SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiterlijkeverzorgingenzulksvraag: gaan jullie nog naar de kapper enzo? Ik vergeet dat echt sinds een maand of vijf en het ziet er niet uit!
Ik word echt een moeke.![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:01 schreef ingee het volgende:
Lieve meet kinders!
En hoi lieve flubberbuikjes allemaal!Daar zijn die lieve baby's uitgekomen he!
(Oke nee ik haat ook mee, zeker tussen mijn jonge frisse collega's, gemiddeld maatje 34.)Ik ga maar 1 of 2 x per jaar, vaker 1 keer eigenlijk. Zwanger nog geweest, dus kan nog wel even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiterlijkeverzorgingenzulksvraag: gaan jullie nog naar de kapper enzo? Ik vergeet dat echt sinds een maand of vijf en het ziet er niet uit!
Ik word echt een moeke.
Maar dan ga je toch lekker naar de kapper!
plus dat mijn tetten dan voor mijn ogen hangenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:16 schreef ingee het volgende:
Kort en rood dan maar?
Omdenken: Maar een sad smiley is als je op je kop gaat staan... ook een sad smiley want dat blubbert gewoon mee.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
plus dat mijn tetten dan voor mijn ogen hangen
Ze visualquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:14 schreef Amsel het volgende:
Ohja, de kapper. 1x gedaan sinds baby er is. Dit weekend is ze jarig. Misschien doe ik mezelf maar een kappersbeurt cadeau dan
Kun je tenminste wel zelf de druk eraf drinken als je je kolfventiel vergeet!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |