Ben al een half jaar ziek. Gisteren heel de dag in bed gelegen. Om 3 uur opgestaan. Vanmiddag naar de internist. Weet nooit wat de dag me brengt. Nu voel ik me redelijk. Wel erg moe, het gaat net. Kan zijn dat ik zo ga liggen. Kan ook zijn dat ik het de hele dag red. Tot zover Dokter Corrie. Terug naar de studio......quote:
Ik dank u.quote:
Ik heb niet de illusie dat ze zich van een "nee" iets zouden aantrekken...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 07:56 schreef penny-wise het volgende:
Zo zo, vrouwen die nee zeggen tegen IS. Dat zijn ze niet gewend zeker.....
Ik ook niet, maar ze hadden het vast niet gedacht....quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb niet de illusie dat ze zich van een "nee" iets zouden aantrekken...
Dan wacht je toch even met publicatie?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 05:41 schreef tong80 het volgende:
Het bericht is nog niet bevestigd door een onafhankelijke bron.
Hier zit wel wat in inderdaad. Waarom zouden ze vrouwen executeren die hun kinderen kunnen uitpoepen op jaarbasis?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:08 schreef de_boswachter het volgende:
Propagandaverhaal van het Westen.
Alsof die strijders die meiden dan niet tot sex zouden dwingen..... lol.
Die gasten zijn ook niet gek, 19 warme kutjes executeren. Yeah right.
Ies haram! want niet mosimquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hier zit wel wat in inderdaad. Waarom zouden ze vrouwen executeren die hun kinderen kunnen uitpoepen op jaarbasis?
Omdat de propaganda die ze maken als ze ze executeren waardevoller is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hier zit wel wat in inderdaad. Waarom zouden ze vrouwen executeren die hun kinderen kunnen uitpoepen op jaarbasis?
Ik geloof niet in al die executieverhalen. Nu ook. Ik zie een plaatje van een goedkope kuttruck met daarop een lullig kooitje waarin een aantal dames staat in maagdelijk witte tenues. Wanneer er verzet was geweest dan waren deze huispakken toch smerig geweest?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Omdat de propaganda die ze maken als ze ze executeren waardevoller is.
Nee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik geloof niet in al die executieverhalen. Nu ook. Ik zie een plaatje van een goedkope kuttruck met daarop een lullig kooitje waarin een aantal dames staat in maagdelijk witte tenues. Wanneer er verzet was geweest dan waren deze huispakken toch smerig geweest?
Waarom zou ik? Jij beoordeelt het vanuit je veilige stoel toch als de waarheid? Waarom zou jouw mening beter zijn dan de mijne? Waarom zou jij niet moeten afreizen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:35 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Nee.
Maar prima, ga er zelf kijken. We wachten met smart op je verslag over de vermeende executies in de zandbak.
Het is een propagandaverhaal voor het westen. Die duizenden andere kutjes die seks weigeren, worden daar gewoon toe gedwongen. En na het executeren van deze meisjes zullen er heel wat minder weigeraars zijn, dat is ook gewoon een doel van deze video.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:08 schreef de_boswachter het volgende:
Propagandaverhaal van het Westen.
Alsof die strijders die meiden dan niet tot sex zouden dwingen..... lol.
Die gasten zijn ook niet gek, 19 warme kutjes executeren. Yeah right.
Misschien moet je getrakteerd worden op wat livelink filmpjes?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik geloof niet in al die executieverhalen. Nu ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |