Constermock het volgende:

[..]

Ik roep nergens op om het blanke ras te beschermen :')

Typisch links.

Ik hoop alleen dat het asielbeleid wordt aangepast zodat het eerlijker is naar zowel de echte vluchtelingen als de Nederlandse bevolking.
Als er iets dik gedrukt staat is dat waarschijnlijk het voor jou belangrijke deel van een citaat.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 13:15:32 #40
262 Re
Kiss & Swallow
pi_154981962
er is trouwens niets mis met de evolutie van een word zoals racisme, iedereen begrijp wel dat als je je haat berust op bepaalde kenmerken van een bevolkingsgroep dit ook onder die term is gaan vallen

[ Bericht 1% gewijzigd door Re op 07-08-2015 13:21:21 ]
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 13:16:01 #41
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_154981983
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 13:14 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Uiteraard niet, toch blijft het zonde en onnodig om een begrip minder 'hard' te maken.
Wie maakt het begrip minder hard? Naar mijn ervaring zijn dat vooral de mensen die van racisme beschuldigd worden. Het is namelijk een erg makkelijke manier om die kritiek weg te wuiven.
pi_154981987
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 13:15 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Als er iets dik gedrukt staat is dat waarschijnlijk het voor jou belangrijke deel van een citaat.
Blijkbaar is het voor jou erg belangrijk, dat jij het nodig vind om te posten en dik te drukken.

Mag ik daar niet op reageren?
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 13:16:14 #43
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_154981989
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 13:15 schreef ems. het volgende:

[..]

Nouja, het verschil met kanker is dat kanker gewoon kanker is. Of iets daadwerkelijk racisme is wordt steeds meer aan de fantasie over gelaten.
Niet echt.
pi_154982093
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 13:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Niet echt.
ok.
Conscience do cost.
pi_154982111
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 13:16 schreef Constermock het volgende:

[..]

Blijkbaar is het voor jou erg belangrijk, dat jij het nodig vind om te posten en dik te drukken.

Mag ik daar niet op reageren?
Ach de volgende poging om het niet over de inhoud te hebben. Ik laat het er maar bij en dan mogen de mods kijken of ze voldoen aan de wetten wel belangrijk vinden en wat daar de gevolgen van moeten zijn.
pi_154982216
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 13:20 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ach de volgende poging om het niet over de inhoud te hebben. Ik laat het er maar bij en dan mogen de mods kijken of ze voldoen aan de wetten wel belangrijk vinden en wat daar de gevolgen van moeten zijn.
Aha, ik heb kritiek op het asielbeleid, en dan ben ik strafbaar? Ga lekker ergens anders dreigen, extremist }:|

Ben jij er toevallig eentje uit dit bericht?

'Migranten Calais opgejut door linkse activisten'
pi_154982356
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 13:23 schreef Constermock het volgende:

[..]

Aha, ik heb kritiek op het asielbeleid, en dan ben ik strafbaar? Ga lekker ergens anders dreigen, extremist }:|

Ben jij er toevallig eentje uit dit bericht?

'Migranten Calais opgejut door linkse activisten'
Nee je bent strafbaar vanwege jouw eerdere reactie.

Als je zo dom bent om een poging te doen mij te beledigen met insinuerende vragen dan moet je dat zelf weten, behoudens dan het beleid van FOK!. Blijkbaar is dat jouw stijl van "discussiėren" niet de mijne.
pi_154982436
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 13:28 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nee je bent strafbaar vanwege jouw eerdere reactie.

Als je zo dom bent om een poging te doen mij te beledigen met insinuerende vragen dan moet je dat zelf weten, behoudens dan het beleid van FOK!. Blijkbaar is dat jouw stijl van "discussiėren" niet de mijne.
Natuurlijk. Ik ben net zo min strafbaar voor kritiek op gelukszoekers als jij voor landverraad. Nogmaals, niet met de wet schermen als je er geen kennis van hebt.

Ontken jij dat er oplichters tussenzitten?

Zou je ook antwoord op mijn vraag willen geven, in plaats van alleen maar stoer doen? Ben jij zo'n linkse extremist? Ben jij zo'n AFA type?
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 13:34:17 #49
262 Re
Kiss & Swallow
pi_154982564
oeh, kijken wie de grootste piemel heeft, topic
pi_154982616
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 13:30 schreef Constermock het volgende:

[..]

Natuurlijk. Ik ben net zo min strafbaar voor kritiek op gelukszoekers als jij voor landverraad. Nogmaals, niet met de wet schermen als je er geen kennis van hebt.

Ontken jij dat er oplichters tussenzitten?

Zou je ook antwoord op mijn vraag willen geven, in plaats van alleen maar stoer doen? Ben jij zo'n linkse extremist? Ben jij zo'n AFA type?
Hoe amusant ik de discussie ook vind ik ga me niet herhalen, de onderbouwing heb ik al gegeven, lees desnoods dat hele document in de link. Op persoonlijke vragen ga ik niet in en speculeren doe ik ook niet omdat het geen toegevoegde waarde heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')