SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 4% gewijzigd door Faeroer op 07-08-2015 11:39:57 ]
Ik was zeker laatste bij voetbal en basketbal, want ik bleef gewoon lekker zitten en kreeg strafwerk. Dat strafwerk was leerzamer dan die ziekte sport.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:15 schreef Questular het volgende:
Mensen die haten op voetbal zijn waarschijnlijk de jochies geweest die vroeger als laatste gekozen werden als er teams werden gemaakt op het schoolplein. Vervolgens mochten ze gaan keepen.
#firstpickmasterrace
dit inderdaadquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:15 schreef Questular het volgende:
Mensen die haten op voetbal zijn waarschijnlijk de jochies geweest die vroeger als laatste gekozen werden als er teams werden gemaakt op het schoolplein. Vervolgens mochten ze gaan keepen.
#firstpickmasterrace
Zou wel leuk zijn als je gewoon iedereen kapot mocht trappen zonder kaarten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:17 schreef seto het volgende:
[..]
dit inderdaad
je kan een probleem hebben met schwalbes maar mensen die keihard anti-voetbal zijn zijn meestal sukkeltjes
Dat was echt een kutspel. Ik keek meestal vanaf de zijkant, de beste spot wmb.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:42 schreef Questular het volgende:
Dat hadden we vroeger op school, werd je door de benen gespeeld dan werd je vogelvrij verklaard totdat je, een van te voren bepaald, object bereikt had.
doodschoppertjequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:42 schreef Questular het volgende:
Dat hadden we vroeger op school, werd je door de benen gespeeld dan werd je vogelvrij verklaard totdat je, een van te voren bepaald, object bereikt had.
Waarheid.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:15 schreef Questular het volgende:
#firstpickmasterrace
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:16 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik was zeker laatste bij voetbal en basketbal, want ik bleef gewoon lekker zitten en kreeg strafwerk. Dat strafwerk was leerzamer dan die ziekte sport.
#lastpickrebelrace
Bij ons heette dat gewoon poorten.quote:
lol stuutjequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:16 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik was zeker laatste bij voetbal en basketbal, want ik bleef gewoon lekker zitten en kreeg strafwerk. Dat strafwerk was leerzamer dan die ziekte sport.
#lastpickrebelrace
daaromquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:54 schreef Faeroer het volgende:
Waarom doen ze nooit dumbbells bij gym dan?
omgomg feli jungequote:
nee moet nog jaartje manquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
omgomg feli junge
Maar waarom ga je niet ff een goede baan zoeken, je hebt je BBA toch?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee moet nog jaartje man
daarna ga ik proberen om binnen te komen op een olieplatform
kan je hier aub meer over vertellenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Ken iemand die daar werkt. Luxe x 1929291919299102
Srs? Ik moet hem leren kennen. Schijnt dat je de beste kansen heb als je via-via erin stroomt, is anders niet te doen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Ken iemand die daar werkt. Luxe x 1929291919299102
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |